***Klusbabes 33***

Ola, ben ik weer ff...het is gelukkig iets gezakt maar ben echt helemaal uitgeput joh. Vroeg naar bed vanaaf........morgen om 1 uur naar de tandarts, gatver de gatver.....

Rimke, zit je met zo n lelijk vissen ding in je huis hahaha..ach het idee is erg lief he ! Nog geen reaktie gehad, zou ik ook boos en verdrietig van worden. Ga nu niet de fout weer bij jezelf zoeken he, want het is niet jouw schuld he !!!!! ........

Biebje, rustig aan he meis ! Volgens mij zit het in de lucht, bijna alle niet zwangere zijn hier zo onrustig als wat.........lekker zitten eten, allemaal goede dingen toch !

Linnie, whahaha buurjongentje lekker buiten spelen de volgende keer !!!! ZOu er ook niet tegen kennen hoor........veel plezier bij de yoga !!!!

Jacq.........aaaahhhhhhhhhhhh spannend lieverd ! Wanneer ga je testen ?

Net lekker rode kool en draadjesvlees op...heeeerlijk ! Ben ff foetsie want hang met mn moeder aan de foon en die vind me zo afwezig klinken hahaha

Knuf happy

Zo, daar was ik weer.........

Phoebs, lieverd, het gaat hier wel hoor. Ben een beetje teleurgesteld, vanmiddag belde er eentje wel, die had ik gister ook aan de telefoon, is echt een schat! Dus daar heb ik wel wat van gehoord, maar verder..........ach, laat maar. Doe mijn best het niet op mezelf te betrekken. Zegt meer over hun dan over mij.
Hoe ziet je hal er uit met je mooie, dure schoenenkastje??? Opgeruimd???? Whahahaha!

Jacq: spannend???? Ik zit te stuiteren op de bank joh!! Het zal toch niet!!

Happy, whihihi, weer twee dingen tegelijk aan het doen...........foei! En lekker rode kool, mjammie!!! Fons lust het niet, is jammer........
Tja, die babygym..............past echt totaal niet in mijn interieur!! Whahahahaha!! Nou passen kinderspeelgoedtoestanden helemaal niet in mijn interieur want ik hou niet van zooi...............maar goed, moet er toch aan geloven. Helaas is dit geen ding die je snel even opruimd.........dat doe ik elke avond zodat het huis eventjes van mij is, zeg maar. Maar ik zit nu dus tegen walvissen, inktvissen en kreeften aan te kijken...........tja. Ook leuk. Whahahaha!!!

Jacqy: SPANNEND!!!!!! testen! testen! voel je je anders??

Linda; ik zou dat rotjong gelijk de deur uitgooien haha, geen troep in jouw huis.

Rimke; lekker samen zeiken. af en toe is dat toch heerlijk, lekker sjaggie doen

heb nog steeds koppijn en heb besloten niet te sporten. \vindt t ook maar koud, en lig met dekentje op bank, gezellig de kaarsjes aan.

\ik krijg trouwens nu al pijn in mn tieten...het moet niet gekker worden

Bah, kreeften en inktvissen..........stonden er nou dolfijnen op he hahaha

Rimke; laat die andere meiden toch. Je weet nu aan wie je wat hebt, diegene die heeft gereageerd. En voor jou geen kreeften en zo in huis, whaha, lache. En sja, kinderspeelgoed hoort er nu wel bij hihi

Biebje lekker thuis en de kaarsjes aan, gezellie he !!!!! Hier ook hoor.....heb je normaal zo vroeg nog nooit zere tieten dan.......?

een week vtv meestal, maar nu alweer 1,5 week vtv (gister ook al).
maar denk niet dat het een voorteken is hoor. volgens mij had ik dat een andere x ook al, en toen was ik ook niet zwanger

Terug
Bovenaan