KLUSBABES 9

godver, elke keer als ik een heel bericht heb geschreven dan ben ik hem weer kwijt.
forum is weer helemaal op de hobbel,
eerst even kijken of hij hem nu pakt

ik heb nou al 4 keer wat geschreven, maar het komt er niet te staan.
kan iemand mij vertellen, als dit berichtje er tenminste wel komt hoe ik een bericht kan opslaan?

jeetje wat doet dat ding raar.
heb hier een briefje naast me liggen met wat jullie allemaal beleefd hebben en wil zo graag reageren, maar als ik heel verhaal heb geschreven dan komt hij er niet op te staan. snik snik.
en heb het zo druk met de verbouwing de laaste tijd dat ik ook niet zoveel hier kom.
lig ik nu vroeg in bed, wil dit kloten forum weer niet, ggrrrr
waarschijnlijk is het daarom ook zo rustig, whaha.
hebben jullie de moed ook al opgegeven.hihi
nou ik niet
ga zo gewoon weer proberen

meiden, als dit berichtje er komt te staan, ik kap ermee. het lukt gewoon echt niet.
heb al 10 keer iets nieuws geschreven, maar dit kloten ding doet het niet.
hoop dat hij gauw weer gerepareert word "het forum". ben zo verslaafd, whaha
groetjes en tot andere keer als hij het wel weer doet

hey meiden

het forum doet het nog steeds niet, hopelijk komt dit bericht er wel op, gisteren heb ik wel 30 x wat geschreven en elke keer kwam het er niet op toen heb ik het maar opgegeven

Bieb: lekkere vriendin is dat zeg, sorry dat ik het zo zeg, maar ik snap dat niet, ze kan dan in ieder geval toch net doen of het haar intereseert, ik vind het rot voor je dat ze steeds zo reageert

Kruimels: je bent een doorzetteer wat het forum betreft hahah en je hebt het al zo druk

Pip: meid gaat het weer wat beter met je, je kan het wel eens hebben dat je het gewoon allemaal niet meer zo ziet zitten,

Happy: hoe is het nu met je pa?? en met je kat?

Rimke: hoe gaat het met je meid?? is de pijn al wat minder en vielen de spuiten mee die hebt gehad??

xxx linda

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-11-2007 20:11:30'));

DE ROZE WOLK:

SEPTEMBER
15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER
 Rimke miskraam van tweeling
8)  April 2, 10e ronde
13) Miekje, 5e ronde  

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2)
3)
4) bezig bijtje 16e ronde 1ekindje,  Bambi 4e ronde
5) Jacqy84, 4e ronde

6)
7)kleintje 5e ronde
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)Essy, 3e ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 34 dgn)
28)kruimels, 7de ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 32 dagen)
29) Bieb2e ronde na mk, Linda  2de kindje
30)

DECEMBER

1)  
2)
3)
4)
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)  
13)
14)
15)
16)
17)  
18)  
19)
20)  
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27) )
28)
29)
30)
31

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

zo ik heb mezelf maar op de roze wolk gezet , die dag moet ik ook naar de gyn toe en dan is het 30 dagen geleden dat ik ongi was, Zal mij benieuwen, Ik voel me eerlijk gezegd niet op en top, heb hoofdpijn ben   moe en af en toe misselijk, Maar ik ga maar niet alt positief worden want ik denk dat ik nu nog geen zwangerschapkwaaltjes kan hebben

Ik heb een boze e-mail gestuurd naar Jonge gezinnen hahaha hopelijk wordt er snel wat aan het forum gedaan
Vanavond heb ik een feestje bij mijn broer die nog zijn verjaardag viert voor zijn vrienden, en joey slaapt vanavond bij   mijn pa dus kunnen we morgenochtend nog even ongestoord klussen hahahha

xxx linda

Happy: hoe gaat het met jouw? zijn de rd's al geariveerd?? ik hoop het niet voor je meid, Hoe is het met je vader??

xxx linda

Terug
Bovenaan