KLUSBABES 9

rimke, wat rot meid van je schouder!!!! zal ongetwijfeld heel gevoelig zijn.
viel het je achteraf mee de prikken? hoop het!!!

bambi, sorry maar wat heb jij een rare vriendinnen!!! dat is toch niet normaal dat ze niet eens blij voor je kunnen zijn?! dit wat jou nou overkomt is toch het mooiste wat er is in de wereld, het is gewoon een wondertje. het kan natuurlijk zijn dat zij er inderdaad nog niet aan toe zijn, maar dat betekent niet dat ze niet blij voor jou kunnen zijn.
je kunt bij ons al je blije verhalen kwijt hoor, we zijn 1 en al oor, haha.
en wij zijn WEL oprecht blij voor je!!!
leuk dat je in februari naar die 9 maanden beurs gaat. zou wel mee willen, maar ja dan moet ik wel eerst aan de klus.
spannend hoor dat je nu al 9 weken bent en over 3 weekjes je eerste echo al krijgt.
lijkt me echt geweldig, geniet er maar lekker van.

linda2, kloten meid dat je weer ongi bent geworden, op naar de volgende ronde, net zoals zo velen van ons helaas.
we helpen elkaar er wel weer bovenop. komt vanzelf een tijd dat het wel lukt.

pipje, beetje eng verhaal inderdaad van dat plekje van je vriend. goed dat hij daar gelijk even naar laat kijken. hoop dat het iets onschuldigs is.
ik vond het ook super leuk dat sharina speciaal voor ons nog gependeld heeft.
en wat ontzettend grappig dat er bij ons precies hetzelfde uit kwam. bizar toch, we wonen zo dicht bij elkaar en nu gaan ze ook al hetzelfde voor ons pendelen, whaha.
ben ontzettend blij dat ze voor mij een meisje heeft gependeld, lijkt me helemaal geweldig.

happy, blij dat het weer goed gaat met je vader, spannend zo'n dag hoor.
en balen van je katje, hoop dat hij snel weer opknapt.

bieb, jij had een heel verhaal over het temperaturen. weet even niet meer precies wat, maar ik weet niet beter dan dat je je ei hebt gehad als je temperatuur ineens meer omhoog gaat dan 0,3 graden.
maar las van iemand (weet even niet meer wie dat zei) dat je juist een eisprong hebt als de temperatuur omlaag gaat. nou snap ik het ook niet meer.
was er zelf ook van overtuigd dat we het verprutst hebben deze maand.
we hebben het op dag 14 en 16 een keer gedaan, en verder niet meer. omdat ik domweg helemaal geen zin had. heel raar.
mijn temperatuur was toen al wel aan het klimmen, maar op dag 20 is hij ineens weer 0,2 graden gestegen naar 37,2 en die temperatuur heb ik nog nooit gehad in de afgelopen 3 cyclussen. dus ben de kluts een beetje kwijt.
wanneer heb ik nu mijn ei gehad?
ga er maar vanuit dat het deze maand minimaal geluk wordt dat ik zwanger zou zijn.
word gewoon weer ongi denk ik.ggrrrr

lin, las dat je nogal kleine klachtjes hebt, maar als ik in de roze wolk lees, dan kan je toch nog maar net zwanger zijn als dat zo is?
je bent toch nog volop aan de klus. hoop het wel voor je!!!!!
wat zou dat ook leuk voor joey zijn een broertje of zusje erbij.
heb je een boel geklust?

sterretje, sorry heb nog niet gevraagd aan mijn vriendin over de klamboe. weet eigenlijk niet zo goed hoe ik erover moet beginnen. straks denkt ze: waarom vraagt ze daarna? zal het op een andere manier proberen, om er achter te komen waar ze deze nou weg heeft.
ja dat van pip en mij heeft volgens mij zo moeten wezen, haha heel bizar.
word ook met de dag nieuwschieriger hoor, whaha.
heb jij ook getemperatuurttoen je zwanger wou raken? en zo ja wat had jij dan voor temp rond je eisprong. hoger of juist lager.

