A
Anoniem
Guest
he pip,
Ze weet nog niet of er nephaar bij in komt, dat ligt eraan hoe kort het is.
Mijn pony is nu natuurlijk wat korter, dus dat is afwachten.
Ze had gewoon elastiekjes en nephaar in huis dus dat komt vast wel goed en anders is het er natuurlijk ook zo weer uit, als het niet word zoals ik wil, haha.
Zoals jullie inmiddels weten, hou ik niet zo van veranderingen whawha.
Spannend dat je slijm nu zo rekbaar is, misschien komt inderdaad je ei eraan?!
gewoon blijven volhouden hoor, en temperatuur je nog?
Klussen jullie ook nog om de dag? wij zijn al een paar dagen bezig en heb nog geen temperatuurs verhoging gemeten, dus we gaan gewoon stug door haha.
Zat eraan te denken om eens een striptise te geven voor mijn vriendje, maar ja moet morgenvroeg weer parraat staan op het werk en vriendje lief wil zoiezo nog tv kijken tot 23:00, meestal ben ik dan nog wel wakker.
lekker tv kijken of computeren.
doen jullie ook wel eens van die gekke dingen? whawha
Linda, rot dat je nu weer overnieuw moet bloedprikken, stom mens ook.
hoop dat de uitslag goed is volgende keer.
paul de leeuw staat hier op tv, als bob de rooij, wat een gek is dat ook he?!
wie van jullie kijkt ook wel eens naar paul de leeuw?
mijn favoriete programma's zijn:
gtst, holland's next topmodel, undercover lover, expeditie robinson, het blok, medische programma's, memories, postcodeloterij deal or no deal, jensen, ik vertrek, baby's wil is wet,
jeetje ben ik nu tv verslaafd? haha
Ga lekker vast naar mijn bedje toe, nog een serie dawson's creek kijken, ooohhhh helemaal verslaafd aan, van schoonzusje geleend de hele serie op dvd.
super gaaf, echt de moeite waard om te kopen.
allemaal welterusten,
liefs Kruimels
Ze weet nog niet of er nephaar bij in komt, dat ligt eraan hoe kort het is.
Mijn pony is nu natuurlijk wat korter, dus dat is afwachten.
Ze had gewoon elastiekjes en nephaar in huis dus dat komt vast wel goed en anders is het er natuurlijk ook zo weer uit, als het niet word zoals ik wil, haha.
Zoals jullie inmiddels weten, hou ik niet zo van veranderingen whawha.
Spannend dat je slijm nu zo rekbaar is, misschien komt inderdaad je ei eraan?!
gewoon blijven volhouden hoor, en temperatuur je nog?
Klussen jullie ook nog om de dag? wij zijn al een paar dagen bezig en heb nog geen temperatuurs verhoging gemeten, dus we gaan gewoon stug door haha.
Zat eraan te denken om eens een striptise te geven voor mijn vriendje, maar ja moet morgenvroeg weer parraat staan op het werk en vriendje lief wil zoiezo nog tv kijken tot 23:00, meestal ben ik dan nog wel wakker.
lekker tv kijken of computeren.
doen jullie ook wel eens van die gekke dingen? whawha
Linda, rot dat je nu weer overnieuw moet bloedprikken, stom mens ook.
hoop dat de uitslag goed is volgende keer.
paul de leeuw staat hier op tv, als bob de rooij, wat een gek is dat ook he?!
wie van jullie kijkt ook wel eens naar paul de leeuw?
mijn favoriete programma's zijn:
gtst, holland's next topmodel, undercover lover, expeditie robinson, het blok, medische programma's, memories, postcodeloterij deal or no deal, jensen, ik vertrek, baby's wil is wet,
jeetje ben ik nu tv verslaafd? haha
Ga lekker vast naar mijn bedje toe, nog een serie dawson's creek kijken, ooohhhh helemaal verslaafd aan, van schoonzusje geleend de hele serie op dvd.
super gaaf, echt de moeite waard om te kopen.
allemaal welterusten,
liefs Kruimels