Nou ben dus vanmorgen naar die man geweest, maar ging niet van een leien dakje.
Had afspraak om 9.15 uur. Dacht ef iets eerder te vertrekken ivm werkzaamheden aan weg. Om 8.35 dacht ik van, laat ik even tijd checken in agenda. Shit om 9 uur was de afspraak!! Zoef, gelijk weg en nog 20 euries pinnen voor te betalen (18 euries kost t ). Ik daarheen, bel aan precies om 9 uur, doet er niemand open, maar hing ook geen bordje met zijn naam ofzo. Dus ik vriendin bellen of ik wel goed stond, was t verkeerde adres. Gelukkig wel in buurt, dus ik weer weg. Shit spoor open!!Auto geparkeerd bij oude werkgever, want was paar deuren verder. Even snel daar naar binnen om te zeggen dat auto er stond, was oke. 9.10 u was ik bij die man,. Zit ik in de wachtkamer, zie ik dat t 28 euries kost!!! Shit ja, dat klopt. En toen liep ik even gang in om telefoon te luisteren, want iemand had voicemail ingesproken, maar net op dat moment was andere klant klaar, en liet hij dus ander stel binnen wat na mij gekomen was, want hij zag mij niet meer. Nouja, eigen schuld. Dus om half 10 was ik aan de beurt. Na sessie kon ik dus niet gelijk betalen, en hij had geen pin. Geen probleem, kon gewoon straks betalen. Dus ik gelijk naar pin gegaan en extra gepind. Poeh, begon goed haha. Die man zal wel gedacht hebben….
Maar oke, hier komt mijn verhaal. Hij vroeg dus van alles, reden dat ik kwam, en of ik op bepaalde plekken pijn had, kortademig, enz. Toen moest ik op bepaalde manier zitten, en toen zei hij gelijk dat mijn lichaam verkrampt is, en dus mijn baarmoeder ook. En dat is ook reden waarom ik altijd buikpijn heb bij ongi. Hij drukte op bepaalde plekken en dat deed zeer. Verkramping is dus ook oorzaak volgens hem dat ik niet snel zwanger raak of het vruchtje niet kan behouden. En van die zuurte van baarmoeder sloeg nergens op, want ik ben tenslotte al een keer zwanger geraakt, Maar goed, hij is geen medicus natuurlijk. Toen moest ik gaan liggen, en ging hij met zijn armen bewegen, iets met straling ofzo?? En met handen boven buik bewegen, duurde paar minuutjes. En toen zei hij, zo nu moet t over zijn, nu zou t dus wel lukken met zwanger raken. ??? oke dan…
Moest weer zitten en hij duwde mijn hoofd naar zijkanten en drukte over al, en had daar ook geen pijn meer. En moest gaan staan, en stond volgens hem altijd beetje naar voren, en nu weer goed. Hij zei ook dat ik altijd aan linkerlies pijn had, en ja dat is ook zo. Daar heb ik altijd last. En zou nu via buik ademen en niet meer op foute manier. De 1e ongi hierna zou beetje raar zijn, oude troep eruit enzo, maar pijnloos. Nou dat hoop ik maar. Als ik wel pijn heb, moet ik terug komen. En klachten zijn na 2 of 3 ongies over, dan bedoelt hij hopelijk dat ik dan zwanger ben haha. Heb natuurlijk ook niet gevraagd of het kan zijn dat ik nu zwanger kan zijn, zal hij toch niet op antwoorden denk. Maar stel dat ik nu zwanger ben, dan zal door deze sessie hopelijk dan wel t vruchtje blijven zitten. Ach, eerst maar donderdag afwachten, dan is mijn NOD.
Is trouwens wel raar, vanaf vanmorgen voel ik al mijn buik, nog voor die afspraak. Niet echt een ongi gevoel, maar lijkt er beetje op. En t rare is dat ik nog steeds geen pijn in tieten heb????
Zo, wat een verhaal. Maar ik geloof er op zich wel in hoor, maar het is afwachten. Het is trouwens paranormale therapie, en geen waarzegger ofzo
Pff moet plassen