Klusbabes 34 *********************************

Hey meiden,

jeetje 34 alweer.... pfff niet normaal meer...
Ik bedacht me eigen net dat ik bijna een jaar "lid" ben van de klusbabes...
Want vorig jaar was ik vrij en moest mijn vriendje werken en toen ben ik hier terecht gekomen. Het was toen iets van klusbabes 11 ofzo hahahaha

Meiden, sorry dat ik er zo weinig ben, maar het is zo verschrikkelijk druk...
Is ook wel een beetje de tijd van het jaar natuurlijk, maar ik zat zo eens even te kijken hoe de laatste 3 weken van het jaar eruit zien...
morgen overwerken,, dinsdag paardrijden, woensdag bij mijn ouders eten, donderdag kerstborrel op me werk, vrijdag kerstborrel om mijn vriendjes werk, zaterdag kerstinkopen doen, zondag bij mijn schoonouders eten, maandag nog niks, dinsdag paardrijden, woensdag bij vrienden eten, donderdag eerste kerstdag bij mijn ouders, vrijdag 2de kerstdag zijn mijn schoonouders hier, dat weekend is nog leeg en dan gaan we maandag de 29ste een midweekje weg....en als we terug komen gaan we de auto ophalen!!!
Zo, als ik me agenda kwijt ben kijk ik gewoon hier even hahahaha
En dan moet mijn vriendin een dezer dagen gaan bevallen, daar moeten we ook nog ff langs....
Gelukkig hebben we gisteren alle kerstkadootjes kunnen kopen, dus dat scheelt weer.
Alles is inmiddels ingepakt en ligt onder de boom, gezellig!

Meiden, ik denk echt aan jullie!!!

Liefs Phoebe

hoi meiden,

so is echt de tijd van het jaar...drukke weken en kan de tijd gewoon niet vinden..blegggg.

phoebe jij hebt een drukke agenda poe poe, maar wel leuke dagen zo te zien...have fun met alles he

happy lekker in dortmund..en zag je zoef zoef alle dagen vorobij vleigen.

rimke, maudy helemaal geen ruis, nou ndas alleen maar beter...allemaal wat ziekjes geweest..ook zo de tijd van het jaar...bleggg. fons een mooi diploma..

bieb , nog steeds erg rustig op je werk dus...hoop dat er snel betere tijden aan komen, en vandaag weer aan de klus jeee..raak schieten, tegen je mannetje zeggen, en nog gefelciteerd dat ie geslaagd is.

jacqy , kerst shoppen werd niet echt kerst dus, hahah die belgen lopen altijd achter, die vieren sint op 6 dec toch ? dus kan wel kloppen.

anoeska, eindelijk internet werkt weer...super..en lekker skieien en dan naar de fert.arts..gelijk heb je meid, aan rare cyclussen heb je ook niks..

linda soms zo misselijk meid..doe rustig aan he, ook voor jou drukke tijden straks mt de verbouwing..

hier alles oke..rustig dagje ..wilde eigelijk niksen, maar er is altijd wel wat..toch gezogen en was gedraaid..
wel lekker terug gegaan vanmogen, was vanacht pas half 3 dat we gingen slapen, nog even pret gehad hhah..maar lois was vanmorgen gewoon kwart voor 7 wakker..om haf 9 ging ik weer slapen...tot half 12 hahaha..

net nog boos gewoden op me man, joh...echt soms van die sukkels..ik ging ff lekker uitgebreid douchen, scheren, lois net op bed gedaan en hoorde haar nog mopperen, ik neem aan dat ik me man wel ff dat kan toevertrouwen...nou gaat ie liggen maffen, ik dacht al onder de douche hoor ik lois nou, maar goed ruim een half uur later kom ik onder de douche vandaan en hoor dat kind janken joh.....mensen lief...dan kan ik echt ff boos worden..

hoor er nu ook, dus ik ga haar halen..

sorry was weer een vluggertje..

doei doei

xx bambi

He meiden!

