Klusbabes 3!!

het is toppie vanavond, maar nu ga ik echt echt stoppen hoor, ik moet nou toch   naar de wc dus dan sluit ik meteen maar af, vind het ook zo lullig voor manlief die zit nou zo alleen op de bank ahha

fijne avond iedereen en nu ga ik echt stoppen

xxxx linda

En happy,
geen ncis? Verder is geloof ik weinig op tv. He, wie weet als we flink doorkletsen kunnen we deel 4 alweer openen
Laten we dat de vakantiegangers niet aandoen. Ik kwam na 10 dagen terug en was 3 uur en 1 nieuw topic verder aan het lezen. Zelfs een boek lees ik zo snel niet uit

nog even snel antwoord aan sterretje

qua uiterlijk lijkt mijn zoontje toch wel op mijn kant van de familie, mijn man heeft bruine ogen en ik blauw groen, en mijn zoontje heeft mijn kleur ogen dat vind ik wel grappig haha maar nu ga ik echt stoppen hooor

xxx linda

Hey sterretje, mn mannetje zit naar de voetballer van het jaar verkiezing te kijken ...... geeft niet hoor vind ik ook wel leuk .....

Ik ga ook nog even wat doen, misschien tot morgen (als het rustig is op mijn werk en niemand mij kan betrappen)

Welterusten vast voor iedereen

Mieke,
Dit waren geen popie jopie barmannen, maar ook van hun hoef ik geen sex on the beach. Al dat zand in die naad

Terug
Bovenaan