KLUSBABES 8

Hé meiden,

Bedankt voor de felicitaties! Ik moet zeggen ik moet echt nog aan het idee wennen hoor het is nog zo onwerkelijk.

@linda: mijn ouders en broer en schoonzus gaan donderdag op vakantie een weekje als ze terugkomen ga ik het aan hun vertellen net als mijn schoonouders. Als het mis gaat zou ik het ook graag met hen willen delen.
Wat een gedoe zeg met dat bloedprikken gadver! Ik vind zelf bloedprikken echt heel erg ben echt heel bang voor naalden. Dus dat wordt zometeen nog wat!

@happy: nog gewonnen met darten?? Voor jou ook bijna je nod he? Spannend!

@kleintje: ik had al wat glitters rond gestrooid maar hier komen er nog meer!

**********************************************************************************

Hallo dames,
Met de misselijkheid is hier geen peil te trekken. Ik reed vandaag met mijn mannetje mee en hij reed net een route met de meeste  verkeersdrempels in de weg  Gelukkig gaat het vandaag wel.
En ik heb een afspraak bij de vk op 13 november voor een echo en het bloedprikken. Dus spannend!

@linda en kruimels: ik maakte maar een grapje dat pipstip nu langs de zaak moet komen. Voor hetzelfde geld kom ik zelf langs  Alhoewel die route en drempels
@bieb: hoe is het ermee?
@happy: wat was de uitslag?

Jemig, nummer 8 alweer, dat betekent dat we al 4900 reacties bij mekaar geluld hebben!

Anyway, hier nog even een berichtje uit Bangkok, mannetje is weer op een binnenlandse vlucht, vandaar!

hihihi, die Bambi! Helemaal kaal...........is toch lekker? Heb ik altijd! Ik vind het erg fijn moet ik eerlijk bekennen!
Miekje! Gefeliciteerd zeg! Helemaal fijn voor jullie!
Pip, meisje: wanneer hou je eens op met die rare verhalen!?...............GRAPJE!!!! Ik ken het inderdaad wel, dat baarmoeder voelen, maar het fijne wist ik er niet van! Bedankt voor de info dus!
Linda: misprikken?? Dat gebeurd bij mij dus nooit! Echt niet. Tenzij mensen moeilijk te prikken zijn, maar jij bent jong, hebt mooie vaatjes dus dan moet dat in een keer lukken.....maar daar heb je nu helemaal niets meer aan! Ik kom het de volgende keer wel doen........

Meiden, heb niet alles onthouden.........sorry! Maar voor iedereen een dikke kus!!!

Hoi lieve schatten !!!!

Jeetje, nummer 8 alweer, weet nog goed dat we nog een naam aan het verzinnen waren en nu alweer nummer 8....... Gisteren was erg gezellig maar, helas verloren. Heb me suf zitten schreeuwen whahaha en me suf gelachen met de meiden, heb bijna de hele avond de slappe lach gehad!!!!! Nou ja is gezond voor je he....Weet niet meer precies wat ik allemaal heb gelezen, dus als ik iets vergeet

Sterretje; spannend joh 13 november, nu heb je echt zicht op iets he..... geniet er maar lekker van

Pip; whahaha jij met dat slijm. Je had toch vroeger ook in zo n potje, van dat groene slijm, was je daar toen ook al zo dol op hihi

Bambi; je hebt gelijk hoor meid, vind dat ook jammer van engeltjuh en je mag dat best zeggen. Hihi ben je kaal, ik ook altijd en vind het wel fijn   hoor, misschien moet je wennen

Kruimels; leuk joh vlechtjes. Je bent dan idd voor pip wel heeeeeel herkenbaar hoor haha

Miekje; Goed hoor meedoen aan moeders voor moeders !!!! Ik zit idd dichtbij mn nod maar heb geen klachten ofzo. Het voelde gisteren alsof mn ongie al zou komen maar, dat is nu weer weg  dus maar weer afwachten, mn sterkste punt he ......

Rimke; leuk dat je je weer ff laat horen, alles goed met je verder?

Linda; heb je nog ideetjes voor het eten, vaak schrijf jij hier wat en daar krijg ik dan gelijk trek in, scheelt mij ook weer want weet soms echt niet meer wat ik moet eten !!

Linda 2; Gisteren nog lekker aan de pretklus geweest? haha, lekker hoor samen douchen

kus happy

hihi, Het is dat ik overdag altijd werk maar anders was ik misschien een keertje gaan gluren bij Kruimels....Nog dames die meewillen om Kruimels te begluren? Kunnen we samen gaan, ik weet de weg wel

Linda, ik ben benieuwd wat je ovulatietest aangaf vandaag...vertel vertel!

April, succes vanavond met mvm

Rimke, HALLLOOOO DAAR IN VERWEGGIESTAN!! heb je het een beetje naar je zin? Hoe voel je je verder?.

Kleintje, sorry dat ik niet meer wist wie degene was met de nieuwe baan. Wanneer begin je eigenlijk?

Kruimels, en nog een gezellige avond gehad gister

Ik vertelde dus gister over m'n slijm en nu was mijn temperatuur vanochten 0,1 graad later (normaal altijd 36.6/36.7 en vanochtend 36.5...misschien is er dus echt een ei onderweg. Heb manlief al geinformeerd en voor de zekerheid lassen we een extra klusavond in hihihi

X

Wahahaha inderdaad happy, ik was DOL op die groene en roze slijmpotjes vroeger! Net als zeepzakjes....GEWELDIG!

Wij eten vandaag heel hollands, aardappelen, groente en vlees....bah vind dat nooit lekker en saaaaaaaai om klaar te maken!

Wat eet jij vandaag?

X

Miekje sorry meid, dat moeders voor moeders was voor april bestemd  Dus bij deze, april super dat je meedoet aan moeders voor moeders !!!!!!!

Kus happy

Terug
Bovenaan