Ben ik weer! haha

Lin, gefeliciteerd met jullie jubileum! leuk hoor, tijd gaat wel hard he! En van mij mag je gewoon over je zwangerschap kletsen hoor meis! is je gegund! En al flink gegroeid! leuk!

Anous, weer terug naar de fert. poli. Zou ik ook doen als je cyclus zo in de war is de laatste tijd. Hoop dat ze actie gaan ondernemen.

Bambi, je hebt het druk he meis? En nog even boos geworden, logisch als hij gaat maffen!!

Rimke, wat een goed nieuws dat het ruisje helemaal weg is! jippie!

even verder lezen.. ben t alweer kwijt! haha

anous, veel plezier bij gerard joling!

Phoebe, erg vol die agenda van jou! haha
En alweer bijna je auto! leuk leuk leuk!!

Happy, ga je ons morgen avond vervelen? haha gezellig!

Bieb, gelukkig geen grote ontslagen op je werk. Wel sneu voor dat meisje, hopen maar dat ze in een ander filiaal terecht kan. En als je elkaar kan helpen is toch fijn!
De klusdagen komen er weer aan voor je, klussen voor je leven meis!!

Hier alles goed. Erg druk. Ook op werk, ben heel veel alleen door ziekte enzo. Vind het altijd wel lekker werken alleen, omdat de band met mijn collega's daar nog niet optimaal is... en verzet dan altijd een hoop werk.
de nieuwe beestjes doen het goed! Echt leuk weer.
Nog dik een week en dan weer nod.. hoop het, zou een leuk kerstkado zijn!

x Jacqy

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar
Nov: ..) Linda

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje
Kruimel                                             - jongentje
Linda 2                                             - meisje

.        

December
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)Jacqy 19e ronde, 1e kindje
24)
25)
26)
27) Phoebe ronde  20 1e kindje
28)
29)
30)
31)Happy, ronde 17, 1ste kindje
Bieb 16e ronde, 1e kindje

januari
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7) anoeska 16 e ronde 1e kindje (sorry bieb niet meer tegelijk)
8) anoeska fertiliteitspoli
        Jacqy "echte" intake IVF

Miskraam
Sept 07: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

hey meiden

ben ik weer, heb schoongemaakt vanmorgen hier, en me dressoir is nu helemaal leeg en heb weer een lading naar me pa gebracht, pff moet daar nu ook echt beginnen met ruimte zoeken voor mijn spullen hahaha

bambi: zo jullie lagen er laat in vannacht, en nog even een spelletje gedaan met z'n tweetjes hahaha, en ik zou ook boos worden als mijn man in slaap zou vallen als ie weet dat je even gaat douchen, pfff mannen haha

phoebe : ik wordt al moe als ik lees wat je allemaal nog moet doen deze 2 weken, pfff wat een drukte meid, maar er zit ook nog lekker een midweekje weg tussen dat is natuurlijk wel heerlijk, waar gaan jullie heen?

jacqy; weer 2 beestjes gekocht gisteren, dezelfde als wat jullie al hebben? en je hebt het ook druk meid ook op je werk, en veel alleen op je werk, gelukkig vind je dat niet erg kan je wel lekker doorgaan dat is het voordeel.

voor de rest geen nieuws hier, we hebben net chinees gegeten en tom heeft vandaag de hele dag op bed gelegen tot half 4 vanmiddag,   nu gaat het wel weer een beetje   met hem, en hij loopt de hele dag zich te verontschuldigen dat ie zo snurkt maar dat zijn hele kop dicht zit met snot, en dat ie het zo vervelend vind dat ik niet slaap, maar ja daar heb ik weinig aan ik heb al gezegd dat ik vannacht als ik weer last van hem heb weer op de bank ga slapen.

xxx linda

meiden ik ben er vandoor, ik ga even met joey een spelletje doen dat heet malle mollen, maar ik noem het mollen meppen want je moet met een hamer op de mollenkoppen slaan haha wel grappig,
fijne avond meiden en morgenochtend lees ik weer bij

xxx linda

Terug
Bovenaan