KLUSBABES 6 !!!

Linda,
waren dat zwangerschapsvlekken, toevallig? Ik neem aan dat ze na de zwangerschap weer zijn verdwenen.

nog effe snel een reactie

sterrretje: joey is nooit bang voor iemand geweest, hij is ook nooit eenkennig geweest, en ik kan hem overal brengen zonder dat dat voor problemen zorgt, het nadeel van niet eenkennig zijn is dat ie zo met iedereen meeloopt want hij vind iedereen erg gezellig dus daar moet ik wel altijd erg goed op letten, maar ja hopelijk zakt dat nog weg, ik moet nu echt stoppen

xxx linda

ZODAN!!!!
gisteravond 22:30 voor t laatst online geweest en ik moest 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pagina's lezen!
Jullie hebben wel vaker veel gekletst maar zo veel is echt niet normaal!!!
Bezig bijtje, jammer voor je dat de rd's gekomen zijn. ik hoop voor meer geluk in de volgende ronde.
Bambi, spannend hoor voor je!
Meiden, op de dag van mijn ei had ik die buik pijn, weten jullie nog? en nu was ik vannochtend licht misselijk!! ik moet mezelf niet gek maken, maar wel vreemd allemaal!

Liefs Jacqy

sterretje dat waren zwangerschapsvlekken , maar als de zon schijnt komen ze nog steeds te voorschijn, heb ik een mooi kunstwerk op mijn gezicht hhahahaha

xxx linda

Veel plezier linda.
@jacq: En welke dag van de cyclus ben je nu jaqcy?
@pip: die psalmen werken echt snel zeg

ben ik weer effe

jacqy: ooo wat ontzettend spannend meid

maar nu ga ik echt afsluiten hoor, hoe bedoel je verslaafd hahahaha

xxx linda

Sterretje hij heeft een witte zoldermuur van me gekregen . En dat van die loonsverhoging kan die echt niet voor me verzwijgen...Haha
Hij werkt trouwens in het basisonderijs, groep 8. Maar hij wil graag voortgezetonderwijs in.

Het wordt hier wel spannend!!! Jacqy jij ook al....

Ik heb in een deuk gelegen van jullie!!!!!

Ik denk trouwens aan een onbevlekte ontvangenis....Hahaha

AMEN!!!!

Terug
Bovenaan