KLUSBABES 8

Hey pip,

Ik wil mee om te gluren hoor whahaha, het is jammer dat het niet in de buurt is voor mij !!!! Ik eet boerenkool jummie dat vind ik wel lekker, maar idd is de hollandse pot saai om klaar te maken. Heb natuurlijk ruim twee weken niet normaal gegeten omdat mn mannetje ieder dag zo laat was, dus eb er nu wel weer eens trek in. Ga nu ff het eten opzetten.........

liefs happy

DE ROZE WOLK:

SEPTEMBER
15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER

1)
2)
3)
4) Bieb 1e rdt-jes na mk
5) bezig bijtje
6)
7)   Bambi 4e ronde
8) Jacqy84, 3e ronde  April 2, 10e ronde
9) Linda_84, 3e ronde  
10) kleintje 4e ronde
11)
12)
13) Miekje, 5e ronde  
          erikenmarleen, 3e ronde
14)
15)
16)
17)
18)  
19) Happy, 4e ronde
20)
21)
22) Chris, 8e ronde
23)Linda 1  2de kindje ronde ???
24)
25)
26)
27)
28)
29) Renee, 2e ronde (uitgegaan van 44 dagen)
          kruimel, 6e ronde
30)
31)

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2)
3)
4) bezig bijtje 16e ronde 1ekindje, Bambi 5e ronde
5)Jacqy84, 4e ronde

6)
7)
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Zo even de roze wolk tevoorschijn getoverd!

Las trouwens op een ander topic dat suusje (die heeft hier toch ook wel eens rondgescharreld maar is toen haar eigen topic gestart) waarschijnlijk zwanger is. En Saridin (die zich hier alleen maar heeft voorgesteld en ons verder niet aardig genoeg vond om mee verder te kletsen   op dat zelfde topic rondhangt).

Dit klinkt misschien heeeeel bitschy maar zo is het niet bedoeld hoor, gewoon even voor jullie info.

brrr. hou ook niet van boerenkool happy... maar eet smakelijk!!!

En oh ja, had ook buikpijn vandaag...Ik zou alleen al heeeel blij zijn als ik m'n ei zou vinden deze ronde vanddaar mijn enthousiasme!!! JOEHOE!

Moet nu echt gaan koken....zoooooooooooooooo geen zin in!

X

hey meiden

Sterretje: haha rottig he over drempels en bobbels in de auto met je misselijkheid, maar het gaat over, geloof mij

Happy: jammer verloren, als het maar gezellig is geweest want daar gaat het uiteindelijk om toch

pip: mijn ovulatietest, was weer nauwelijks zichtbaar, ik snap er echt geen bal meer van, heb tot maandag nog testen en dan geloof ik het wel weer, moet volgende week dinsdag weer naar de gyn en als die zegt, dat ik een eiersprong heb gehad, dan mag hij   mij vertellen wanneer want ik doe al vanaf 3 okt. van de testen en geen een gelijke streep gehad, maar ja ik hoor het allemaal wel weer

rimke: maandagochtend moet ik weer bloedprikken, dan mag jij het voor mij doen haha

Happy wat het eten betreft, ik had vandaag spruiten, en morgen eet mijn man bami en ik een broodje omdat ik moet werken, en ik ga van de week weer eens lekkere kip met kerrie maken, dat is ook wel lang geleden

xxx linda

ik belde net met mijn man en hij is vroeger thuis dan gisteren zei hij, misschien dat ik hem nog even kan overhalen om te klussen haha

xxx linda

Oh lin, dat is een goed idee, bami jummie en kip met kerrie vind ik ook wel erggggg lekker. Spruiten lust ik echt helemaal niet !!!!! Bedankt lin voor de tips haha

kus happy

ik ben even een broodje aan het snijden voor joey,   en mijn wasmachine aan het leeghalen ik ben zo weer terug

xxx linda

Terug
Bovenaan