KLUSBABES 8

A

Anoniem

Guest
jeetje ik geloof dat het me gelukt is,
de 8ste klusbabes meiden, joepie

he is er nog iemand wakker?
hed net een heel verhaal geschreven, stond er in een keer dat er geen reacties meer geplaatst konden worden, forum vol gepraat whawha.
ik een beetje aan het prutsen en voila!!!!!
nieuwe kansen voor ons allemaal meiden, in klusbabes 8.
welterusten allemaal
liefs kruimels

Hey meiden,

Hier ben ik weer eventjes. Wahaha we zitten alweer bij nummer 8, wat een geklets zeg. Ik heb niet echt alles kunnen lezen, sorry, maar moet zo gaan werken.

Pip Stip,  ik las dat jou slijm weer goed is, ha ha jij bent echt een slijm expert!  
Sterretje, ben je al wat minder misselijk en wanneer moet je eigenlijk naar de VK?
Linda, jeetje wat een gedoe met dat bloedprikken, wel spannend, wanneer krijg je de uitslag?

Hier alles prima, vanavond komt iemand van moeders voor moeders!

Ha ha Bambi, ik lees net je verhaal over je ongelukje met scheren, je hebt gelijk, je mag hier alles vertellen.

Happy, spannend, nog een paar dagen.................... Hoe voel je je?

he pip..

dat was ik van die nieuwe baan..
Ik heb hem gekregen hoor,, het was niet erg dat we een kinderwens hadden, wij moesten lekker ons ding doen, en dat was absoluut geen reden om me af te wijzen..
dat was echt fijn om te horen.. Ik zou me er anders behoorlijk druk om hebben gemaakt.
Heb ook super zin om er te gaan beginnen..

he miekje gefeliciteerd meid.. echt super!!!geniet er lekker van..
Strooi maar eens wat glitters, want dat kunnen wij als overige klusbabes nog wel wat gebruiken!!

Dat de volgende ronde voor ons allen maar super de mega super vruchtbaar mag zijn!!!!!!!!!!!!!!!!

ga werken..
kus kleintje!

ha meiden

wat hebben jullie veel gekletst zeg de afgelopen tijd
sorry dat jullie niks meer van me hebben gehoord maar ik werk weer al is het voor halve dagen daardoor heb ik niet zo veel tijd meer om te kletsen
hoop dat jullir dat niet erg vinden
heb nl een best wel groot huis en doordat ik ziek was is er niet veel gebeurt in hius
man lief doet wel een hele hoop hoor maar ja de ramen moeten ook gebeuren en zo

voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd

en voor de rest blijf proberen

doe ik ook dus

we hebben eindelijkeen afspraak bij de ha

moet mijn man z'n ... inleveren moeten we daar voor helemaal naar de andere kant van de stad en het kan alleen van 07.30-15.00 uur stom he da moet hij de hele week werken dus ik ga zo maar eens opbellen of het ook anders kan nou iedereen weer een gezellige dag en tot gauw

x m.

zo meiden en we zitten alweer in nr. 8

Bezig bijtje: wat spannend meid, jeman zijn zaad inleveren hopelijk is alles gewoon goed, wij hadden ook een potje in huis toen ik zwanger probeerde te raken van nr. 1 en toen was het gelukkig niet meer nodig want toen was ik zwanger
Succes meid

Kruimels.: het is je gelukt nr. 8 is er goed opgekomen haha

April; spannend meid vanavond moeders voor moeders

Pip: ik heb nu ook een beetje slijm, afwachten wat de test vanmiddag doet

Sterretje: hoe gaat ie met je meid, en inderdaad je brengt pip op ideeen om langs kruimels haar winkel te gaan hahaah

Zo van mijn blonde plukken zie je niet zo heel veel, maar ja mijn haar zit ook grotendeels in een paardestaart, omdat ik dat met joey een stuk handiger vind dan steeds los haha

Terug
Bovenaan