Klusbabes 32!!!!

sterretje; ik las dat het lichamelijk neit zo goed met je gaat, en fysio zou dat helpen misschien? en mag ik vragen wat je man doet omdat je zo over projecten verteld? en het is te hopen dat ie dan snel weer wat krijgt aangeboden,

xx linda

meiden ik ben nu echt weg hoor ik ben er later vandaag nog eventjes

xxx linda

Sterretje; Dat kan stressvol zijn ja zo een periode, niet zeker weten wanneer er weer werk is. Maar wel aan jezelf blijven denken hoor, aan een zieke sterretje hebben we niks.

Bambi; je hebt groot gelijk hoor, je moet op je gevoel af gaan. Er komt wel weer iets anders op je padje.
En je vriendje moet maar voorzichtig zijn met zijn oog. Mijn mannetje is ook al aan beide ogen geopereerd, maar dat was vanwege netvliesloslating. maar je hebt maar 1 paar

Happy; en lekker gerelaxt en geslapen met je slaappil?

Af en toe zitten we hier te trillen op de stoel, zijn hiervoor aan de weg aan t werken. Hoef niet naar huis, heb hier genot zat haha

gister was temp 0,02 hoger dan vandaag, maar ging eergister later slapen en later op, en vanmorgen ook geplast s morgen svroeg.

Gister lagen we al in bed, maar we konden niet slapen. Eindelijk beetje dutten, gaat de telefoon!! om half 12!! was natuurlijk te laat met oppakken, en ook nog eens zonder nr gebeld. Kan ik niet uitstaan, zo laat bellen en zonder nummer. Maarja, mijn schoonmoeder ligt natuurlijk in ziekenhuis, dus je schrikt je rot.

heb t me opeens een partij warm....

doeii tot later

bieb; jeetje zeg om half 12 de telefoon in de nacht, ik zou nooit meer in slaap vallen, weten jullie nog steeds neit wie het was? en hoe is het met je schoonmoeder? hebben ze al wat kunnen ontdekken?

zo ik heb action leeggekocht hahah voor joey alvast een lampion en een lichtstokje voor 11 november, en een kleurboek van de sinterklaas en losse kleurplaten van de sinterklaas. ik heb alvast kerstkaarten gekocht hahaha en die ga ik van de week alvast schrijven dan heb ik dat alvast gedaan hahahah, en ik heb een schildpad beeldje gekocht voor in de tuin maar die zet ik bij me moeder neer en dat was het wel o en nog wat om te verven, het arme kind heeft nog niks hahaah me kasten puilen uit van de speelgoed en troep maar goed als hij maar blij is hahaha en hij vind het leuk om te doen allemaal dat schilderen en kleuren

meiden ik ben er vandoor en vanavond gaan we kaarten dus ik lees morgenochtend voordat ik aan het werk ga weer alles bij, iedereen een fijne dag en avond en tot morgen

xxx linda

bieb; en je temp was wat hoger vanmorgen, mijn duimen draaien erg hard voor je meid, ik hoop zo verschrikkelijk dat het raak is voor je
xxx linda

hallo,

sterretje pas je een beetje opjezelf, niet teveel stressen hoor..hoop dat je man snel een volgend project krijgt..dan voel jij je vast een stuk beter..
ja heb ik ook maar gelezen van die banaan, maar klopt wel want gewoon banaan is ook een poepverdikker whahah. maar ben ff gestopt met fruit...ze heeft 2 dagen een paar happen gehad...ze vind het heerlijk....maar ze moet eerst maar een normaal drinken..vandaag weer redelijk wat terug geven , dus niet alleen fles probleem..ga een vragen op het cb...denk dat ze comfort voeding gaan aanraden....das alleen wel rotter klaarmaken...moet met water net  van de kook vanwege de dikte van het johannesbrootpitmeel ofoziets...hihihi

linda lekker veel zooi voor joey gekocht...en al kerstkaarten whabhah. das wel heel vlot. Mijn oma is ehm 79 geloof ik ...weet ff niet zeker dacht dat ze deze maand 80 word...ze heeft al vanaf de der 18e maar 1 long...ze heeft open tbc gehad, 1 long verwijderd  en een aantal jaren in een kliniek gelegen....verder nooit last van gehad...maar een paar jaar terug was de long gewoon op...werkte niet meer van zichzelf....oma aan het zuurstof  ....en ze werkt weer hahah. verder is het dezelfde   oma als vroeger alleen nu met een tankje zuurstof en een slangetje in der neus..

bieb spannend temp. hoger.....hoop het echt zo.....het is je gegund hoor..en lekker aan de tril whahaha..hoest met schoonmoeders ?

net nog even de auto gezogen....hondenhaar....ga nu lekker frietjes eten, me mannetje net gehaald....daarna bingoen

xx bambi

Wat raar, de site doet weer raar. ik kon niet in t reactieblokje komen.

@linda: lekker geshopt, heerlijk hè. En je hebt gelijk, lekker kaarten schrijven dan ben je er al vanaf.
Ik kan me trouwens voorstellen dat je steeds terugdenkt als je dat hoort van couveusekindjes. Gelukkig is jouw joey een sterke knul!
Trouwens ik zag dat je gisteren gewerkt had, maar dat is toch normaal altijd op woensdag? Moet je straks weer vaker werken met sint?
Mijn man is ict-consultant.
@bambi: knap zeg dat je voor jezelf durft te kiezen door die baan te laten gaan. Ik benwat daqt betreft echt een zenuwlijder als ik of mijn man even geen werk zouden hebben.
Ik ben benieuwd wat t cb zegt.
@bieb: hahaha, wat een geblunder vooraf, hahaha. Ik ben wel benieuwd ivm je nod. Eens kijken wat t brengt. Ik hoop héél véél goeds.

Terug
Bovenaan