Godver, heel bericht weg.........
bambi: fijn dat het goed gaat bij jullie, maakte me al ongerust! Lois eet de oren van je kop en je bent lekker ja huis aan het opleuken voor kerst. Leuk hoor!
Linda: jemig, je groeit snel! Ben benieuwd wanneer de kiloos er aan komen..........ik kwam tot 20 weken niets aan, in de laatste 21 weken nog 20 kilo, whahaha!! Ben ook benieuwd wanneer je een buikje gaat zien, schijnt bij een tweede toch veel sneller te gaan!!
Hier echt een rustige dag gehad. Fons heeft nog een auto opgehaald voor een vriend maar verder niets.
Ik ben met ons meisje nog even een frisse neus gaan halen, had nog wat kortingsbonnen voor pampers dus ik heb 3 pakken pampers gehaald en een papfles en nieuwe speentjes. Lekker even de kou in!
Heb net ons meisje met een volle buik op bed gelegd, ze was zo moe dat ze 3 kwartier over de fles deed, heerlijk hoor, ik heb helemaal geen haast en ik lag lekker met haar op ons bed (doe ik altijd voor de laatste fles, dan weet ze dat ze zo moet gaan slapen) en ik had lekker mijn elektrische dekentje aan gezet. Heerlijk.
Maudy nu goed ingepakt voor de nacht, haar kamertje is erg koud want de kachel staat er altijd uit, en nu met die koude wind er op. Lekker dik ingepakt in haar slaapzakje en een deken. Vind ik altijd wel lekker, een koude kamer en dan goed onder de dekens. Koude neus...........
Ik ga er ook vroeg op, ben moe. Zal wel door de osteopaat komen van gister. Lekker. Nu kop thee en nog even het journaal zien en ik hou van holland.
We zijn morgen vroeg weg, dus misschien ben ik hier morgen avond nog en anders maandag weer.
Maar heb niet het idee dat veel mensen me gaan missen, whahahaha! Zo druk is het hier niet.
Wel blijven kletsen meiden, want zo vind ik er geen snars aan!!
Kus!