Klusbabes '4'

Hoi Rimke,

Ja ik ben natuurlijk wel ff teleurgesteld, maar niet verdrietig hoor. Ik had al een vermoeden toen ik 2 dagen geleden al buikpijn kreeg en ik had gisteren natuurlijk nega getest, dus toen wist ik het bijna zeker, omdat ik wel me ei gevoeld heb.

Indd. vol goede moede naar ronde 4. meer kunnen we toch niet doen.
werkse vandaag.

dikke x Bambi

Hallo lieve dames,

Welkom iedereen op de enige echte klusbabes 4..whihihihi, hoe klusbabes? we kunnen onzelf beter kletsbabes noemen hihi.

Balen Bambi. Je cyclus is wel redelijk regelmatig nu....elke maand iets korter dus dat is het enige voordeel van je ongi nu. Maar we willen gewoon zwangere klusbabes: boeheoehoehoe!

Volgens mij hebben we veel nods de komende  week!! SPANNEND Mijn eigen nod is tussen afgelopen vrijdag en volgende week zondag. Heb heel stiekem al een test gedaan (gewoon voor het gevoel) die negatief was maar had ook niet anders verwacht want vorige week had ik nog veel rekbaar slijm. Ga er dus vanuit dat mijn nod volgende week is.

Vrijdag was ik ziek. Ontzettende buikkramp en diarrreeee BAH! 's avonds steken in en m'n liezen en sinds gister voel ik me wel weer oke. Gister trouwens gezwommen en toen we in het bubbelbad zaten kreeg ik ongikrampjes  vreemd hoor. Ben er maar weer uitgegaan.

Ik hoop dat klusbabes 4 heel vruchtbaar is en dat er een aantal zwanger mogen raken!

Dikke kus Pip

hey ladies

ook ik hoop dat de klusbabes 4 een vruchtbaar forum wordt haha

xxxx linda

He kletsbabes,

4 alweer!!!
Balen Bambi, dat je je rd-tjes hebt. Hier ook nog steeds bloedjes tussendoor.
Ik zie trouwens dat komende week weer veel NOD-tjes zijn. Spannend hoor. Wie wordt de volgende zwanger klusbabe? Ik hoop dat ik ook weer snel kan klussen. Heb vanmorgen ook bedje verschoond, dus weer tijd om vies te maken haha

Wat gaan jullie eten vanavond? Ik heb geen idee. Patatjes heeft mannetje denk geen zin in, ik geen zin  in Chinees. nouja zal wel chinees worden, vorige week ook al papat gevreten

Hier verder geen nieuws onder de zon

Hey meiden,

Heb toch weer aardig wat bij moeten lezen van de afgelopen 3 dagen. Maar ik ben weer bij.
Bambi: Jammer dat je zonneuitslag hebt gekregen, is dat nu alweer over? En dan ook nog een opa die overleden is EN ongi worden, je kan het niet slechter treffen volgens mijn. Maar hoop dat je wel lekker genoten hebt van je vakantie.
Happy: Balen zeg van je vriendin. Zo iemand moeten ze opsluiten en tbs geven!

Ik heb gister feestje van mijn schoonmoeder gehad, was echt gezellig. Alleen gistermiddag was ik behoorlijk snel aangebrand. Mijn schoonvader dacht dat dat kwam omdat het niet wilde lukken met zwanger worden (hij weet officieel niet dat we bezig zijn). Maar heb hem wel ff gezegd dat dat echt niet de reden was (is het trouwens ook echt niet).

Hoi linda84,
Ja maar, hoe komt je schoonvader daar nou op? Ik had het er laatst al over met kruimels, maar volgens mij hebben we allemaal: "klusbabes" op ons voorhoofd geschreven of zo?????  Al die vreemde reacties van mensen die het eigenlijk niet kunnen weten.
sterretje

Zijn  een paar maanden geleden getrouwd en ze weten dat we graag kinderen willen. Alleen weten ze ook dat ik even tijd nodig heb voor mezelf, dus ze weten het niet 100% zeker, maar ja... met zulke buien...
Op het werk zijn ze er trouwens ook al van overtuigd dat ik over een jaar ofzo met zwangerschaps verlof ga. Nou, das dan alvast geregeld. Nu nog 'even' zwanger worden.

O man, o man. Net een uurtje wakker. Heerlijk geslapen. Ik  heb vanavond de laaste nachtdienst. Vind het wel goed geweest. Veel te stil.
Ik wordt alleen gek van m ´n rugpijn. Ik heb er nu al dik 2 weken last van, onderin mn rug. Soms voel ik totaal niets en op de meest onverwachte momenten dan komt het opeens opzetten... Ben ik ok nog verkouden en als ik moet niezen dan is het helemaal geen pretje!

Ik heb ongeveer 11 sept. m ´n NOD maar ik denk niet dat we raak hebben geschoten deze ronde. Heb nergens last van, behalve dan mijn rug. Ik hoop alleen dat ik geen al te lange cyclus heb dit keer. De vorige keer duurde hij 63 dagen. Toen heb ik   wel mn ei gevoeld maar deze ronde ben ik daar niet zeker van.

Wat hebben wij dames het toen zwaar! Altijd maar dat wachten en luisteren naar ons lichaam dat je ook nog voor de gek wil houden! Lijkt me soms toch wel fijn om een man te zijn...

Terug
Bovenaan