Klusbabes 32!!!!

goedemorgen meiden

happy: en was de rode kool lekker gisteren? en lekker niks gedaan heel goed meid je leert het wel hahaha, nee ik ben blij dat het weer een stuk beter metje gaat en dat er een bepaalde last van je schouders is om het maar even zo te zeggen,

bieb; Nou dat begon al goed gisteren maar daarna werd het wel positief , het zal mij benieuwen of het allemaal geeft, ik ben zelf nog nooit bij een paranormale genezer geweest, ik ga voor je duimen meid

bambi; heeft lois vanmorgen nog langer geslapen?, ga je nu nog bij dat administratiekantoor werken?? daar moest je toch ook uitsluitsel over geven binnenkort?

zo jeetje man mijn hele lijf doet zeer, eerst gistermiddag gewerkt en daarna gisteravond yoga pfff wat er bij joey in zijn lijf te los zit zit bij mij te vast hahahaha
het is hier mistig, zometeen effe naar de slager en de groenteman en even naar me pa toe en ik ga voor de rest helemaal niks doen maar dat zeg ik wel vaker en dan ben ik toch weeer bezig haha
ik ben er later weer eventjes, fijne dag allemaal

xxx linda

Goeiemorgen meisjes,

Heerlijk geslapen zeg...heb een slaappil genomen omdat ik weet dat ik anders de hele nacht ga piekeren ! Ben er om tien uur ingegaan en ben nu net wakker ! Voel me wel goed....heb alleen echt geen zin om thuis wat te doen dus ga zo ff lekker bakkie doen op de zaak.....tja moest toch leuke dingen doen ? whahha. Hier gisteren rustig geweest he zag ik......allemaal voor de buis zeker.....bambi, hoe is het met lois gegaan vanacht, hoe vroeg was het vandaag ? Linnie, is het zo mistig bij jullie joh? Hier niet hoor, tja misschien vanmorgen vroeg maar nu niet hihi. Lekker niks doen vandaag.....jij zegt dat idd zo vaak maar toch doe je dan vanalles......ben benieuwd. Is echt wel eens lekker hoor, helemaal niks doen ! Meiden, tot laterssssss, fijne dag

Knuf happy

He meiden!

Beetje laat, maar loop wat achter de feiten aan vandaag, whahaha! Maudy heeft de hele nacht liggen keuvelen en doen, dus ben zelf niet echt uitgerust! Gelukkig is fons weer veilig thuisgekomen en ook die ligt nu op een oor, dus ik ben de enige wakkere ziel in dit huis..........Maudy heeft net haar flesje gehad en die heb ik voor het eerst te slapen gelegd in haar grote bedje. Moet ze vast aan wennen want met dat gerommel snachts zo vlak naast je blijf je wakker worden, en zij valt vanzelf weer in slaap. Ik alleen niet.........whahaha!!! Kijken hoe ze het vindt......

Bieb: klinkt interessant joh, hoe heet die man zijn beroep ook al weer? Klinkt nl een beetje gelijk als de osteopaat! Nou, zal mij benieuwen.......vind ik altijd leuk om te horen hoe het dan verloopt, want ik geloof er wel in!

Bambi: Hoe was Lois gister en vannacht? Raar he, inenen van die buien tussendoor, altijd zoet en dan inenen een paar dagen niet.........vreemd.

Linnie: mist? Komt vast van het Ijsselmeer want wij hebben hier ook geen last van mist, sterker nog, het is hier prachtig!

Happy: helemaal niets doen vandaag, goed hoor! Nou ja, je bent al weer onderweg voor een koppie koffie dus er zal nog wel iets gebeuren vandaag.

Nou, ik hoor mijn meisje al weer rommelen.....
Ik moet om 15.10 naar de huisarts, hou jullie op de hoogte!

Kus!

Hoi meiden,

Rimke succes vanmiddag bij de ha. Lois heeft goed geslapen hoor. ze doet het vandaag weer als normaal hahaha. snachts slaapt ze altijd en vanmorgen om kwart voor 7 hoorde ik haar, maar goed ook, want me man was zijn wekker vergeten hahah
en maudy in het grote bedje, ziet er best zielig uit vind ik, zon groot bed en zon klein meisje hahah, hadden we bij mijn ouders gepoogd, maar vind ze niks, ziet te veel. thuis ligt ze nog in de wieg, ze past ernog in, dus we kijken wel wanneer het grote bed inelkaar gaat.

happy lekker geslapen dus. en lekker niksen, gelijk heb je hoor...lekker bakkie op de zaak doen. have fun..

linda jij en niksen, geloof er niks van hahah

nou ik heb besloten....ik ga niet bij het administratiekantoor werken....werd er helemaal verdrietig van als ik al aan werken denkt...laat staan in een functie die ik eigenlijk niet wil....ben heel eerlijk geweest tegen hem en mezelf...ik wil een baan in de autobranche en anders niet....gamezelf niet weer voor de gek houden in een baan die ik niet leuk vind...dan maar wat langer zoeken...en als ze straks zonder geld komen te zitten,....ach zover is het nog niet.....
heb vanmorgen 12 open sollicitaties verzonden naar diversen autobedrijven in de buurt, ik hoop dat er een reactie van 1 komt hahah

