Klusbabes 30 !!!

lieve meiden

hier eerst even een ego berichtje, maar ik ga waarschijnlijk een miskraam krijgen en ik zit helemaal in de stress,
Gisteravond heb ik aan de water gezeten met het bedrijvenfeest en ik was om half 10 al thuis, gewoon naar de wc geweest en niks aan de hand, en om half 12 ga ik weer naar de wc toe en de pot onder het bloed en het papier, ik gelijk de huisartsenpost gebeld maar die konden weinig doen dus ik moest het effe aankijken, elke keer met het afvegen donkerrood bloed en af en toe bruin,
Vanmorgen bij de huisartsenpost geweest en ik was totaal in de stress een megahoge hartslag al de hele nacht en ochtend en hoge bloeddruk maar waarschijnlijk van de stress, Ik heb vanmorgen met het afvegen een rode klodder op het wcpapier gehad, en zei kon ook niet echt verklaren hoe of wat maar zei ze het kan ook een innestelling zijn maar eerlijk gezegd geloof ik daar niet echt in, Maandag moet ik de vk bellen zei ze en een afspraak maken voor een echo en dit allemaal vertellen, net had ik weer een klodder slijm met bruin
ik ben nu wel rustiger en me pa is met me meegegaan want manlief moest kermisvieren al vanmorgen, en die voelde zich giga schuldig maar hij werd opgehaald door 12 jongens die hij niet om half 8 in de ochtend af kon bellen dus ach meiden, ik ben voor het ongeluk geboren moet ik maar denken
sorry voor mijn egoberichtje, maar ik ga nu effe verder lezen

xxxx linda

phoebe; negatief getest, dat is balen maar misschien wel te vroeg ik hoop het zo voor je, hoe was temp vanmorgen?

rimke; hoe gaat ie met jouw????

happy: zit je er effe doorheen nou meid dat is logisch en goed dat je effe gas terugneemt, je moet ook aan jezelf denken meid

jacqy: lekker je schoonouders naar het vliegveld brengen, waar gaan ze naar toe op vakantie?

klaasje: ongi gewordne balen, en je schoonvader gaat snel achteruit, neem goed de tijd om afscheid te nemen , en neem foto's van hem een tastbare herinnering
sterkte meisje

bieb; goed dat je toch even de ha hebt gebeld voor de jeuk en nu het even in de gaten houde haha onderbroekengluuurder hahaha

meiden ik ga weer stoppen, ik ga vanmiddag om 2 uur met me pa en joey door de kramen heen en daarna krijgt me pa allemaal visite dus dan ben ik daar ook,

ik ben er misschien later nog eventjes

xxx linda

ach lin toch!!!

jeetje zeg, ik begrijp wel dat je een hoop stress hebt op het moment! Je weet verdorie niets! Heel veel sterkte meis. Ik hoop dat dit nog positief kan uitpakken, maar ben ook wel een beetje bang...
Als je je hart wil luchten kan dat he meis!

Dikke kus!!

x Jacq

Hey meiden,

Linda; Jeetje meid, wat onwijs shit die onzekerheid. Kunnen ze vandaag nog geen echo maken?
Ik denk aan je en ga voor je duimen dat alles goed is, dikke kus!

Rimke; Sjonge deze laatste loodjes zijn wel erg zwaar zeg. Wanneer was je ook alweer uitgerekend? En las ik het nu goed, word je maandag overgedragen aan het ziekenhuis?

Jacqy; Oh nee al ongie geworden, balen meid.

Meiden de rest heb ik nog maar vluchtig gelezen. Wij zijn een weekje op vakantie geweest, was wel lekker, maar veel pijn van mijn rug gehad. Ik merk dat ik toch wel erg beperkt ben, dus dat was wel confronterend. Eind deze maand ga ik naar het ziekenhuis voor een behandeling/operatie.

April

Hallo meiden,
mijn pc was stuk, dus vandaar dat ik er niet was. Ik heb even snel gescand en zie dat rimke zich vanmorgen nog niet gemeld heeft.
En Linda als ik het goed heb gelezen mag ik je voorzichtig feliciteren.

Ik probeer snel bij te lezen en reageren, maar moet er vandoor. Er komt zo kraamvisite. (nog steeds, hahahaha).

goedemorgen!

Lin: dat meen je niet.........................dit klinkt niet goed..............wat een takkezooi, en waarom kun je niet meteen voor een echo komen?? Heb je nog een nieuwe test gedaan?
Ik duim voor je en je bent niet voor het ongeluk geboren lieverd, je hebt een schat van een man, en een pareltje van een zoon...............ik denk aan je.

April: lekker op vakantie geweest? Ik hoop dat ze snel een oplossing voor je rug hebben hoor.

Jacq: hevig ongi dus........misschien toch een vroege miskraam? Ach, je weet het niet. Maar het is zo raar dat het inenen twee dagen te vroeg is........

Happy: zoefzoef.................hoi lieverd!

Sterretje: hihihi, even bijlezen idd..........laatste weekendje, laat ons lekker en geniet van je gezin!! Kus voor jou!

Phoebs: heb jij dan heel goed nieuws, ik reken een beetje op je............

Nou, ik heb vannacht echt geweldig geslapen, zeker 7 uur..........is dat niet fantastisch? Niet allemaal achter elkaar, moest er 2 keer uit om te plassen, maar toch! Geweldig! De keren dat ik wakker lag, ontzettend gerommel in mijn buik, veel harde buiken en echt weeen (weetjes......) maar ben toch elke keer weer in slaap gevallen helaas (of hoewel?? eerst uitrusten, dan bevallen??). Dat komt ws van het strippen, maar ik hoop toch dat het wat door gaat zetten, hoewel ik nu helemaal niet zo veel meer voel...................we wachten maar weer af, maar met dit nachtje slaap, trek ik het weekend wel weer.........

Ga zo boodschappen doen en het huis is er de laatste dagen ook bij ingeschoten, dus dat moet ook gebeuren.
Zie jullie later!

Rimke, wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Laat jullie meisje nu maar komen he!
Ik ben inderdaad flink ongie. En ben echt nooit te vroeg ongie! Echt raar!

April, lekker op vakantie geweest. Hebben jullie genoten als gezinnetje??

Sterretje, computer stuk, schiet niet op!

Lin, gaat het een beetje?? denk aan je hoor!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan