Klusbabes '4'

hey meiden

Rimke: helemaal super een goede ovulatietest in handen helemaal top en natuurlijk op tijd geklust, en nu duimen maar

Jacqy: wat balen meid, ongi geworden, op naar de volgende ronde dan maar

Bieb: heel veel succes vandaag, met de uitslag, ik ben benieuwd we horen het wel

Happy: alle hoop op jouw gevestigd vandaag en morgen, hoe voel je je??? wel spannend hoor meid

meiden tot vananvond

xxxx linda

hoi meiden,

Jee rimke een posie ovutest das gewldig en er gebruik van gemaakt kan niet beter.
Zeg straks ben jij 1 van de 1e   klusbabes die zwanger is hahaha.

Bieb succes voor straks en hopen dat het vloeien nu echt finito is.

jacqy balen balen nalen meid, hopen op meer succes in de volgende ronde, doe gezellig met  mij mee.

Waar is renee toch ben echt benieuwd of ze al getest heb.

Hier is het bloeden bijna over, joeppie kan ik weer aan de klus. heb onwijze zin

heb me haar in de krullers zitten. hihihi ziet er niet uit. We gaan vanaaf dus lekker uiteten. en dacht omdat we 5 uur al moeten verzamelen en ik vanmiddag nog weg moet, dan ga ik straks gewoon al helemaal ready de deur uit whahaha.
Moet straks nog ff nieuw foliumzuur halen, heb er al   90 pillen door gejaagd. Ga nu denk ik een all in 1 halen , met meer vitamines e.d.

ga nu me rok en bloes die ik aan wil maar ff stijken.

xxx Bambi

Nou ja, ik ga er niet vanuit dat het in "1" keer raak is.................hoop dat ik gewoon volgende maand weer ongesteld wordt en dat er een ritme in komt! Dan snap ik alleen de diagnose PCOS niet zo goed, maar dat zal aan mij liggen.............

Leuk, uit eten bambi! Hoe ging het gisteren op de puppie cursus? Of heb ik daar straal overheen gelezen?

He Rimke,

Klein beetje hopen mag toch wel ?? en ja je heb er ook een beetje overheen gelezen.
Ik doe trouwens geen puppy cursus, daar is al te oud voor. Ik doe GHH (Gehoorzame Huis Hond) wel met echt examen enzo.

Het ging voor de 1e x haartstike goed, volgens mijn moeder ook. hij deed echt super volgen naast me, alleen heb ik nu een paar blauwe plekker in me armen staan, meneertje bijt speels, maar dat moet er wel uit hoor. Alle andere comandos ging ook prima, ook goed met de andere honden, aleen toen ie los moest en naar mij moest rennen, ging ie eerst op mij af, was er bijna draaide om en ging lekker hollen  en ff bij me moeder kijken en toen pas naar mij. Hopp dat ie dat beter gaat doen, hahahaha.
Verder gaan we nu zelf aan de slag en veel oefenen en volgende week laten zien dat ie het wel kan hahaha.

xx Bambi

Daar is Renee
Sorry allemaal maar ik heb nog niet getest. Ik ben druk bezig geweest en heb geen tijd gehad om te testen. Erg he. Dan kan ik niet wachten tot ik kan testen en dan heb ik geen tijd ervoor....
De ongi is in ieder geval nog niet gekomen maar het kan ook zijn dat ik het mis had met mn ei.
Ik heb me voorgenomen om morgenvroeg te gaan testen. Ik heb late dienst dus tijd genoeg.
Ik laat het jullie echt zsm weten!!

Dag meiden,

Bieb hoe is het geweest vandaag?

Renee ben heel benieuwd wordt spannend voor je.

Rimke wat goed dat je een positieve ovulatietest hebt en op tijd geklust!!

Happy voor jou wordt het ook heel spannend, merk je al iets?

Heb zelf sinds di avond beetje oud bloed gister ook een beetje en vandaag bijna niet maar heb dit vaker beetje oud bloed en dan soms een dag niets en dan mijn ongi alleen is het nu wel iets later dan normaal. Meestal cyclus van 28 of 29 dagen soms 30 en vandaag is het dag 31 dus wel spannend. Het enige dat ik merk is zere borsten af en toe maar ja ook dit wel vaker.
Anders ga ik morgenochtend testen, morgen hebben we een bruiloft de hele dag dus wil het wel graag dan weten!

liefs miekje

jacq: balen joh. Ik hoop dat de volgende ronde veel goeds in petto heeft.
Bieb: Hoe is het nu met je?? Ik hoop dat je goed nieuws hebt.
Oh, miekje en renee, wat spannend!!!!! Wanneer gaan jullie testen? Ik wordt er zelf al helemaal zenuwachtig van.
Rimske: Ook al ga je er zelf niet van uit, het wordt je wel van harte gegund. Wat hoor ik nou op de radio? KLM geeft baby-verlof zodat personeel rond de ei kan klussen? Hou je mannetje maar hier dan!!!
Happy: Morgen je nod? Al iets gemerkt of niet?
Dames: Ik knal bijna van de spanning met al die nod's op een rij. Zelf heb ik nu waarschijnlijk een cyclus van 28 dagen. Dus wacht ik af tot zat. de 15e.
Liefs,
            sterretje

Terug
Bovenaan