KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo, ben idd weer gelucht........whahahaha!! fons had op internet gezien dat er in een dorp 30 km verderop een braderie/zomermarkt was, hartstikke leuk. Wij daar heen, geen kraam te bekennen..................is pas 31 augustus...........whahahaha! Dus heeft fons me weer in de auto gezet en zijn we een beetje rond gaan touren, net nog ergens een broodje gegeten. Zijn net thuis, wordt fons opgeroepen door de brandweer............heb toch voorlopig nog geen honger..........

Happy: was dus leuk in blijdorp! Lijkt me ook enig. Wij gaan morgen naar Burgers Zoo, hier in Arnhem. Heb als plan maar heel veel te gaan lopen, misschien wekt het wat op.....................

Jacq: wel een beetje bijgekomen op je vrije dag??

Bambi: hihihihi, kleine tijgers die katten van jou! Is puur uit liefde voor jou he, dat ze muisjes voor je vangen! Is als dank voor de goede zorgen............serieus!!

goeiemorgen meiden

zo daar ben ik weer, gistermiddag zijn we even naar de kermis in hoorn geweest, was druk haha kon joey alvast wennen voor als het hier kermis is,
daarna hadden we een verjaardag en na die verjaardag kwam me vriendin nog effe hier op visite en daarna had ik geen zinmeer om achter de computer te kruipen,
en ik ben mega ongesteld

rimke: haha fons heeft je uitgelaten en geen kraam te zien op de braderie hahaha vergissing is mogelijk haha en je had wel lekker geslapen las ik hopelijk heeft die spuit die hebt gehad nog uitwerking tot na de bevalling

happy: het was leuk in blijdorp en je mannetje heeft een week vrij en jij niet, dat is altijd balen hahaha

jacqy: druk druk druk meid,

bambi: getver dat jullie kat dode muisjes mee neemt ik krijg al de kriebels als ik het lees hahaha

wat een takkeweertje wat het weer is zeg niet normaal meer, blegh en ik moet nog naar de slager, vanavond begint de yoga weer lekker ik heb er zin in
Gisteravond was tom boos we gingnen naar bed en hij legt ze kop neer en begint gelijk weer zo hard te snurken, ik woest, hij boos en zei ik kan er niks aan doen , ik zei er is zat aan te doen maar dat verdom je, ik had ook al van die dingentjes in zijn neus maar dat wil ie niet, toen ging ie boos naar beneden en zei ik kom pas weer als jij slaapt, ik zei je doet je best maar, ik weet al nu al dat als ie straks thuis komt dat ie heel lang beneden had gezeten maar dat is dus niet waar, ach jammer dan hahaah

ik ga effe opruimen en ik ben er later nog even

xxx linda

goedemorgen meiden,

rustig hier.

linda snap het helemaal, dat gesnurk. mijn man snurkt maar zacht, maar krijgt altijd een stomp van me, dan zeg ik niet op je rug liggen, of adem normaal, en meestal helpt het.
trouwens toen ik hoogzwanger was, ging ik ook snurken hahaha

rimke jammer dat er geen braderie was. vanacht nog lekker geslapen ?

hier een redelijk nachtje. ze kwam om half 5 voor een voeding, grr ik wil de nacht eruit hahah en toen pas om 9 uur weer. das wel lekker. heb er net weer op bed gelegd, en natuurlijk is ze aan het huilen, maar soms ook stil, dus denk wel dat ze zo in slaap gaat vallen
en ik denk dat ik ook nog even ga liggen. heb het gevoel alsof ik weken achterelkaar kan slapen hahaha. denk dat de afgelopen weken toch een beetje gaan opbreken, vooral omdat ik smiddags niet aan slapen toe kom.

