Klusbabes 32!!!!

hey meiden

happy; lekker geslapen meid gelukkig maar, en is de band weer gemaakt? en gezellig met je ouders eropuit veel plezier meid

rimke; zo zeg maudy heeft heerlijk geslapen zeg haha zo moesten ze inderdaad elke dag een prikje krijgen, en vanmorgen ook weer heelrijk geslapen,
en bij de gastouder is alles goed gegaan, nou als ze al in haar armen in slaap valt dan zit het goed, gelukkig maar meid, dat scheelt weer.

zo net bij de voetreflex geweest en ze was helemaal super tevreden en ik moet morgen bellen om te zeggen hoeveel kindjes er zitten hahahah ik ga ervanuit van 1trouwens haha, Ik ben me vanmorgen toch een partij misselijk geweest, tom zei moeten we even snel klussen, ik zei pffff dan kots ik je onder hahaha, maar als morgen de echo goed is dan probeer ik wel weer meer aan me mannetje te denken hahaha ik durf gewoon niet zo goed nu
joey is al de hele dag jengelig en pieperig en hij is moe, maar ja hij kan niet op bed want ik moet om 2 uur bij de logopedist zijn, en hij ligt nu in de bank tv te kijken dus ik hoop eigenlijk dat ie nu even in slaap valt een uurtje dan bewaar ik zijn eten gewoon
meiden ik ben er later weer eventjes
ik hoop trouwens dat het weertje even beter wordt vandaag want vanavond ga ik voor het eerst met joey sint maarten lopen

xxx linda

hoi meiden,

woh rimke wat heeft maudy lang geslapen..als dat alles is wat betreft de prikjes...dan is het fijn..en wat leuk dat het klikt met de gastouder indd probleem opgelost..
nee ben indd niet zo groot...me man is 183..ook niet overdreven voor een man..dus denk niet dat me meisje groot word...moet zeggen dat sommige 62 kleertjes nu wel krap worden..maar broeken 68 verzuipt ze in hahahah..
ze heeft trouwens kortere benen..straks 62 broeken en 68 truitjes hihihih, maar geld ook weer niet voor alles..

bieb snap er niks van van dat carnaval op de 11e van de 11e hihhi

en linda sintmaarten dus ook op de 11e van de 11e...daar snap ik ook niks van hihih..maar lekker yoga gisteren en de voetreflex is ook op de hoogte hihihi..en heeft jouy nog kunnen slapen..

happy wel lekker geslapen maar toch woelig en dromerig..kan me voorstellen na dat gesrpek..en een lekke band ...kom je aan mijn balie ....whahahahah..nee jij hebt een seat toch ?? of was die nou ingeruild voor een megane...weet het ff niet meer..
weet nog dat kruimels een megane staion gekocht hebben en jullie ook gingen kijken ofzoiets..

nou lois ligt lekker te slapen in der bedje...vanmorgen om half 11  naar het kdv...aan een leidster gegeven..ze lachte ...kreeg een rammelaar in der handen en mama was niet interesant meer.hahaha..ging weg...thuis alles schoongemaakt en toen was het al weer tijd om der te halen...ze had daar om 12 een fles gehad zoals afgesproken..viel halverwege de fles bijna is slaap, maar de kinderen maakte herrie dus werd ze wakker...toen ik kwam lag ze in een wipper met een speelding erboven te keutelen...zoet geweest...was alleen een stagiere en verder niemand...heb gezecht nou doeiiii.hahaha..ja de rest zie ik volgende week wel...heb er nog steeds geen hoge pet van op...je komt binnen en stinkt er gewoon naar pis en poep, dat hele gebouw...hahaha...maar goed lois vind het leuk , ze vind andere kinderen echt mega intressant...en andere kinderen haar ook....net toen ik   haar ging inpakken...stonden er 4 jongens om me heen..die al konden lopen..dus denk 2 jaar ong...en die waren lois aan het aaien enzo...ze heeft nu al een berg jongens achter der aan whahahaha

verder ben ik lekker klaar voor vandaag en hoop dat lois slaapt tot een uur of 3...hoorde net een huil....huh.....nu weer stil....miss een droom...ga denk ook ff proberen te slapen..al is het maar een uurtje....hoef toch niks meer vandaag..ja koken...maar dat duurt nog ff.....

xx bambi

bieb; morgen de zaadjes inleveren, spannend weer, en de 11de van de 11de beginnen dan de voorbereidingen ofzo voor de carnaval?
en je bent weer aan het sporten geslagen, bodypump ofzo? nog nooit van gehoord hahaha

bambi: dus lois heeft zich wel vermaakt ophet kdv gelukkig maar, en je kan het altijd even aankijken wat dat kinderdagverblijf betreft, en je huisje is ook weer aan kant heelrijk, en heb je nog even kunnen slapen??

