Klusbabes 3!!

Stel je voor happy,
Ik denk dat we spontaan medicatie krijgen van onze verzorgers. Nou ja, laten we voor het gemak 80 zijn. 60 is natuurlijk nog niet zo oud. pre-pensioen-tijd

We spreken nu gelijk af dat we als we 80 zijn nog zoveel kletsen hoor ..... gezellie hoor. Zitten we straks in een tehuis en komen onze kinderen ons niet opzoeken ..... hebben we daar dan al die moeite voor gedaan whahaha

Met een cocktail achter de geraniums, klinkt niet verkeerd voor een oude bejaarde!

Nu je het zegt Mieke,
We waren laatst in België en het viel me op dat er veel bejaarden op het terras zaten. De mensen leken veel meer opgenomen in de gemeenschap. Bij ons (in de stad) zie ik dat veel minder.

Dat zie je in Spanje en Griekenland ook veel meer, dan zie je veel oudere nog gezellig samen een drankje drinken in een kroegje of terras. Allemaal veel relaxter dan hier.

Lijkt me heerlijk dat relaxte leventje.

Ga nu echt mijn computer uitdoen.

Adios

Meiden, ik stop er mee voor vanavond ....... tot morgen, slaap lekker en voor de mensen die nog aan de klus gaan....ZET EM OP

Doei lieve, gezellige meiden

knuf happy xxxxxxxxxxx

happy:
Die jeugd van tegenwoordig ook.
Ik vraag me af hoe de wereld er dan uitziet. Misschien zoals die reclame met die man die een pc aan zijn lijf heeft.
Naar school? Werken? Geen werkplekken meer, maar werken/leren waar je wilt. Overal online beschikbaar zijn.
Een mp3-speler of een tomtom? Allemaal achterhaald. 1 ingebouwde chip die je gedachtegestuurd laat werken. (Linda ik wil wel het octrooi )

Terug
Bovenaan