Klusbabes 3!!

Er waren een hoop mensen tegen dat er hier gependeld werd. Die geloofde daar niet in en hadden er moeite mee dat het hier gedaan werd. Snap dat niet hoor, als je er niet in geloofd lees je maar niet mee. Vond het wel leuk ...... helaas

He wat een stelletje zuipschuiten zijn jullie haha.
Paar jaar geleden waren we met een vriend op vakantie (met zijn 3-en). Op vakantie was ik jarig, toen gingen we lekker naar zo een cocktail bar...smaakte goed hmmm

Linda vroeg dat volgens mij; maar de afspraak bij de vk staat al op donderdag. Als ik niet meer bloed, dan hoef ik niet te gaan. Nu bloed ik dus bijna niet meer, maar dat kan morgen weer anders zijn. Pff wordt er moe van. Wil er vanaf zijn...wil weer een echte KLUSABE worden....1 voordeel. Mijn vriendje kan nu toch nog niet actief klussen, misschien durft hij t weer over een weekje aan, misschien zit ik dan weer vlakbij mijn ei....nouja het is gewoon afwachten

ik zou t denk niet durven pendelen. Althans, straks zegt er iemand dat duurt nog wel een jaar...nou dan baal je wel...terwijl het misschien niet eens zo is.

heb vreetbuien. Morgen weer werken, weer beetje op lijntje denken
Straks nog maar even die halve zak chips wegwerken hihi

Idd december 2007, als we nu mooi in het midden gaan zitten wordt het november............das jammer, had zo graag een dikke buik met kerst gehad..........maarrrrrrrrr we gaan in maart skien met een hele groep vrienden, dan zou ik 4 maanden zijn.................oe, kan misschien nog net. Van de blauwe piste af, had beloofd dat ik een vriendin ski-les zou geven............whihihi, zit al helemaal plannen te maken.
Eerlijk gezegd, had ik gehoopt in die wintersprt vakantie met een enorme toeter te lopen, zo zag ik die vakantie ook voor me: niet skieen maar lekker bij het huisje rommelen en een enorme dikke buik..........mijn droompjes maar even bijstellen!

IK BEN DOL OP BAILEYS!!!! Ik koop eigenlijk nooit een fles voor mezelf, maar misschien ga ik dat van de week wel even doen!

weet  je wat ook lekker is;
een rode wodka met redbull. Wel zoet maar wel lekker

tsss had een topic geplaatst ivm vraagje over curreteren. Reageert ook niemand op zeg. Hier veel meer geklets.

Hey bieb meissie hoe is het???
Ik ga heel hard voor je  dat  het bloeden ophoudt

Terug
Bovenaan