joey moest naar de logopodist toe, maar na een kwartier zijn we gestopt want de arme schat was zo moe, ik heb hem om half 3 op bed gelegd en ik ga hem zometeen wakker maken,
en sint maarten bij ons , dan ga je als het donker is met een lampion langs de deuren en dan het sint maarten liedje zingen en dan krijg je een snoepje hahaha heel erg leuk

xx linda

Zo, ik heb me te goed gedaan in de stad. Kleertjes voor maudy in maat 74 en 80,komt er al weer aan en wij hebben nog niets in die maten. 2 broekjes, 5 shirtjes en een rokje........allemaal bij de bijenkorf..........whahahaha!!!
Voor mezelf nog een truitje en 2 long-sleeves, 2 potten creme van de Body shop, die gebruik ik altijd en een mascara van Shiseido, die gebruik ik ook altijd. Dus mijn rekening is weer leeg, whahahaha!!!

Bambi: fantastisch dat het beviel op het KDV, fijn om te weten toch, ga je toch met een geruster hart weg......

Bieb: ik snap ook niets van dat carnaval!! Dat is toch pas in februari/maart?? Succes voor je mannetje morgen!!

Happy: kut, lekke band, kan ik ook altijd heeeeel boos van worden....

Linnie: hoop dat de wind wat gaat liggen, qua lampionnetjes..........ik weet nog steeds niet of ze hier nou sintemaarten lopen.........dus heb maar wel wat gekocht, wij liepen vroeger altijd, maar hier weet ik het gewoon niet.
Duim voor je morgen lieverd, gaat helemaal goed komen.......zal je zien dat het een tweeling is.........whahahaha!!!! En trouwens, heb eens zitten denken, ik had altijd links steken.......dus niets om je zorgen over te maken, ws zit daar het kindje ofzo.......

Nou, maudy ligt alweer bijna 3 uur te maffen, ga haar zo maar wakker maken, krijgt ze lekker een flesje......en kan ze haar nieuwe kleertjes bekijken, whahaha!!!
Tot later!!

Ha linnie! Veel plezier zometeen, warm aankleden want het is hier pleuris weer.........

Bambi; lekker da, denk je je kleine meid met een gerust hart naar het kdv te brengen, zitten de boys nu al achter haar aan haha. Ah, bah, stinken naar poep en pies, maken ze het nooit schoon daar ofzo?

Rimke; je hebt weer heerlijk geshopt. Ach op zn tijd moet dat kunnen haha

Linda; een 2-ling??? ben benieuwd hihi

Hebben jullie gistermiddag programma gezien van die 5-ling. Was in America. Heb alleen de laatste 10 min gezien, waren dus 4 maanden te vroeg geboren. En ze lieten ze op zn laatst met een jaar zien. Ging wel goed, maar wat kleiner, en 1 baby focuste niet helemaal goed met ogen. Hadden een batterij aan vrijwilligers.....logisch met 5 kids haha. Weet ook niet of het via IVF was gegaan ofzo

en ja ook st maarten vandaag. In zaandam liepen we altijd langs deuren enzo. toen ik hier in het Zuiden kwam wonen dacht ik dat dat hier ook zo was. Dus ik lekker snoep gehaald. Nou dus niet, er kwam niemand langs. Het schijnt dat ze alleen wat met school doen. Haha, stond ik daar met mijn snoep. Dus Rimke, je bent niet de enigste die niet weet hoe het werkt haha

11-11 is officieel start van carnaval ofzo. Weet t eigenlijk niet. Februari zijn de echte feestdagen maar nu beginnen ze met voorbereidingen volgens mij

Mijn vriendin is gister bevallen van een meisje. Is ook via IVF gegaan. haar 1e kindje en dit kindje komen uit de zelfde lichting eicellen. grappig he?

nog 3 kwartier en dan weer naar huissss

Meiden, leef nog, ben er ff vlug want mn nicht is hier, die eet gezellie mee ! Rimke, lekker geshopt en goed geslaagd, heerlijk he ! Linnie en bieb, ben net als bambi, snap van carnaval op 11-11 niks en van sint maarten en een liedje weet ik ook niks...haha ben ik nu heeeeel dom? Bambi, heb idd nu een megane en daarvoor een seat, wat knap van......je meisje groeit goed he, vervelend he, moet je wel weer nieuwe kleertjes kopen hahaha..........Tot laters meiden, ga vanaaf een bakkie doen bij mn vriendin...auto is weer terug, gelukkig...lijk wel gehandicapt zonder dat ding Alvast een fijne avond allemaal en tot morgen waarschijnlijk....

Kusss happy

Terug
Bovenaan