KLUSBABES 6 !!!

hahaha!! oma jacqy!! zou wel leuk zijn! net als vroeger!
sterretje hoe voel je je?

Ehmmmmmmm.........

Had ik net de medewerkers van de AA weer terug op hun post, moet ik psychologen het land door gaan sturen. Gek word je ervan!
Zelfs de laptop beneden is gecrashed door het gezang van jullie.........zucht.

De huisarts had niets nieuws, vroeg zich eigenlijk af waarom ik er zat. Ik zei dat ik door de assistente aan mijn haren naar binnen was gesleurd, vond ie niet grappig.
Anyway, ik ga effe eten, kom vanavond nog effe buurten.

Bambi en Jacqy: ik duim!!!!!!

Altijd fijn he rimke, als arts en assistent zo goed op een lijn liggen

smakelijk!!

rimke, hoeveel dagen voor je nod had jij ook al weer getest?
en stom zeg zo'n huisarts!

hoi dames moet nog ff bijlezen maar heb ff iets.

Zegt me mannetje net ik word gek van dat gemopper en dat gezenuw, kan je zo die test niet doen . Ja jeetje, dan heb ik ook zoiets van ja waarom niet, als ik echt zwanger ben moet ie dat toch wel aangeven of nie ?? en ik heb vandaag geen water gedronken, eigelijk zelfs een beetje te weinig vocht op zelfs.

Wat denken jullie ?? en wanneer hadden de zwangere dames getest en ervaringen hoor ik graag. ga nu ff bijlezen.

xxx Bambi

oh... bambi!! spannend!!! doe het vanavond!! dan kan ik t nog lezen voordat ik aan de wandel ga!! anders zit ik het hele weekend in spanning!!! haha

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel mega nieuwsgierig ben!!!!
Mocht je nou testen en hij is negatief dan kun je over een paar dagen toch weer testen.....

whahaha jacqy das een goeie meid, zit nog te denken en ff info op te zoeken of het raadzaam is.

linda veel plezier vanavond he.
pip ik heb ook frietjes op maar het valt een beetje verkeerd, ik hoefde niet alles en gisteren vond ik de lasagna al vies, dus me mannetje zegt net, is niet goed hoor, doe die test straks maar. hahaha

Terug
Bovenaan