Sterretje; Dat kan stressvol zijn ja zo een periode, niet zeker weten wanneer er weer werk is. Maar wel aan jezelf blijven denken hoor, aan een zieke sterretje hebben we niks.
Bambi; je hebt groot gelijk hoor, je moet op je gevoel af gaan. Er komt wel weer iets anders op je padje.
En je vriendje moet maar voorzichtig zijn met zijn oog. Mijn mannetje is ook al aan beide ogen geopereerd, maar dat was vanwege netvliesloslating. maar je hebt maar 1 paar
Happy; en lekker gerelaxt en geslapen met je slaappil?
Af en toe zitten we hier te trillen op de stoel, zijn hiervoor aan de weg aan t werken. Hoef niet naar huis, heb hier genot zat haha
gister was temp 0,02 hoger dan vandaag, maar ging eergister later slapen en later op, en vanmorgen ook geplast s morgen svroeg.
Gister lagen we al in bed, maar we konden niet slapen. Eindelijk beetje dutten, gaat de telefoon!! om half 12!! was natuurlijk te laat met oppakken, en ook nog eens zonder nr gebeld. Kan ik niet uitstaan, zo laat bellen en zonder nummer. Maarja, mijn schoonmoeder ligt natuurlijk in ziekenhuis, dus je schrikt je rot.
heb t me opeens een partij warm....
doeii tot later