A Anoniem Guest okt 8, 2007 #362 @lin: bestaan er wiegjes voor de babyborn? en dan een knalroze graag, voor happy, hihi
A Anoniem Guest okt 8, 2007 #363 hey sterretje: daar zit nou natuurlijk ook wat in, kan joey natuurlijk niet in verlegenheid brengen met een mama die in haar broek piest haha xx xolinda
hey sterretje: daar zit nou natuurlijk ook wat in, kan joey natuurlijk niet in verlegenheid brengen met een mama die in haar broek piest haha xx xolinda
A Anoniem Guest okt 8, 2007 #364 Nou he lin, heb hem uitgezet, werd er echt niet goed van zeg bah bah en nog eens bah. Dat overdreven gedoe van dat mens ......
Nou he lin, heb hem uitgezet, werd er echt niet goed van zeg bah bah en nog eens bah. Dat overdreven gedoe van dat mens ......
A Anoniem Guest okt 8, 2007 #365 hij zal dan ook wel denken. Ik moet op het potje en zij begint in de broek te plassen
A Anoniem Guest okt 8, 2007 #367 in de spice girls vond ik haar al een mega doos maar mijn mening is alleen maar erger geworden,
A Anoniem Guest okt 8, 2007 #368 Waar maakt dat mens zich allemaal druk om he pffffff walgelijk gewoon