nou ik heb vanavond wat gehad!!!!!!
we hebben in het trappegat bij ons een brede plank aan de muur gemaakt en die moet even goed vast drogen dus had mijn vader er een plank horizontaal tegenaan gezet, om hem goed vast te kunnen drukken.
liep vanavond toen ik thuis kwam van het werk al een keer naar boven en dacht nog, nou dat is ook wat, moet je helemaal bukken.
loop ik later beetje gehaasd de trap op, en vergeet die plank.
krijg dat ding recht in mijn gezicht, werd helemaal duizelig van de pijn en probeerde naar beneden te glijden via de traptreden, bang dat ik flauw zou vallen.
jeetje wat deed dat pijn.
kreeg hem precies aan de linkerkant van mijn neus en op mijn voorhoofd.
heb nu een bult op mijn voorhoofd, en het is dik onder m'n linkeroog en mijn   neus is een keer zo breed, zoooooo pijn gehad en klappende hoofdpijn een kwartier later.
asprine ingenomen, want we moesten ook nog op verjaardag.
later op de avond trok de pijn wat weg, maar het is toch een partijtje dik en blauw/rood. hoop dat morgen het ergste wat weg trekt, lijkt wel of ik mishandeld ben, whaha. mijn vader weet nog van niks, die zal ik morgen eens vragen of hij nog meer van die goeie ideeen heeft, ppfffff. je zou me eens moeten zien. durf maandag haast niet naar mijn werk.
nou, ga nu proberen het berichtje te plaatsen, eerst kopiereeen natuurlijk, bedankt voor de uitleg over het kopieeeren.
slaap lekker allemaal, jullie liggen vast allemaal al plat, maar toch.
fijne zondag
groetjes Kruimels

Linda: zou je nu al kwaaltjes kunnen hebben als je evt zwanger bent? Wel spannend, want wij lopen gelijk op. Officieele 'bevruchtingsdagen' zijn   nu voorbij voor mij. Even afwachten dus. Wil de komende 2 weken niets zeggen over evt kwaaltjes/klachten die ik wel of niet zou hebben. Zegt toch niets tot de NOD. Maarja,   of ik dat vol kan houden??
Hoe was je feestje gisteravond?

Kruimels: sjeetje he, mishandeld door de plank!! Heb je niet een hersenschudding ofzo opgelopen? Zal je vader maar eens flink boos aankijken haha
Ik doe trouwens voor ik een bericht plaats, eerst bericht kopieeren, dus met muis over hele bericht tot veld donker is, op rechterknop drukken op muis dan kopieren en dan plaats bericht. Soms doe ik bericht eerst in word zetten voor de zekerheid.

Happy: hoest met je vader en de kat natuurlijk?

Renee: neg. getest. Nou weet je nog niet waar je aan toe bent

Bambi: Is in febr. de zwang.beurs? Misschien ben ik er dan ook bij! En de rest van dit forum. Ik hoop t. Kunnen we daar afspreken haha

Sja,. over vriendinnen gesproken. Die zijn er   misschien nog niet mee bezig. alhoewel mijn vriendin wil ook wel, maar ze gaat eerst verhuizen en dan willen ze er waarschijnlijk wel aan beginnen (ergens volgend jaar), en ik snap dat ze mijn/onze gevoelens niet altijd begrijpen maar hou aub die kut opmerkingen voor je.Het zou misschien zelfs minder hard overkomen als ik geen mk had gehad, maar het komt harder op me over als ze van die onbezonnen dingen zegt. Maar ik reageer gewoon bot terug hoor. Ik ga wel niet meer als 1e tegen haar zeggen dat ik zwanger ben. Heb ik toen ook gedaan omdat mijn familie ver weg woont en zij in de buurt, dat in ieder geval iemand er van af wist. Maar dat zou ik nu anders doen.

Gister verjaardag gehad. Werd natuurlijk weer wijn aangeboden. Als ik nee zou zeggen zou heel verdacht overkomen (woon aan overkant dus geen BOB smoes), dus heb echt zitten nippen, en niet opgedronken haha. Ja, je weet t nooit of t raak kan zijn, toch?
Vandaag geen verplichtingen. Heb gister al rondje gerend met vriendin. jaja, die ging ook weer eens mee.

Ik geloof dat ik niet meer krant kan lezen. Onze kat gaat nu uit zijn dak. met muisje aan t spelen en die springt over krant, door krant onder krant. Leuk hoor. Sinds Puma er niet meer is, vraagt hij 2x zoveel aandacht en nog meer spelen. Elke nacht slaapt hij bij me. Dus kan ook niet meer testen of ong er aan komt, want meestal kwam hij alleen in de week van de NOD. Maar vindt t wel leuk hoor.

Over dat temperaturen. Snap t ook allemaal niet meer hoor. Laag dus bij eisprong, en na eisprong weer hoger? Gelukkig heb ik dat temp. niet echt nodig, want voel t en mijn cyclus loopt altijd gelijk. Dus dat is wel makkelijk.

Even voor de nieuwe plaatser:
Mamoetje: Ja,  dit is dus al een vast clubje. En als je niet geregeld meeklets wordt je van de roze wolk afgegooid...
(dames, gemeen van me he?)

Niet druk trouwens, komt natuurlijk omdat dit forum weer aan t kloten is.

Ga stoppen. wil nog steeds gordijn naaien en rits in jas van vriend. Gaan vanmiddag ook nog even wandelen, frisse neus halen

Doeii lieve dames, tot later

Terug
Bovenaan