Klusbabes '4'

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:
15) Linda  5e ronde 2de kindje

SEPTEMBER

1)
2)
3) Essy, 1e ronde
4) marientje 2e ronde
5)
6)
7)
8)Mootje, 5e ronde    ( onregelmatige cyclus )
9)Bambi 3e ronde
10)
11) Miekje, 4e ronde
             Renee86, 1e ronde  (ontpillen; ga uit van cyclus van 40 dagen)
12) lizzy, 2e ronde  
13)
14) happy, 3e ronde
          Jacqy84, 2e ronde
15) kleintje 3e ronde.

sterretje, 4e ronde
16) Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17) Suuz, 5e ronde
18)  
19)
20) kruimels,5de ronde(32ste dag,net als vorige maand)
21)
22)
23)
24) Chris, 7e ronde
25) Roos, 2e ronde, 2e kindje
27)
28)
29)
30) Rimke, 5e ronde
31)

OKTOBER

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8) Bambi, 4e ronde
9) Linda_84, 3e ronde
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Ik dacht, we kunnen natuurlijk niet een nieuw topic hebben geopend zonder roze wolk. Kopieer en plak ik hem, zie ik daarna dat iemand anders het al had gedaan . Sorry, niet goed opgelet.

Maar goed, nu staat klusbabes 4 tenminste weer een beetje bovenaan, want is even heel weinig gereageerd.

hoi meiden,

ja linda lieve schat ik had hem al geplaats hihih, maar ik weet niet hoe je het heb gedaan, maar nu staan alle namen in dezelfde kleur. Goed zo hoor, had vanmiddag al zoiets gepoogd. Maar jou is het gelukt. jeeeeeee.

Zo vanmiddag de verjaardag van me schoonmoeder gevierd, was wel gezellie.
Waren de kinderen van me schoonzus in eens weer bang voor onze hond  Zijn af en toe echt van die aanstelligere jankjong. Maar goed ff ballen gooien en dan is het weer goed en durven ze hem weer te aaien. Hij is natuurlijk in hun ogen enorm en vooral bij die van 3 komt ie een kop boven hem uit. Hondje is 9 maanden en inmiddels al bijna 70 cm hoog. hihihih

Lekker chineesje gegeten en ventje lief gaat van de week helpen om hun baby spullen naar de opslag te brengen. Hihih . Hopenlijk kan ik ze binnenkort melden dat ze die er weer uit mogen halen. Wel fijn dat we alles kunnen krijgen. geweldig zelfs, want ik zal zelf nooit van dat hele dure spul kopen, maar ach als je geld heb moet je het maar laten rollen ook en dat doen hun op de juiste manier hahaha. en profiteren wij nu ook van. lekker hoor. nu maar gouw zwanger raken.

xxx Bambi

Hey Bambi,

Ik kan toch wel begrijpen dat die kinderen bang zijn voor een hond. Honden springen in een keer tegen je op en likken en zijn best ruw, dus voor kinderen die dat niet gewend zijn is dat behoorlijk vreemd. Maar gelukkig vonden ze het even later niet meer eng.

Ik vrees trouwens dat als er weer een aanpassing gedaan wordt aan de roze wolk de rest allemaal groen wordt en dat dit misschien wel gewoon zwart blijft, maar dat zien we dan wel. Ik heb alles geselecteerd en letterkleur zwart aangeklikt. Zo krijg je alles de zelfde kleur. Ach ja... als het elke maand weer aangepast wordt houden we het een beetje netjes.
Ik ben trouwens niet meer de enige in oktober . Al had ik wel liever gehad dat er in september een  meer was geweest.

Hoi,

Ja balen he, maar goed toch denk ik dat er wel meer bij komen in oktober hoor. Zal heel leuk zijn als iedereen zwanger raakt met hun september NOD, maar das zou ook wel erg toevallig zijn hihihi.

Maar ik hoop oprecht dat we allemaal niet al te lang er over gaan doen.

Ga nu tv kijken, heb nog wat op de video staan wat ik kijken moet.
Heb nog lekker een week vakantie, dus zal van de week regelmatig komen buurten.

fijna aaf en miss. tot straks anders, slaaap lekker iedereen.

xx Bambi

Fijne avond Bambi en de rest ook!!! Ik ga ook even tv kijken en daarna slapen. Welteruste

Liefs, Linda

ff nog over me neefjes en onze hond. Die zien ze bijna elke week. gaat de laatste tijd hartstikke goed en vandaag in ene gaat ie weer huilen als ie de hond ziet. Terwijl onze hond niks doet. loopt aleen een beetje rond. springt niet tegen ze op, wil aleen maar ruiken. maar ach komt wel goed met ze hoor. Ze zijn alleen kleine hondjes gewend.
Maar af en toe denk ik echt, man jank niet zo om niks en echt zo zeurderig maaammmaaaa de hondddddd. Snap je en dan worden ze daar ook zo in gestimuleerd en moet ik me hond bij me roepen en vind ik soms vervelend, ze wennen ermaar aan.

En omdat ik ongie ben geworden was ik een beetje uit me hum en dan moeten ze niet lopen zeiken over me hond, want das me kindje he.  En de jongste ging ook heel de tijd lopen klieren en tante pesten is leuk he. Voorla als papa zegt gaat tante diana maar pesten en dan gaat ie echt schoppen enzo en als ik dan zeg, klaar nu ist ie beledigd  . pfff kinderen, weet ik wel zeker dat ik ze wil. JAA NATUURLIJK, maar wel op een andere manier opvoeden dan deze verwende jongens. Dat roep ik al vanaf dat hub oudste van 5 net  geboren was. ieder op zijn manier natuurlijk, maar hun manier is zeker niet de mijne,

zo moes ik ff kwijt hoor, verder zijn het schatten van neefjes hoor en kan ze niet missen maar gewoon af en toe he hihihihi.

xxxx Bambi

Hé Renee ik heb ook 11 sep mijn nod, voel ook verder geen bijzonderheden dus zal ook wel van de week ongi worden...

Bambi vind ook dat ze er aan moeten wennen hoor anders blijven ze hun hele leven bang voor honden, vooral als ze er zo panisch mee omgaan. En het blijkt dat het goed is voor een kind om met dieren om te gaan, worden ze sociaal van!
Snap dat een grote hond best imponerend kan zijn  maar als je er dan goed mee om gaat kunnen ze daar best aan wennen.

Ga zo naar mijn bedje, was gister om 05.00 uur thuis van vrijgezellenfeest en op mijn 31e is dat toch heel wat ha ha. Ben dat niet meer zo gewend!

Welterusten allemaal

Terug
Bovenaan