Klusbabes 32!!!!

A

Anoniem

Guest
Een nieuw begin van een nieuw topic en hopelijk snel alle babes zwanger!!!!

Jacqy; ik hoop dat t goed ging op je oude plekje?

Happy; haha, had je de kracht er nog voor om te klussen hihi
En sja, af en toe iets nieuws moet kunnen, maar zoveel kopen we niet, en toch vliegt t eruit….

Greet; he we hebben een fan haha

Bambi; nu kan je nog ef lekker lui doen, straks als je weer werkt dan is t weer anders. Moet je meer proppen in je vrije dagen.

Linda; af en toe s lekker huilen moet kunnen hoor. Je bent een sterke vrouw en het is helemaal niet erg dat je t af en toe s eruit gooit. Soms heb ik ook zo een zin om lekker te janken

Als er een kleine er is dan moeten we wel zuiniger doen haha, maar komt wel goed hoor. Iedereen kan t, en wij dus ook. En anders kan ik tips aan jullie vragen haha. Vroeger was ik echt een potter, maar sinds ik met mannetje ben, gaat t wat sneller in omloop haha

Rimke; Fijn dat Maudy zich goed heeft gedragen. Zal je altijd zien dat ze niet huilt als er anderen bij zijn,
Toch nog gelukt t wegen. En groeit goed zeg

Anouska; gefeliciteerd met je theorie!!!
Ook weer spannend met je NOD. Ik dacht wel dat er iemand gelijk met mij NOD had, maar wist niet meer wie….
Schiet aardig op met jullie nieuwe huisje!

Happy; lees nu wat er vanmiddag gebeurd is. Wat goed van je dat je nu aan jezelf gaat denken. Het is ook niet niks wat er allemaal gebeurd is. Lekker doorgaan met afvallen en elke week met iemand praten. Goed zo meis, het komt echt helemaal goed. Na regen komt zonneschijn…

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje

Oktober

1)Jacqy ronde 16 1ste kindje
Phoebe ronde 17 1ste kindje  
2) Phoebe eerste afspraak gyn
3) Linda 2de kindje, ronde weet ik niet meer  
4)
5)
6)
7)
8)
9) Bieb 13e ronde, 1e kindje
Anouska ? ronde, 1e kindje
10) Phoebe Follikelmeting 13.10 uur
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)Mamoetje ronde  10 1ste kindje  (34 dgn cyclus)    
25)
26)
27)Jacqy gyn,
        Happy ronde 15, 1e kindje  
28) Phoebe ronde 18 1e kindje
29)Jacqy 17e ronde, 1e kindje
30)
31) Mamoetje gyn. 08.45 inwendige onderzoeken.

November
1)
2) Linda, 2de kindje , ronde erg veel  ronde 9 met clomid
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Nou ben dus vanmorgen naar die man geweest, maar ging niet van een leien dakje.

Had afspraak om 9.15 uur. Dacht ef iets eerder te vertrekken ivm werkzaamheden aan weg. Om 8.35 dacht ik van, laat ik even tijd checken in agenda. Shit om 9 uur was de afspraak!! Zoef, gelijk weg en nog 20 euries pinnen voor te betalen (18 euries kost t ). Ik daarheen, bel aan precies om 9 uur, doet er niemand open, maar hing ook geen bordje met zijn naam ofzo. Dus ik vriendin bellen of ik wel goed stond, was t verkeerde adres. Gelukkig wel in buurt, dus ik weer weg. Shit spoor open!!Auto geparkeerd bij oude werkgever, want was paar deuren verder. Even snel daar naar binnen om te zeggen dat auto er stond, was oke. 9.10 u was ik bij die man,. Zit ik in de wachtkamer, zie ik dat t 28 euries kost!!! Shit ja, dat klopt. En toen liep ik even gang in om telefoon te luisteren, want iemand had voicemail ingesproken, maar net op dat moment was andere klant klaar, en liet hij dus ander stel binnen wat na mij gekomen was, want hij zag mij niet meer. Nouja, eigen schuld. Dus om half 10 was ik aan de beurt. Na sessie kon ik dus niet gelijk betalen, en hij had geen pin. Geen probleem, kon gewoon straks betalen. Dus ik gelijk naar pin gegaan en extra gepind. Poeh, begon goed haha. Die man zal wel gedacht hebben….

