Klusbabes 3!!

Ik ben er eventjes stil van................denk dat ik wat maatschappelijk werk in ga zetten in het drentse en limburgse land............en waar kwam de rest vandaan? Stuur ik daar ook nog een busje therapeuten langs..................
WHAHAHAHAHA!! JULLIE ZIJN GESTOORD!
Maar wel gezellig hoor!
Jullie zijn mijn gezellige, maar diep gestoorde klusbabes.................

En tja pip, bij mij lopen/zwemmen die mooie zaadjes ook altijd richting string..............zou dat het zijn?!!!

Truste allemaal,
Dikke kus Rimke
O, en vergeet jullie pilletjes niet morgenochtend......................

Ik heb de gordijnen hier al dichtgedaan...zie de hele tijd een busje door de straat rijden....denk dat ie me komt halen

Ga slapen ben moe van dat geklets met jullie en het geklus!

Tot morgen lieve meiden!

X Pip

Linda  good luck  bij de gyn morgen!

goeiemorgen stelletje drankorgels

Iedereen heerlijk geslapen na al die borrels van gisteravond hahaha
Ben blij dat ik tocn nog tot 9 uur heb meegeluld want anders kwam ik er nou niet meer uit haha
Footje: welkom bij ons, en we komen erwel uit hoor als je wat schrijft, Jeetje jij bent al wel lang bezig voor nr. 2 zeg, ik ben in maart gestopt met de pil voor nr. 2, maar ik ga vanmiddag naar de gynocoloog toe omdat het dus niet wil vlotten, ik snap jouw man zijn standpunt ook wel hoor want je bent al een keertje zwanger geweest, maar ja 3 jaar dat is wel erg lang ik hoop dat je snel zwanger mag worden,

Nou ga even mijn kaboutertje doucen en kleren aantrekken, ik heb last van een luie ochtend, nog een paar uurtjes dan naar de gyn wordt nu wel weer een beetje zenuwachtig hoor

xxxx linda

Hoi hoi,

Ik heb net een brief van de aa gekregen, dat we groepskorting kunnen krijgen hihi..... Was wel erg gezellig hier gisteren zeg !
Lin, ik snap dat je nu wel zenuwachtig word hoor, zou ik ook hebben ..... neem een neut!!! nee hoor grapje ..... succes straks meid
Pip, bij mij gaat ook alles richting string !!!!! Zullen de trage zaadjes dan wel zijn .... die hoef ik toch niet hihihi ...... moet er altijd wel om lachen als ik zo al die dingen hoor, dan denk ik he heb ik ook !!! maar in de film hebbem ze dat nooit he !!!!!!!!

liefs happy

ook hier gaan ze richting string pip, en inderdaad in films hebben ze daar nou nooit geen last van, zal eens een brief schrijven hoe of dat nou kan hahah

xxx linda

tot vanmiddag

Psssssssssst!!!
Kan ik jullie een geheimpje vertellen?
Ik loop al maanden in de Hema langs een slabbetje wat ik zo leuk vind, en steeds koop ik het niet........mijn mannetje had al gezegd: koop het nou, want zometeen zijn ze uit de collectie.
Het is een heel koddig slabje met een draakje erop, en elke keer als ik het zie tovert het een glimlach op mijn gezicht.
Vandaag heb ik het gekocht..........met nog een slabbetje van Jip&Janneke, en twee luierpakjes van Jip&Janneke en nog twee luierpakjes met een heel schattig muisje er op............whihihihihi! Het maakt me zo vrolijk...............................!
Het maakt mijn dag als ik er naar kijk!
Nou ja, verklaar me maar voor aap.........
Dikke kus Rimke

Terug
Bovenaan