hoi meiden,
heb 33 niet meer gelezen ga ik zo proberen, maar moet alweer gaan koken zo en vanaaf gaan we weg dus, maar jullie zullen me vast wel ff gemist hebben, maar kan de tijd soms gewoon niet vinden..hier gaat alles goed, al heb ik het idee dat Lois weer verkouden gaat worden, want ze loopt te knorren als een varken, me moeder denkt meteen dat dat kind een longontsteking heeft ofzo. maar goed...verder eet ze me arm,ze eet savonds nu ook groente, en drinkt soms wat verdunt sap en sabbeld op liga, maar niet elke dag...ze is zon druk meisje aan het worden haha, ik geniet met volle teugen van haar, maar de dagen vliegen voorbij, druk met werken en met voorbereidingen voor kerst enzo...uitverkoop hahaha...leuke dingen voormezelf en Lois gescoord, .
sorry dat ik wat minder kom, dat betekend niet dat ik niet aan jullie denk meiden, vooral de meiden die nog niet zwanger zijn, vind het soms zo moeilijk als ik jullie zit te verbleiden met nieuws over Lois en jullie nog steeds niet zwanger zijn...zij is straks een jaar oud en dan zijn er een paar van jullie nog niet mama, dat idee doet best zeer, daarom hoop ik natuurlijk wel dat jullie tegen die tijd wel zwanger zijn...
moet nu gaan koken, dus weet niet of dat bijlezen nog lukken gaat...
denk aan jullie..
love ya all.....
xxx bambi