Klusbabes 32!!!!

heb ik met de bloemen ook gedaan en het was een mooi boeket. Ik hoefde ook niet alles tot in de puntjes verzorgd te hebben. Er waren verschillende dingen die we ongeveer aangaven en het werd dan verder een verassing hoe t zou worden. Geen moeite mee gehad.

bij ons doet de man van onze ceremonimeester de bloemen, die heeft een eigen bloemen zaak, ideaal!

Nu moet je slapen hoor!

hoi   meiden,

jacqy en sterretje lekker aan de klets over trouwen...blijft leuk he...ookal is het alweer dik 2 jaar geleden, lijkt wel gisteren hahaha

sterretje fijn dat je meisje haar ritme weer terug heeft...en is was er vandaag niet omdat ik werken moest..

rimke wel der prikjes gehad dus.,..oke..flink gegroeid die meid van jou..lois was met 3 maanden pas 61 cm...maudy haalt haar in..wij moeten volgende week weer...ben benieuwd hoe ons meisje gegroeid is..

happy fijn dat je pc weer werkt..en weer een emo gesprek...rust maar lekker uit..en nu gezellig bij je sch.ouders toch ?

april...gaat toch lekker terug....spreek af de ene keer niet de andere keer wel hahah..dat doe ik ook..althans dat wil ik pogen..

anoeska...wat klote zeg...weer ongie....balen balen en vooral omdat je overtijd was...grrrrrr...en ff tussendoor op het werk...

bieb wat een druk weekend heb je gehad...maar zo te lezen wel gezellig...was het vandaag nog leuk met je nichtjes..en woensdag weer het spulletje van je man..en daarna weer aan de klus hahah

lin was indd druk op de wegen en vooral rondom amsterdam...en weer een nieuw zalfje...en we smeren en we smeren...fijn dat je geen vis hoefde te fileren....zwanger en is lucht...neee geen combie..

heb ik iedereen ???

vandaag gewerkt...iets mindere dag...maar komt omdat ik ongie ben...was verder wel oke...is natuurlijk niet alle dagen gezellig en me collega was een beetje sago...maar goed....had buikpijn en normaal als ik net ongie ben...dan kruip ik het liefst in me bedje...maar goed kan nu niet he...

morgen ochtend gaat lois van half 11 tot half 1 ong..ff wennen op het kdv...verder moet ik me huisje doen en een berg streik....blegg....miss dat ik ergens smiddags een tukkie kan doen ofzo...we shall see..
duik nu me bed in...koppijn en moeeeeeeeeeeeeeee.....

love ya alll......xxxxxxxxxxx

bambi

goeiemorgen meiden

wat een gezellig geklets hier gisteravond

jacqy: ja er komt een hoop bij kijken al dat getrouw haah maar wel ontzettend leuk ik vond dat heerlijk, doet me eraan denken dat ik 21 november alweer 5 jaar getrouwd ben. voor de wet is dat dan

sterretje; mijn yoga lerares weet dat ik zwanger ben dat heb ik effe stiekem in haar oor gefluisterd maar ik kan gewoon overal aan meedoen, en ze weten daar ook dat ik het in me rug heb dus als er een oefening komt die ik vanwege de zwangerschap niet mag doen dan zegt ze dat hoef jij niet te doen
en je hebt weer lekker geslapen daar knap je gewoon echt heerlijk van op meid, dan ben je weer een beetje een nieuw mens, en de kleine heeft haar ritme weer te pakken gelukkig maar

rimke; heeft maudy nog een beetje geslapen? ik hoop dat ze niet al teveel last heeft van de prikjes. en hoe gaat het met haar overgeven?

happy: hoe vindje het even jouw toppers uit elkaar haha maar ik las net dat jeroen van der boom in de plaats van gerard joling komt.
heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht? en was het gezellig bij je schoonouders/

bambi: ongesteld geworden en een mindere dag op het werk dat is wel jammer maar net wat je zegt als je ongi bent dan zit je zelf ook al niet lekker in je vel.
en lois vandaag wennen op het kinderdagverblijf ik ben benieuwd hoe het gaat, en succes met schoonmaken haha

gisteren heb ik al me best gedaan met schoonmaken en vandaag om 10 uur naar de voetreflex toe en om 2 uur naar de logopedist, Maar joey is heel moe want die had besloten dat hij vannacht om 4,15 uur wakker was. gelukkig is ie daarna weer in slaap gevallen tot 6,15 uur, Hij heeft al vanaf een zaterdagnacht geen pamper meer om in de nacht dus het is even wennen voor hem. ik ben blij dat ie nu in de nacht ook geen pamper meer om heeft, hij was 2jaar en 1 week toen had ie overdag geen pamper meer om maar ik kreeg het niet voor elkaar dat ie de nacht ook niks meer om had en zaterdag zei ik je krijgt geen pamper meer om en hij wilde ook niet en het is tot nu toe goed gegaan haha

meiden iedereen een fijne dag en ik ben er later weer eventjes vandaag

xxxx linda

Goeiemorgen, heerlijk geslapen, hoewel mn mannetje zei dat ik erg onrustig was maar, weet ik niks van....wel veel gedroomd, dus kan best wel kloppen. Gisteren was gezellie bij mn schoonouders...moet nu naar de garage want mn achterband is lek...loopt heel langzaam leeg pfffff...ikhaat dat soort dingen haha. Verder ff met mn ouders weg, wel ff leuk en als het lukt vanmiddag echt hier ff wat doen. Heb zondag bijna alles gedaan dus het is niet vuil maar, voel me dan een soort van schuldig als ik twee dagen niks doe  rare snijboon he haha

Jacq en sterretje gezellie aan het kletsen gisteren...leuke momenten vind ik dat altijd. Komen jammer genoeg niet zo heel vaak meer voor he...maar sterretje had wel een punt..we organiseren ons babes uitje naar de efteling als jacq gaat trouwen !!!

