***Klusbabes 33***

rimke; wat lief dat fons een babygym heeft meegenomen alleen jammer haha dat het jouw smaak niet is maar het idee is lief haha

bieb; ook weer last van hartkloppingen, probeer je neit te druk te maken meis en al helemaal niet om je vriendin, makkerlijker gezegd dan gedaan ik weet het. hou je rustig . en hopelijk wordt je neit verkouden, maar het heerst zo er he iedereen is zowat ziek zwak en misselijk.

jacqy: hoe gaat ie? is er al een ongi te bekennen ? ik hoop zo van niet.

zo ik heb me toch een partij geslapen in de bank niet normaal meer, ik werd net om 3 uur wakker en heb net joey wakker gemaakt maar die ligt nog eventjes na te soezeren en die komt zometeen een kopje thee met me drinken, Ik heb toch nog eventjes net snel het voorraam gelapt en de voordeur want je kon er echt niet meer doorheen kijken.
vanavond weer naar de yoga toe

xxx linda

Meiden, het heeft er ff goed ingehakt vandaag....ik zie werkelijk helemaal scheel van de koppijn. Ga mn mandje weer in....mn mannetje belde net en die laat zo de hond ff uit en maakt het eten.......ik hoop dat ik er na het eten nog ff ben maar, anders tot morgen !

Liefs happy

Ha meiden!

Even voordat de hectiek hier weer losbreekt.
De voedingskabel van onze gewone laptop heeft een breuk in de kabel en dus is de batterij nu leeg, dus ik zit op een ouwetje die zo traag is als dikke stront. Zal er dus niet veel zijn de komende uren/dagen.............zucht. Totdat fons de tijd heeft om een nieuwe te halen.

Bieb: rustig aan met je hartje he, is het een uiting van spanningen?

Linnie lekker geslapen! Fijn zo!

Happy koppijn lieverd, kom maar lekker bij............

Ik heb nog van niemand iets gehoord over mijn mailtje, ben wel een beetje teleurgesteld eigenlijk.................diep teleurgesteld om precies te zijn...........heb er gewoon koppijn van. Wat is dit voor iets asociaals.........misschien komt het nog.

Ik ga mijn meisje een flesje geven! Even koken en dan mijn grietje in bad enzo.........tot later op de avond!!

Kus!

Linda; lekker geslapen vanmiddag??? En ook nog s gelapt, gaat goed bij jou haha

happy; doe je rustig aan meis?
Ik kan je de hand schudden, want heb ook hoofdpijn. Denk niet dat ik ga sporten vanavond, maarja, als je geweest ben, is dat toch ook wel weer lekker, maar is pas om half 9...zo laat. Ga denk gewoon bankhangen en greys anatomy kijken, nieuwe serie.

het is nu ook zo rustig op werk, helpt ook al niet mee
door dat niksdoen heb ik zin om te vreten....heb vanmiddag een opkikkertje op, 1 schuimpje, sultana, appel en een peer....hmm hoe bedoel je vreten haha, Was trouwens al een kilo ervanaf, maarja met dat feestje afgelopen zaterdag en zondag een lekkere pizza....

vanavond eten we tacos, hmmm echt zin in

zeg, nog iets bekend over ons uitje. Want nu willen we ook nog een weekend met vrienden weg, en dat zal waarsch eind jan zijn....let me know babes

ga maar weer stoppen

dag meisjes

ha Rimke, balen zo een ouwe computer, we snappen t hoor als je even kan buurten

Misschien moeten diegene naar wie je de mail hebt verstuurd ook even erover nadenken. Ik zou ook graag reactie willen hebben hoor, maar denk er maar niet te veel aan, tenslotte hoef je je voor niemand te verantwoorden, Komt helemaal goed meis

rimke, denk wel dat t een uiting is van spanningen. Bij de onderzoeken vorige keer hebben ze ook niets bijzonders kunnen vinden, is ook gewoon overgegaan. Maar nu komt   t toch weer een beetje op. Ben me ook flink aan t irriteren over verschillende dingen. Kan echt van alles zijn, dat het niet lukt met zwanger raken, de tuin die me irriteerd, me vent die niet stofzuigd.....gaat wel weer over. Moet gewoon zwanger worden haha

Zat vanmorgen te denken, was de 1e hier die zwanger raakte, en dus de mk daarna, en misschien straks de laatste bij wie het gelukt is.....neeeee, niet te zwartgallig denken.....

nouja, nu ophouden Bieb, het is genoeg geweest!!!!!!!!!!!!!! kop op, het komt helemaal goed

bieb; het komt allemaal goed, maar je mag natuurlijk altijd je hart luchten en ik snap je heel erg goed je bent zwanger geweest en het duurt nu zo lang voordat het weer lukt, is heel frusterend en je gaat niet sporten vanavond, lekker thuis voor de buis. en een kilo eraf dat is goed

happy: hoofdpijn meid lekker even rusten en lief dat je mannetje het eten maakt en de hond uit laat, je mag je handen dichtknijpen met zo'n lieve man

rimke; misschien moeten ze nog   nadenken over de mail die je hebt gestuurd maar ik neem aan dat ze wel gewoon een reactie terugsturen is wel zo netjes en ik snap dat je teleurgesteld in ze bent zou ik ook zijn, en balen dat het kabeltje van de laptop is gebroken, als je er niet bent dan weten we de oorzaak en zullen we niet vermist inschakelen haha en ook hoofdpijn doe maar rustig aan meid en probeer je niet al te druk te maken

sterretje; hoe gaat het?

anoeska; hoe gaat het met jouw? nog even en je hebt weer internet thuis, duurt echt lang hoor

buurjongentje kwam om half 4 spelen met joey hij is er nog al, maar pffff dat jongentje kan in tijd van 1 seconden het hele huis overhoop halen ik wordt dan altijd een beetje zenuwachtig kan niet tegen rommel hahah, nu zitten ze boven en heb gelijk alles even weer opgeruimd. Joey kan echt met 1 ding spelen maar hij pakt iets en gooit het op de grond en pakt het volgende weer, ach daar zijn het kinderen voor haha

Zometeen even eten en dan om half 8 weer yoga heerlijk.

xxx linda

Terug
Bovenaan