Klusbabes 30 !!!

Rimke; hehe eindelijk goed geslapen, en wie weet komen de echte weeen   nu wel opzetten

Lin; Gvd meis, ik hoop zo dat het geen mk voor je is. Het klinkt niet echt hoopvol al dat bloed, maar wie weet toch een innesteling ofzo. Pff wilde dat ik je een beetje goed nieuws kon geven of hoop ofzo. Wat achterlijk dat je niet eerder kan komen voor een echo ofzo, ze weten toch wat er gebeurd is?

Phoebe; negatief getest?? hmm misschien nog te vroeg...geen bloed is hoop zeggen we hier altijd

Klaasje; jij ook al ongi geworden. Klote.
En nog heel veel sterkte met je schoonvader...

Bambi; hoest met de jengeldag?? En al een goede tip gevonden voor te flesseprobleem? misschien is de reeds geopperde tip wel iets dat je het gaatje groter moet maken

Happy; lief van je hoor dat ik eerder zwanger mag raken, maar als we zo konden beslissen... haha. Nee hoor, we doen allemaal ons best ervoor dus gun t jou ( en de anderen natuurlijk) ook van harte. het leukst zou zijn als we nu allemaal samen zwanger raken, en als t nu niet is, dan zeker voor het einde van het jaar

April ;lekker weekje weg geweest?? En ook nog pijn in rug. Goed dat in ieder geval nu weer onderzocht wordt

Grr zit me te irriteren, ik typ sneller dan de computer t aankan, dat ding blijft elke keer hangen...

Ben nu heerlijk aan t werk....hier in de stad is t hartstikke gezellig volgens mij, er is van alles te doen, maarja kan niet weg.
Mijn ouders zijn al onderweg hier naartoe en komen straks na t werk.

Heb nog niet naar mijn doos gegluurd maar dat zal ik morgen maar eens doen. Kan dat trouwens al zo vroeg bij een evt zwangerschap een schimmelinfectie?? Volgens assistente kon dat trouwens wel, maar toen ik vroeg of het al zo vroeg zou kunnen kreeg ik niet echt antwoord. We hopen t maar haha

Hoest trouwens met ons weekendje weg??? Gaat dat nog door? stond toch op 25-10 gepland geloof ik?? dan werk ik, maar dan draai ik die zaterdag om

Voor straks weer lekker brood besteld, brie met gekarameliseerde appelpartjes, hmmmm

He bieb!

Lekker aan het werk dus! Mijn mannetje moet zo ook gaan werken. En nog niet beneden gegluurd... hoop zo dat je zwanger bent!

volgens mij gaat 25 okt nog door toch? Zou het erg gezellig vinden!!

Alles goed verder?

Bieb; Oh balen een schimmelinfectie! Ik weet niet of dit een teken kan zijn voor een zwangerschap, ik hoop het van harte. Ik weet wel dat je weerstand minder is tijdens een zwangerschap en dat je dus eerder vatbaar bent. Ik had destijds bv een koortslip en een blaasontsteking. Beide nog voordat ik een test had gedaan. Maar goed helaas kun je deze 'kwaaltjes' ook krijgen als je niet zwanger bent, maar ik hoop het van harte meid.

April

ik heb nu af en toe zo'n bruin draadje dat had ik toen ook met die bbz, maar ik had toen niet deze kleur bloed, maar goed afwachten, ik ga nu natuurlijk alle pijntjes voelen haha maar ze had me buik gevoeld en die was soepel,
en die arts maakte zich ook niet echt druk dus vandaar dat ze zei dat ik het tot maandag moest afwachten maar als ik erger ga bloeden moest ik weer bellen, maar ik heb niks geen bloed in me maandverband alleen met het afvegen, ach als ik zie wel

rimke; jeetje meid wat een geweldige nacht heb jij achter de rug zeg eindelijk en weeen wow als ze maar doorzetten meid

sterretje; je pc stuk dat is noot leuk

Bambi; ik prikte met een naald een gaatje erbij in de speen, maar ik deed wel eerst de naald even met een aansteker warm maken

bieb; aan het werk en je pa en ma komen straks gezellig bij je op visite dat is altijd leuk, en ik heb wel vaker gehoord over een schimmelinfectie en zwangerschap dus wie weet!

meiden ik ga nog even een uurtje in de bank liggen en daarna met me pa en joey over de kermis heen, ik ben ervanavond weer

xxxx linda

Godver, zit heel bericht te tikken, weg!

Linnie: have fun op de kermis! Verzet de zinnen even.............hoewel dat natuurlijk een kansloze missie is...........en heel begrijpelijk ook.

April: waar waren jullie nou heen op vakantie??