Rimke, hoe is het gegaan vanacht met je meisje ?

Linnie, joey geen luier meer, hoera !!!!!! Yoga was fijn he meisje...hoe voel je je verder?

Bambi, ongi....moe en hoofdpijn...bah ! Hoop dat te wat minder is vandaad...succes bij het kdv.....

Meiden, tot laters, liefs happy

Misschien kan ons kindje elke dag prikjes krijgen?? Ze heeft van 21 uur tot 7 uur geslapen, toen moest ik haar wakker maken voor haar flesje! En dat zonder bakerzakje! Je mag niet inbakeren als die kleintjes hun prikjes hebben gehad ivm met mogelijk snel optredende koorts als reactie op de inentingen. Ze was gisteravond wel helemaal over de pis, maar om 21 uur gingen de lampen uit bij haar.............vanmorgen om 7 uur dus de fles en toen heb ik heerlijk met haar in mijn armen doorgeslapen tot 8.45........vind ik zo lekker met dat meiske in mijn armen!
Fons was gisteren om 14.30 thuis, dus dat viel allemaal mee en kon dus ook mee naar het kennismakingsgesprek met onze gastouder. Ontzettend lieve mensen en een heel leuk huis, plus tuin! Heel anders ingericht dan bij ons, ontzettend kleurrijk en veel rommeltjes.......ze hebben ook al een zoontje van 2 en 2 katten dus het lijkt me dat we het gewoon doen. Ze viel heerlijk bij de gastoudermevrouw in haar armen in slaap dus dat zit wel goed! Fijn, ook geregeld........

Linnie: lekker naar yoga geweest enzo, en joey zonder pampers! Wat knap!!!! Geef hem maar een dikke knuffel van mij! Knappe jongen.

Bambi: ook weer ongi.......mijn laatste pil zit er weer in dus ik hou ook mijn hart vast.........brrr, zo'n hekel aan.....

Happy: lekker geslapen dus maar wel gedroomd, ach, je moet ook veel verwerken he?? Vandaag lekker vrij toch? Hoe was het gisteren avond??

Jacq: heerlijk dat geregel voor je bruiloft, verzet je zinnen een beetje volgens mij, of niet??

Sterretje: ook weer lekker bijgeslapen, heerlijk meid. Daar was je aan toe! Ergens rond die leeftijd van jouw meisje zit ook een gigantisch lange sprong of niet?? En dan met dat ziek zijn........fijn dat ze weer een ritme heeft, is voor iedereen beter.........

Oh en Bambi: Lois vandaag wennen op het KDV, spannend meid!!! Ben benieuwd wat ze er aan vind. En Maudy is idd lang, maar wij zijn alletwee ook lang, en ik begreep al dat jij niet zo heel groot was toch? Whahahaha!!!

Anoes: teleurstelling al een beetje kunnen wegslapen??

Bieb: hoe is het daar??? Moest je mannetje nou vandaag zijn goedje inleveren?? Spannend weer hoor.......

Nou, ik ga even rommelen voordat de kleine weer een flesje wil!!
Tot later!

Hallo, ef snel. Heb alles gelezen maar zit op werk, dus heel snel en ondertussen aan het kletsen met collega, dus denk helft vergeten...

Anouska. balen meis, ongi geworden en dan ook nog s eerst 3 dagen overtijd

Bambi; ook ongi, maar dat hoeven we niet erg te vinden, toch?

Rimke; Maudy prikjes gekregen, zielig, maar wel belangrijk natuurlijk

Happy; weer alles eruit gegooid, vermoeiend maar wel fijn

Linda; Naar de yoga geweest, en stiekem aan lerares verteld dat je zwanger bent. Wel handig ja

Sterretje; sorry, weet t niet meer

Jacqy; a.s. mannetje voor zn pak gekeken (of ging hij nog kijken?). Ik ben toen meegweest, want dat wilde hij graag. Heb je nog leuke kaarten gezien? Als je nog tips nodig hebt?? Ik ben de nieuwst getrouwde hier, haha

Mannetje levert morgen zn zaadjes in, en week later uitslag. Hij verheugt zich al op morgen, kunnen we weer sexen haha

Gister voor t eerst sinds 3 weken weer gesport, bodypump. Is nieuw bij ons, en ook nog nooit gedaan, is ook met gewichten, maar minder saai als fitness, en dat heb ik wel eerder gedaan. maar was leuk, maar spierpijn komt al op...

Vandaag 11e van de 11e (ivm carnaval). Ze hebben hier verderop muziek enzo neergezet, hoor t tot hier. Ga zo even langslopen

Ga weer snel verder, doeiiii

Terug
Bovenaan