KLUSBABES 7!!!

Renee dat is geen gewone buikpijn, ons gezang heeft al geholpen, het is er in gevlogen !!!!!!!!!!!

sterretje wijwater? ik weet niet waar het over gaat, maar ik heb het bij me, hihi.
April: gefeliciteerd meid. he, he, niet meer in spanning zitten.
@linda84: whahaha, ik zal maar niet zeggen alles voor het goede doel  Zo voelde ik me eerst ook. gelukkig is het nu niet meer zo. ik hoop dat het snel wegebt, want prettig is anders.
@bieb: oh, ik hoop dat alles goed komt. dat is behoorlijk schrikken zeg. En dat je niet gaat sporten, kan ik goed begrijpen.
@jacqy: knap zeg, 50 km. rot van de rd's. lief van het etentje.
@happy: niet teveel centen opmaken, straks heb je het voor andere dingen nodig.

Hey sterretje, ik heb alleen maar spullen gekocht die in de aanbieding waren haha

o dat vergeet ik bijna door onze gebeden haha

Linda wel spannend hoor meid een vrijdag testen als er geen rd's komen,

xxx linda

In het begin vond hij het niet zo leuk dat ik hier op het forum was. Hij was bang dat ik er dan te veel mee bezig zou zijn. Nu heeft hij er vrede mee.
Toen ik pas met de pil gestopt was was ik er nog meer mee bezig dan nu. Maar ik wil zwanger worden en liever gisteren dan vandaag!!

Hij was laatst met z ´n moeder aan het bellen, vertelde haar dat ik de zoldermuur had geverfd. zegt hij; ´het wordt al een echte klusbabe ´!! Met een vette knipoog naar mij toe! ik kwam niet meer bij! vond het zo leuk

Terug
Bovenaan