me man is thuis....moest vanmorgen naar de oogarts omdat ie dus al vanaf donderdag last van zijn oog heeft. ik zag niks....ha zag niks....oogarts wel...roestvorming in zijn oog afkomstig van een metaalsplinter....gelukkig is er nu uit...wel doet zijn oog nog zeer...en ziet ie ff weinig vanwege alle zooi en verdoving....dus ff lekker thuis vandaag....ik ga zo ff naar me ouders....doe ik normaal altijd op dinsdag dus nu ook....en vanavond ga ik met oma en me moeder naar de bingo hahahah....ach mijn oma wil dat zo graag en ik dacht ach dan ga ik mee....is een geld bingo...dus hoop met 400 euro thuis te komen whahahah. zal wel niet, maar goed oma blij, wij blij.
ze wilt al jaren weer...maar zit aan het zuurstof en kan niet zomaar overal....maar nu met het rookverbod kan het wel....want er mag niet gerookt worden bij oma in de buurt met der tankje....en nu kan het dus ....

ga ff snel stofzuigen....niet dat het nut heeft. de hond blijft thuis....haarbal

xx   bambi

hey meiden

happy; lekker een slaappil genomen vannacht en heerlijk uitgeslapen, was het gezellig efef een bakkie doen op het werk?

rimke; fons is weer veilig thuis en maudy heeft het ook weer goed gedaan, en je hebt haar in haar ledikant gelegd, scheelt inderdaad aan geluidjes zo naast je oor haha, Ik heb joey meteen in zijn ledikant gelegd nooit in de wieg, en die wieg heeft bij mij ook maar 3 weken gestaan ik heb hem gelijk in de box gegooid hahaha en elk slaapje wat ie moest gewoon in zijn ledikant

bambi: niet bij het administratieekantoor ga je werkn, als je gevoel er ook niet goed bij is moet je het niet doen, en ik hoop dat je een antwoord terug krijgt van alle open sollicitaties bij de autobedrijven,
en lois heeft weer lekker geslapen

ik zit nu een aflevering van rosanne te kijken dat haar dochtertje te vroeg is geboren en ze staan allemaal boven de couveuse ik krijg zo weer allerlei herinneringen.
Ik kreeg toen 5 dagen na mijn bevalling te horen dat ze bang waren geweest dat joey het niet zou overleven, dat zijn toch woorden die toch soms nog wel eens door me hoofd heen spoken als ik naar mijn kaboutertje kijk, pff ben een beetje sentimenteel hoor hahaha sorry

de mist was weer weg vanmorgen en de zon kwam eventjes lekke rmaar het lijkt nu net steeds of het gaat regenen, ik heb me was buiten hangen en dat is het enige wat ik vandaag heb gedaan haha

xxx linda

bambi: vanavond lekker naar de bingo met je oma en je ma wel gezellig hoor en het is te hopen dat je wat gaat winnen altijd meegenomen hhaha
en je oma aan de zuurstof o jee dat klinkt niet al te best, hoe oud is je oma?

xx linda

me clomidpillen doen hun werk trouwens ik heb een kuthumeur en wordt om het kleinste dingentje boos of ik barst in janken uit, lang leven de clomidpillen   maar gelukkig nog morgen en een donderdag en dan ben ik er weer vanaf, zo dat moest ik ook nog effe kwijt

ik ben er weer vandoor, ik ga zometeen effe met joey naar de action en blokker gewoon effe lekker snuffelen hahha

xxx linda

Hallo meiden,
Ik heb net klusbabes 31 gelezen. 32 is er nog niet van gekomen.

@happy: wat een opluchting hè. Laat het maar lekker los, dat voelt echt alsof er een last van je af valt.
@linda: je bent idd lang. Ik ben ook maar iets van 1.65
En je broer kwam op Joey passen. Dat hoor je niet vaak, toch?
@rimke: hahaha, die maudy. Onze kleine wil thuis juist laten zien wat ze allemaal kan en buitenshuis doet ze t niet.
En dat je toch mocht wegen. Dat hadden ze bij ons niet geaccepteerd. Stomme cb ook.
@bieb: jee, wat een zorgen om je schoonmoeder. Sterkte en hopelijk gaat ze echt kleiner wonen.
@anouska: nog even en je gaat verhuizen, jippie.
@phoebe: hoe is t nog gegaan in het zh? En wat fijn dat je t kon vertellen op je werk.
@pip: nog niet uit de kleuren. Nou, wij hadden turquoise en groen gekozen en nu blijkt de kleine gek op rood te zijn. Dat is trouwens ook naast donker en licht-tinten de eerste kleur die ze zien. Trouwens weet je al t geslacht?
@bambi: banaan verstopt? ok, daar wilde ik op den duur mee beginnen, maar dat betekent dus, niet teveel banaan.

Ik las dat we een fan hebben, leuk.

Meiden, hier gaat t lichamelijk niet zo geweldig de laatste dagen. Ik krijg weer last van mijn pols en ik heb pijn in mijn nek en schouders die uitstraalt naar mijn arm en hoofd. Gedeeltelijk is dit natuurlijk stress. Mijn man had vorig jaar een project dat ten einde liep en ook dit project loopt alweer bijna af. Dus t wordt spannend hoe lang t duurt voordat hij een nieuw project heeft, zeker met de kleine. Je moet toch opvang betalen en ik kan alleen sporadisch extra uren werken, dus ik ben nu al de beurs goed in de gaten aan t houden.

Terug
Bovenaan