Klusbabes 3!!

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 20:24:27'));

maar ik vind jullie wel lief!

Wat moeten de vakantiegangers wel niet denken als ze weer terugkomen...moeten ze dit ook allemaal bijlezen!!! hihi

Jaja, en ondertussen kreeg ik telefoon van de AA (Heb jij ons aangegeven???)

Al krijg ik de slappe lach ik ga gewoon door ............ joehoe

Ik heb idd met feestjes altijd heeeeel veel vrienden....ben dan net een taxichauffeur!

Hé Pip ik heb ook heel lang bijna geen alcohol gelust maar de laatste jaren gaat het beter (hoe ouder hoe gekker). Drink nu zoete witte wijn (echt oud wijf dus) en op vakantie die cocktails vond ik ook helemaal super.

Sterretje nog niet zeggen dat de AA er is....ze zijn nog niet bij alle meiden langsgeweest....er kan nu dus nog iemand vluchten.

ik ben er even vandoor. Hoop dalijk alles weer bij te kunnen lezen... Veel  klusplezier dalijk allemaal. En kei goed Pip, beetje voor je eigen babytje opkomen, dus goed geklust.

Hey miekje, wat een namen he voor een drankje ....... durf je bijna niet te bestellen !!

he dames

ik ga jullie voor vanavond verlaten, ga even lekker bijmijn mannetje liggen en tv kijken,
ik wordt nu eigenlijk wel een klein beetje zenuwachtig voor morgen hoor , ik ben ook zo'n geval die dan denkt misschien is het wel verkeerd ofzo,

xxx

Terug
Bovenaan