Bieb: wat kan zo'n dag dan lang duren, tot hoe laat moet je??

Bambi: hoest met het spenen probleem??

Sterretje: waardeloos zo'n kapotte pc..........je bent meteen onthand he?

Nou, hier zijn de boodschapjes binnen en de beneden boel is gezogen en de plee geboend en gedweild.
Nu zometeen nog even naar boven en het logeerbed verschonen. Fons slaapt daar zo goed als elke nacht, dus dat bed moet ook elke week gebeuren. Wel zo lekker fris he?
Ik verlies inenen weer heeeeeel veel klodders slijm, behoorlijk smerig........maar goed, er gebeurd in ieder geval iets, daarbinnen. De krampen zijn zo goed als verdwenen.....we zien wel. Ik heb me er gister eigenlijk bij neer gelegd dat ik de klusbabe traditie in ere ga houden, door gewoon in het ziekenhuis te gaan bevallen...........jammer maar helaas.

he meiden,

he jakkes linda, dat klinkt weer niet hoopvol. pffff en dan nog dat lange wachten tot na het weekend. sterkte ermee

rimke, loop je nou nog ................gelukkig een heerlijke nacht gehad.. nou mag het komen he.

april lekker een weekje weg geweest met het gezinnetje..leuk hoor...jammer van nde beperking door je rug...hoop dat ze je er snel vanaf kunnen helpen..

phoebe nega getest..klote zeg..ik hoop net als de rest te vroeg..

happy ja meid doe indd maar ff rustig aan. je bent deze week aan het vliegen geweest als een idioot...niet meer doen.

bieb. je ouders al onderweg.   wonen die zooo verweg dat ze een halve dag onderweg zijn ? pff das een end om ff op viste te gaan... mijn moeder zeurt al als ze lois 2 dagen niet gezien heeft. Kan me niet voorstellen hen een week niet te zien. hahaha

jacqy..toch wel vreemd een hevige ongie en 2 dagen te vroeg,, mar goed niet teveel over nadenken he. anders word je er alleen maar droevig van.

sterretje. gedoe met de pc? word daar ook nooit vrolijk van.. gaan jullie nog gezellig een dagje uit ? of word een weekendje thuis.

nou lois ligt heerlijk te slapen. ben benieuwd wat vandaag brengt. vanmorgen om 7 uur week wakker en ik ging toen ze om half 10 weer ging slapen ook lekkerterug. me man deed de fles van 11 uur, dus heeft mama lekker tot 12.15 geslapen, ze werd wakker van papa die heel hard de muziek aan had en deed stofzuigen. dat laatste is wel oke hahaah, maar waarom mama der bed uit blazen hahaha

vanmiddag gaan we naar schoonzussie en familie, met de hond ook mee, we eten daar en we nemen de kinderwagen mee, dan slaapt ze lekker daarin. Best makkelijk dat lois niet zon handebindertje is en gewoon overal kan slapen tot nu toe. Was bang dat nu we een kleine hebben dus nergens meer op visite kunnen savonds, maar vorige keer lukte het ook.

ga eens kijken of ik nog meer flessentips heb gehad. de difrax schijn ik te moeten hebben ofzo.

xx bambi

Jacqy; hier alles goed hoor en met jou?? al bijgekomen dat je weer ongi bent geworden??? We hadden zo een goede hoop voor je deze maand

April; hopen maar dat het een echte zw.schapskwaal is haha. Was toevallig van de week ergens aan het lezen en las dat een vrouwtje droge lippen had als kwaaltje, en dat begon week voor NOD.
laat ik dat nu toevallig ook hebben haha, zijn niet echt droog, maar wel het gevoel alsof ze droog zijn.
En heb dikke puist op m'n kin...wie weet ook een teken haha

Normaal heb ik weer voor NOD al zere tieten. Nou voel ze een beetje maar niet zo erg als normaal....

positief blijven!!!

mijn ouders zijn er al, benieuwd of mijn moeder nog even binnen komt wippen

Rimke; MELDPLICHT!!!!!!!!

he rimke,

zijn de krampjes weer weg. balen.
Het schiet echt niet op zo he....waarom wilt ze nou zo graag blijven zitten denk je dan he. nu al een week overtijd. pfff...als wij al denken hoe lang nog..hahaha
nee meid kan je gevoel van zat zijn zooooo begrijpen. en ik heb gelukkig niet overtijd hoeven lopen.. niet teveel meer doen..gewoon op je gat een boekje gaan lezen, of proberen te slapen hahaah das een goeie he.. maar ze zeggen dat ontspannen toch het beste werkt he.

succes

Terug
Bovenaan