Klusbabes 3!!

ben ik weer

wij zijn gewoon gezellig bieb haha

Gold strike gadverdamme, daar ben ik in mijn jonge uitgaansjaren toch zo dronken van geweest en daar heb ik ook al mijn ingewanden van uitgekotst dat ik het niet meer wil zien ook haha

oja wat jij zegt happy over dat pendelen degene die daartegen is leest dan toch gewoon niet mee jeetje je hebt er ook altijd zeurpieten tussen zitten en daar moeten wij weer onder lijden

xxx linda

quote: sterretje7 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 19:46:05'));

Bieb: whahaha we hadden het beter de kletsbabes kunnen noemen
Cosmo is een zoet drankje wat ze dacht ik bij Sex in the city wel eens dronken. Wat zat er ook al weer in???

Dacht even dat ik sexbabes zag staan hahaha. Is ook wel een goeie. Volgende topic:
SEXBABES NR 4!!!!!!!

echt een stelletje zuipschuiten haha het is dat ik er niet tegen kan maar anders..... haha
xx linda

Is er vanavond nog iets lolligs op de televisie?!
Ik ga eens even lekker een borrel voor mezelf inschenken en dat eens eventjes checken!

rimke: Ik heb ook een fles thuis gehad. De laatste was voordat hij leeg was echter al over datum
MERRY's klinkt LEKKER
Ik kan dadelijk naar de AA als we zo doorgaan, dan ben ik straks helemaal  teut

Whahaha     sexbabes, we gaan al raar praten als we het alleen maar over alcohol hebben

In mijn 'begintijd' van alchol drinken, dronk ik altijd rode bessen. En kotsen dat ik deed. 1x zaten we hele tijd op kruk, dan merk je t niet zo...tot we opstonden...pfff. Gingen we naar huis, toen moest ik toch kotsen...zo op iemand zijn jas. Yech. Uitsmijter zag t en die moest alleen maar lachen haha. Naar huis moest ik weer kotsen, rood natuurlijk,dacht mijn vriendin dat ik alcoholvergiftiging had opgelopen. Volgende dag zag ik dat zelfs mijn bh rood was. Yach....weet niet wat ik uitgespookt had, maar niet echt fris

Terug
Bovenaan