Klusbabes 34 *********************************

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar
Nov: ..) Linda

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje
Kruimel                                             - jongentje
Linda 2                                             - meisje

.        

December
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)Jacqy ronde 19
24)
25)
26)
27) Phoebe ronde  20 1e kindje
28)
29)
30)
31)Happy, ronde 17, 1ste kindje
Bieb 16e ronde, 1e kindje

anoeska 16eronde 1e kindje

Miskraam
Sept 07: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

goeiemorgen meiden

bieb; veel plezier met de kerstboom halen en optuigen vandaag.

voor de rest geen nieuws, me vriendin ging al vroeg weg gisteravond dus om 10 uur lagen we gestrekt op bed heerlijk, tom is alleen net zo verkouden als het maar kan en niet lekker in zijn lijf, dus ik lag om 2 uur tot kwart over 5 weer op de bank, maar goed het is niet anders ik wil ook slapen, om kwart over 5 werd joey wakker en toen ben ik naar boven gegaan gelukkig is joey weer in slaap gevallen.
vandaag weinig op het programma,

xxx linda

Goeiemorgen meisjes, nummertje 34 alweer....allemachtig ! Biebje, lekker slap lullen om een topic vol te krijgen whahahahah......laat dit hem dan maar worden he voor ons........Linnie, tom verkouden...je hoort niet anders he pfffff...rustige dag vandaag, lekker toch ! Meiden, fijne dag en tot laters maar weer......liefs happy

Goedemorgen!!

Zo, ik heb even lekker uit mogen slapen tot 9 uur! Heerlijk, goed geslapen ook.
Diploma uitreiking gisteren was oke, duurde niet zo lang. Praatje van de burgemeester, praatje van de commandant en een hapje en drankje na. Ben weer trots op mijn mannetje!
Vandaag niets op het programma, morgen moeten we namelijk de hele dag naar waalwijk, dus dat is druk genoeg voor ons kleine meisje.

Linnie: hoop dat je op de bank toch nog wel even hebt geslapen? En vandaag niet zoveel op het programma, heerlijk joh!
Bieb: whihihi, lekker het vorige topic volgeluld.......whahaha! kletsmajoortje. Werkze vandaag! En weer je spoelspulletjes binnen, klussen voor je leven!!
Happy: zoef, zoef!! Werkze vandaag, maar veel belangrijker, klussen met die handel!

Ik vind het hier erg rustig de laatste tijd.
Bambi: waar ben je meis??
April: tijd niets van je gehoord! Gaat het nog goed??
Klaasje: hoe is het met je schoonvader? En gaat de weegschaal al de goede kant op??
Sterretje: hoe is het met je kleine meisje??
Phoebs: hoe is het bij jullie??

Nou, ik ga even in het huis aan de slag!
Tot later!!

hoi meiden,

heb 33 niet meer gelezen ga ik zo proberen, maar moet alweer gaan koken zo en vanaaf gaan we weg dus, maar jullie zullen me vast wel ff gemist hebben, maar kan de tijd soms gewoon niet vinden..hier gaat alles goed, al heb ik het idee dat Lois weer verkouden gaat worden, want ze loopt te knorren als een varken, me moeder denkt meteen dat dat kind een longontsteking heeft ofzo. maar goed...verder eet ze me arm,ze eet savonds   nu ook groente, en drinkt soms wat verdunt sap en sabbeld op liga, maar niet elke dag...ze is zon druk meisje aan het worden haha, ik geniet met volle teugen van haar, maar de dagen vliegen voorbij, druk met werken en met voorbereidingen voor kerst enzo...uitverkoop hahaha...leuke dingen voormezelf en Lois gescoord, .
sorry dat ik wat minder kom, dat betekend niet dat ik niet aan jullie denk meiden, vooral de meiden die nog niet zwanger zijn, vind het soms zo moeilijk als ik jullie zit te verbleiden met nieuws over Lois en jullie nog steeds niet zwanger zijn...zij is straks een jaar oud en dan zijn er een paar van jullie nog niet mama, dat idee doet best zeer, daarom hoop ik natuurlijk wel dat jullie tegen die tijd wel zwanger zijn...

moet nu gaan koken, dus weet niet of dat bijlezen nog lukken gaat...
denk aan jullie..

love ya all.....

xxx bambi

wat een rust hier weer vandaag zeg,

rimke; o lekker uit kunnen slapen vanmorgen heerlijk, en je kan zeker trots zijn op je mannetje. en vandaag een luie dag gehad en morgen naar waalwijk toe gaan jullie op visite?

bambi: fijn weer wat van je te horen meis. en met lois gaat het goed zo te lezen hahah, ze eet je arm, ze vind het allemaal heerlijk haah,

happy: zoef zoef was je er weer eventjes.

het is inderdaad rustig de laatste tijd hier, erg jammer, maar helaas ben ik er ook niet zoveel meer als hiervoor, maar dat komt omdat ik nu druk met inpakken bezig ben en opruimen en bij me pa aan het opruimen en ruimte zoeken om weer onze spullen daar te krijgen.
Ik doe elke 4 weken   me borstomvang enz. meten en ik ben nu op met me buikomvang 5 cm gegroeid met 4 weken geleden en me borstomvang is ook 5 cm gegroeid, pff gaat hard zeg en ik ben nog geen kilo aangekomen.
Ik vind het ook rottig om over mijn zwangerschap te praten omdat de andere meiden nog niet zwanger zijn, daarom heb ik het er ook niet zoveel over, ik hoop gewoon dat het heel snel raak is bij jullie allemaal.

Vanmorgen bij me pa aan het schoonmaken geweest, en daarna met joey gezwommen, daarna even naar het graf geweest en over de markt en toen kwamen de 2 mannen die helpen met de verbouwing nog wat meten, en ik ben aan het inpakken geweest en daarna nog even bij me schoonouders op visite geweest en net hebben we ons brood op en vanavond lekker niks doen heerlijk in de bank en kijken hoelang ik me ogen open kan houden hhaha

xxx linda

Terug
Bovenaan