Klusbabes 3!!

Nog steeds veel aan het kletsen zie ik. Ik ben nu behoorlijk moe, dus ga nog heel even tv kijken en dan lekker mijn bedje in. Hopen dat ik vanavond weer goed slaap (vanacht was ook weer een hel, maar nu niet doordat ik denk dat ik ongi ga worden).

Slaap lekker allemaal .

Dikke    voor alle bijne zwangere vrouwen van de klusbabes  (en ook voor degene waar het wat langer bij duurt, maar gun jullie allemaal een snelle toekomstige zwangerschap)!!!!!!!!
Linda

In Kroatië.
Strandbedjes? Weet ik niet. We waren op rondreis en kwamen 's nachts bij dat barretje. Ik ben niet verder dan de bar en het terras gekomen.

Mieke,
Ik weet het niet. Ik denk niet dat ik erbij zit. In plaats van te klussen ben ik alleen aan het kletsen. Pip heeft de AA al op me af gestuurd
Ik denk dat pip wel een goede kans maakt. Die heeft de volgorde sex on the beach en orgasme aangehouden.

Hey miekje, hoop dat je gelijk krijgt ..... word hier nu ook wel eens tijd he voor een van onze meiden !!!!!!! Linda 2 slaap lekker meid en tot morgen xxxxx

Oeps,
We hebben sinds 18.00 uur al 8 pagina's volgekletst. Je zult maar even een avond niet online zijn geweest

Hallo dames

Wat is hier gezellig

ik lees hele tijd met jullie mee

ik vind het erg leuk

ik heb niet omdat ik niet zo goed   nederlands  taal  kan schrijven.

Ik woon hier 6 jaar maarja   taal blijf gewoon moeilijk

Groetjes

Terug
Bovenaan