Klusbabes 3!!

Inderdaad pip

Bambi en jacqy zullen wel denken als ze weer thuis zijn haha

xxx

Nou lin, bedankt, hoop niet dat ik tijdens het klussen aan jullie moet denken, krijg ik echt de slappe lach !!!!!!

Ik durf heb bijna niet te zeggen maar ik drink niet......heb alles, echt bijna alles geprobeerd maar ik lust het niet....maar verder ben ik wel gezellig hoor!!

ga morgen als ik bij de gyn vandaan kom me agressie eruit klussen hahha

xxx

Hé meiden hier nog zo'n ouwe muts, 31. Kan er ook niet meer zo goed tegen, zat. avond verjaardag gehouden tot 03.00 uur en s'ochtends weer om 10.00 uur er uit nou zondagavond kon je me wegdragen!

Heb op vakantie heerlijke cocktails gedronken vaak eerst een sex on the beach die was lekker fris en vaak daarna een orgasme, was iets met bailyes. Was dus wel grappig want de barman wist het bij voorbaat al eerst sex on the beach en dan een orgasme!

Ik heb de helft maar overgeslagen met lezen kon het na mijn drukke weekend niet meer bijlezen al die berichten!!

Maar wat ik wel heb gezien nog geen zwangere klus babes dus vind dat nu de klus babes aan de beurt zijn om zwanger te worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xxx

Zou wel heeeeeeel grappig zijn Happy als je tijdens het klussen aan ons moet denken!! We horen morgen wel of het zo was. Wij denken in ieder geval wel aan jou als je straks ligt te klussen (nu je dit weet moet je dan vast ook aan ons denken )

hey happy

dat zal je mannetje leuk vinden, begin je tijdens de daad te lachen vraagt hij wat is er nou zo grappig en dan zeg jij tja ik moest effe aan de klusbabes denken haha wel romantisch hoor

xxx

Pip. ik heb zonder alcohol ook de grootste lol hoor .... maar vind het allemaal wel erg lekker  Kan jij mooi onze bob zijn joh hihi

Terug
Bovenaan