we zouden eerst halverwege sept. nog een midweekje weggaan, samen met me ouders en de hondjes. maar omdat me ma jonge kittens heeft kunnen ze niet, had ze zelf niet eens bij stilgestaan, tis dat ik dat zei.
En op 1 of andere manier zie ik het niet zitten om met zijn 3e in een huisje te zitten. lois is nog te klein om daar echt van te genieten. ze kan natuurlijk nog niet zitten, en dat beperkt een heleboel in je doen en laten. ga niet met een kinderwagen door de bossen slenteren en heel de dag weg kan ook niet, vanwege de voedingen.

we kijken nu in dec. ff en zoiezo in het voorjaar wel met zijn 3e. miss wel centerparks
dan mag ze al zwemmen en dat is wel leuk.
ga haar ff troosten.

xx bambi

sta ik 5 minuten met de wieg te schudden. muistil ......ben nog geen 2 tellen weg....janken....en ze is echt wel moe....die oogjes zakken dan gewoon weg.....waarom huilt ze dan alweer.........pfffff vermoeiend he.

Goeiemorgen lieverds,

Ben vroeg vandaag want, heb alle boodschappen al binnen ! Heb me toch een partij kramp in buik joh, met vlagen pffffff. Misschien een virusje, hoorde dat het heerste.

Rimke, veel plezier in de dierentuin.....blijven lopen he hahahaha

Linnie, snap je helemaal met dat snurken, zwaar irritant ja ! Hier ook eentje die af en toe mega snurkt en dan verhuis ik naar het logeerbed.......hihi. Het is overal hetzelfde geloof he ..

Bambi, in dec. weg is toch ook heerlijk !!! Lekker met die feestdagen er ff tussenuit en rust ! Dan is ze idd weer iets ouder en heb je wat meer mogelijkheden he .....geef haar maar een dikke kus van me...echt een schatje !

Meisjes, de mazzel en tot laters, fijne dag verders
Liefs happy xxx

bambi: haha het is logisch dat je moe bent hoor meid, en daar hou je ook nog wel een tijdje last van , ik heb het nog al haha nee ik wil je niet ontmoedigen hoor maar het is heel normaal dat je zo moe bent, en slaapt ze inmiddels, en nog even over dat inbakeren, ik had een inbakerdoek dat de armpjes naar beneden moeten en dan zitten ze helemaal vast en kunnen ze geen kant heen, maar je moet natuurlijk zelf doen wat je wilt maar ik dacht misschien dat het je ook een bepaalde rust geeft,

happy: jij bent vroeg haha alle boodschappen weer binnen, fijne dag vandaag

zo hier ook alle boodschappen binnen, ik heb ben al klaar met stofzuigen de wasmachine is klaar zometeen nog even lappen en de wc dan vind ik het goed, dan joey naar de chreche brengen en dan ga ik in bad haha

tot vanmiddag meiden

xxx linda

Ha meiden!

Zo, gelukkig weer een waardeloze nacht...................kon natuurlijk ook niet anders, die prik werkt een keertje uit................
vandaag lekker met fons naar de dierentuin, maar die moest eerst nog 1,5 uur hardlopen volgens zijn schema, is aan het trainen voor een of andere loop. Hij liever dan ik!
Kan ik in de tussen tijd lekker rustig douchen en even stofzuigen.........

Linnie: morgen weer naar de gyn! Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft! En dat gesnurk...............vertel mij wat, fons kan er ook wat van. Wij slapen dus al een tijdje apart.........omdat ik zo licht slaap......

Bambi: heerlijk een weekendje weg aan het plannen! Lekker hoor, kijk, Lois heeft er toch niets aan, maar voor jullie is het wel makkelijk als ze wat minder voedingen nodig heeft enzo.......wij hebben in december een weekendje weg staan, ons meiske is dan 3 maanden...........we zien wel hoe het gaat!

Happy: steken in je buik? Is het niet je eitje?? Klussen meid! We hebben een afspraak staan he.............whahahaha!!!

Is hier weer lekker rustig geweest, de 3 die-hards zijn er nog, de 4de diehard ligt in frankrijk met de billen in de zon..............

Terug
Bovenaan