Klusbabes '4'

Jeetje reptielen, is nog eens wat anders als wij met onze honden en katten he !!!! en benieuwd wat de dierenarts te melden heeft .... succes en slaap lekker
Tot morgen

kus happy

Ga ook ff foetsie     tot straks meiden

meiden, ik ga er vandoor! Fijne avond nog en voor degene die moeten werken morgen.. werkse!!!

Liefs Jacqy

Nou meiden, het is stil hier zeg!!!!!
Ga mn mandje in, tot morgen, slaap lekker

kus happy

hoi meiden,

Zo heb best lekker getraind met het hondje, ging best goed voor de eerste x ,alleen toen ie los moest komen bij mij ging ie rondjes hollen en ff bij me moeder langs voordat ie bij mij kwam hahaha, maar volgen enzo ging goed. pfff ben er best moe van.

Ja indd renee zou testen vanaaf, ben zeer benieuwd. RENEE waar zit je ????

Linda heel fijn weekend toegewnst.

Morgen gaan we met het werk van me ventje uit eten, lekker en we gaan een ritje maken in de polder op van die solexies rijden incl. vliegmutjes en pilotenbril whahahaha. dat zal echt een mega dom gezicht zijn. Ben benieuwd. Vrijdag moeten we het huis ff op zijn kop zetten en mega veel boodschappen doen , want ik voer zaterdag me verjaardag.

xxx Bambi

Hallo allemaal,
ik ben ook vandaag weer druk bezig geweest. Ik kom er nauwelijks aan toe om te reageren.
@rimske: wat fijn na al die onzekerheid en je geduld dat toch flink op de proef is gesteld. You go girl!!!
@Bieb: succes morgen, ik zal aan je denken.
@linda: Een heel fijn weekend.
Happy birthday to Bambi, Happy birthday to bambi  
liefs,
        sterretje

Rimke, je hebt toch wel heeeeeeel goed je best gedaan he? whaha. Ik ga naar mn werk meiden, tot vanavond........

liefs happy

Terug
Bovenaan