Maar oke, hier komt mijn verhaal. Hij vroeg dus van alles, reden dat ik kwam, en of ik op bepaalde plekken pijn had, kortademig, enz. Toen moest ik op bepaalde manier zitten, en toen zei hij gelijk dat mijn lichaam verkrampt is, en dus mijn baarmoeder ook. En dat is ook reden waarom ik altijd buikpijn heb bij ongi. Hij drukte op bepaalde plekken en dat deed zeer. Verkramping is dus ook oorzaak volgens hem dat ik niet snel zwanger raak of het vruchtje niet kan behouden. En van die zuurte van baarmoeder sloeg nergens op, want ik ben tenslotte al een keer zwanger geraakt, Maar goed, hij is geen medicus natuurlijk. Toen moest ik gaan liggen, en ging hij met zijn armen bewegen, iets met straling ofzo?? En met handen boven buik bewegen, duurde paar minuutjes. En toen zei hij, zo nu moet t over zijn, nu zou t dus wel lukken met zwanger raken. ??? oke dan…
Moest weer zitten en hij duwde mijn hoofd naar zijkanten en drukte over al, en had daar ook geen pijn meer. En moest gaan staan, en stond volgens hem altijd beetje naar voren, en nu weer goed. Hij zei ook dat ik altijd aan linkerlies pijn had, en ja dat is ook zo. Daar heb ik altijd last. En zou nu via buik ademen en niet meer op foute manier. De 1e ongi hierna zou beetje raar zijn, oude troep eruit enzo, maar pijnloos. Nou dat hoop ik maar. Als ik wel pijn heb, moet ik terug komen. En klachten zijn na 2 of 3 ongies over, dan bedoelt hij hopelijk dat ik dan zwanger ben haha. Heb natuurlijk ook niet gevraagd of het kan zijn dat ik nu zwanger kan zijn, zal hij toch niet op antwoorden denk. Maar stel dat ik nu zwanger ben, dan zal door deze sessie hopelijk dan wel t vruchtje blijven zitten. Ach, eerst maar donderdag afwachten, dan is mijn NOD.

Is trouwens wel raar, vanaf vanmorgen voel ik al mijn buik, nog voor die afspraak. Niet echt een ongi gevoel, maar lijkt er beetje op. En t rare is dat ik nog steeds geen pijn in tieten heb????

Zo, wat een verhaal. Maar ik geloof er op zich wel in hoor, maar het is afwachten. Het is trouwens paranormale therapie, en geen waarzegger ofzo

Pff moet plassen

Hey biebje, lekker het vorige topic volgekletst en een nieuwe geopend !!! Laat dit hem dan maar worden....dat er iig 1 zwangere babe zal zijn dit topic ( liever meer natuurlijk ) gaat dat hard he......nummertje 32 alweer !!! ook jij bedankt voor je lieve woorden meisje...doet me echt goed. Tja wat dat geld betreft.......idd, iedereen kan het dus wij ook..... !!!! Was jij vroeger zo zuinig ? Ik heb dat nooit echt gehad had nooit schulden ofzo en stond ook nooit rood maar het vloog er wel uit. Zeker toen ik bij miss etam werkte, heel mn salaris ging weer terug whahaha. Is ook wel heeeel verleidelijk hoor als je daar de hele dag in staat ! Bijna je nod, spannende periode weer he....duim voor je lieverd !

Liefs happy

Jeetje bieb, wat een verhaal zeg  ! Het begon idd al goed whahaha. Ja , ik geloof hier ook wel in hoor ! Laten we het hopen.........als het werkt, ga ik ook hoor. Die 28 euries is ook wel overheen te komen he........Toch wat klachtjes he meis en juist geen zere tieten, laten we hopen dat het raak is lieverd ! Gun het de laatste babes zooooooo, duurt te lang nu hoor pffffff.....

Knuf happy

Meiden, ik ga stoppen.....ga onder de zonnebank, douchen, gooische vrouwen kijken, daarna bridget en dan slapen......nou als dit geen relaxen is weet ik het ook niet meer hoor haha. Doei lieverds, tot morgen en een fijne avond nog allemaal

Kusss happy

happy lekker een relax avond voor de buis en vroeg je mandje in. gelijk heb je hoor. doe rustig aan meid. dikke x voor jou.

bieb, wat een verhaal. zat ff tegen aan het begin...maar daarna ging het goed...het is wel een heleboel wat ie verteld heeft. ...ik zelf heb daar niks mee....vind het iets te zweverig al dat alternatieve gedoe...maar dat neemt niet weg dat ik het fijn vind dat sommige dames hier er wel in geloven en ik hoop zeker dat je er baat bij hebt en snel zwanger bent..dan kan die 28 euro ook wel toch..

lois ligt weer in der bedje....wilde niet echt...had om 5 uur gegeten en moet nu 9 uur weer, maar denk dat ze niet uit zich zelf wakker word....dus dan laat ik er langer liggen voor de laatste voeding....dan is het morgen hopenlijk geen 6 uur hahaha

ga ook buizen.
xx bambi

Terug
Bovenaan