goedemorgen meiden,
rustig hier.
linda snap het helemaal, dat gesnurk. mijn man snurkt maar zacht, maar krijgt altijd een stomp van me, dan zeg ik niet op je rug liggen, of adem normaal, en meestal helpt het.
trouwens toen ik hoogzwanger was, ging ik ook snurken hahaha
rimke jammer dat er geen braderie was. vanacht nog lekker geslapen ?
hier een redelijk nachtje. ze kwam om half 5 voor een voeding, grr ik wil de nacht eruit hahah en toen pas om 9 uur weer. das wel lekker. heb er net weer op bed gelegd, en natuurlijk is ze aan het huilen, maar soms ook stil, dus denk wel dat ze zo in slaap gaat vallen
en ik denk dat ik ook nog even ga liggen. heb het gevoel alsof ik weken achterelkaar kan slapen hahaha. denk dat de afgelopen weken toch een beetje gaan opbreken, vooral omdat ik smiddags niet aan slapen toe kom.
we zouden eerst halverwege sept. nog een midweekje weggaan, samen met me ouders en de hondjes. maar omdat me ma jonge kittens heeft kunnen ze niet, had ze zelf niet eens bij stilgestaan, tis dat ik dat zei.
En op 1 of andere manier zie ik het niet zitten om met zijn 3e in een huisje te zitten. lois is nog te klein om daar echt van te genieten. ze kan natuurlijk nog niet zitten, en dat beperkt een heleboel in je doen en laten. ga niet met een kinderwagen door de bossen slenteren en heel de dag weg kan ook niet, vanwege de voedingen.
we kijken nu in dec. ff en zoiezo in het voorjaar wel met zijn 3e. miss wel centerparks
dan mag ze al zwemmen en dat is wel leuk.
ga haar ff troosten.
xx bambi