KLUSBABES 7!!!

he pip,

Ze weet nog niet of er nephaar bij in komt, dat ligt eraan hoe kort het is.
Mijn pony is nu natuurlijk wat korter, dus dat is afwachten.
Ze had gewoon elastiekjes en nephaar in huis dus dat komt vast wel goed en anders is het er natuurlijk ook zo weer uit, als het niet word zoals ik wil, haha.
Zoals jullie inmiddels weten, hou ik niet zo van veranderingen whawha.
Spannend dat je slijm nu zo rekbaar is, misschien komt inderdaad je ei eraan?!
gewoon blijven volhouden hoor, en temperatuur je nog?
Klussen jullie ook nog om de dag? wij zijn al een paar dagen bezig  en heb nog geen temperatuurs verhoging gemeten, dus we gaan gewoon stug door haha.
Zat eraan te denken om eens een striptise te geven voor mijn vriendje, maar ja moet morgenvroeg   weer parraat staan op het werk en vriendje lief wil zoiezo nog tv kijken tot 23:00, meestal ben ik dan nog wel wakker.
lekker tv kijken of computeren.
doen jullie ook wel eens van die gekke dingen? whawha

Linda, rot dat je nu weer overnieuw moet bloedprikken, stom mens ook.
hoop dat de uitslag goed is volgende keer.

paul de leeuw staat hier op tv, als bob de rooij, wat een gek is dat ook he?!
wie van jullie kijkt ook wel eens naar paul de leeuw?
mijn favoriete programma's zijn:

gtst, holland's next topmodel, undercover lover, expeditie robinson, het blok, medische programma's, memories, postcodeloterij deal or no deal, jensen, ik vertrek, baby's wil is wet,
jeetje ben ik nu tv verslaafd? haha

Ga lekker vast naar mijn bedje toe, nog een serie dawson's creek kijken, ooohhhh helemaal verslaafd aan, van schoonzusje geleend de hele serie op dvd.
super gaaf, echt de moeite waard om te kopen.
allemaal welterusten,
liefs Kruimels

Als ik nou eens flink wat berichtjes plaats, klets ik in mijn eentje misschien wel het forum vol, hahaha.
@pip: als je deze week naar die zaak van kruimels gaat weet je meteen wie ze is  met al die vlechtjes.
@linda: nu je over je haar verteld ben ik wel benieuwd hoe je er dan uitziet. (ik heb geen hyves)
@bambi: ik zag je idd reageren, whahaha, wat een gedoe. heb je ook de nieuwe versie gezien? En bambi je mag gewoon je mening vertellen. ik merk soms ook dat mensen even komen en dan weer eeuwen niks laten horen. En vaak komt men alleen  rond de nod-tijd. Jammer lijkt mij, want zo mis je net de essentie lijkt mij. maar leven en laten leven, he.
@kruimels, moest je tot 23.00 uur wachten? dan komt zo'n serie wel handig van pas.
@bambi: bijna vergeten, hoe kun je een ongeluk hebben met veetcreme?

he sterretje,

jij bent een mooie, ha om pip op een idee te brengen.
straks is ze echt zo nieuwschierig whawha.

Ik moet inderdaad tot 23:00 wachten, mijn vriendje wil graag nog wat programma's zien op tv, maar moet nu ook nog douchen, dus denk dat het een latertje word haha.
Meestal, als ik hem niet roep dan ligt hij ook zo te slapen op de bank, dus ga zo wel eens even kijken of er nog wel leven in de brouwerij is.
Jij bent ook altijd nog laat wakker he sterretje?

als ik niet hoefde te klussen sterretje, dan kletste ik dit forum met je vol hoor, haha.
Is me nog niet overkomen dat ik een nieuw forum kon openen, laat staan dat ik weet hoe dat moet, hihi.
heb jij enig idee?

er staat nog iemand op onze roze wolk voor vandaag haar Nod, weet iemand iets over haar. erik en marleen is het toch?
ik zie haar hier ook niet vaak, jammer
en engeltjuh is echt foetsie sinds ze zwanger is.
snik snik, sterretje jij mag niet weggaan hoor.
april, hoe ist met jou meis?

Terug
Bovenaan