KLUSBABES 6 !!!

oh, die huid bedoelde ik niet. Heb je dat vaker pip? Ik heb er nu ook last van. Maar ja voor de zwangerschap ook. Ze zeggen dat de een het in de zwangerschap net wel heeft en de ander net niet, en ik heb het gewoon altijd, hahaha. Dan zijn we toch de pukkelbabes. We zijn getrouwd, dus hoeven toch alleen de kerstboom te versieren, whahahaha

Niet te had lachen Linda, anders schrikt joey nog
Heb je dat nooit gehad, dat je zo hard moest lachen en hij schrok?

haha sterretje,

die pukkels dat is wel vervelend, ik heb het gelukkig nooit gehad, maar ik kreeg hele grote bruine pigment plekken in mijn gezicht, zag er niet uit maar ja

enne toen joey kleiner was en ik zat bv. die home video's te kijken en hij lag bij mijdan schrok ie inderdaad wel

Bambi, bambi,..... Ja maar, zit je alweer in de koekjestrommel aan de pepernoten. Wij hebben ons uiterste best gedaan en je blijft niet eens in ons midden.  whahaha, maar ik neem het je niet kwalijk, je hebt een goede reden.

whahaha dames ben ff pleite en dan zingen jullie voor mij, ja voel jullie positieve energie zeker. lig in de deuk man. maar ik ga nu eten me mannetje is thuis, kom vanaaf nog ff buurten.

staat nu enorm aan me kop te zeuren. pffff. mannen.

xxx bambi

Zoiets dacht ik al Linda. Dat zijn voor hun zo'n plotselinge veranderingen. Heeft hij ook wel eens dat hij schrikt van bepaalde mensen. Ik weet dat mijn nichtjes bang waren voor mijn vader. Hij had een bril en dat kenden ze niet.

Bambi,
Hou vol. Net als de mannen vaker doen. Laat het het ene oor in gaan en het andere uit. En altijd zeggen: ja schat, je hebt gelijk. Dan ben je er op korte termijn snel vanaf. succes

hey meiden

ik vond het super gezellig maar moet helaas nu stoppen want over een half uur moet ik alweer weg, en ik zal effe een beetje make-up op me gezicht smeren,

iedereen een gezellige avond en tot morgen

xx xlinda

Terug
Bovenaan