Klusbabes '4'

hihihi, het hangt in de lucht vandaag. Hé lin, veel kijkplezier met je mannetje. Ik ga zelf ook even kijken hoe het met house is

Hoi meiden,

Ff snel wamt heb visite maar die loopt nu met mn mannetje met de hond buiten !!!! Ik vind het echt heeeel leuk dat alle hoop op mij gevestigd is maar gaat hem denk ik niet worden hoor. Ik voel nog helemaal niets, heb wel een vreetbui dus zal wel een teken zijn dat mn ongie eraan komt ! Jacqy, verdorie meid, das balen zeg !!!! Klus je dan maar suf in de nieuwe ronde he. Bieb, vindt het echt rot allemaal voor je meid!! Snap dat je er even doorheen zat, gooi het er maar lekker uit. Rimke, gefeliciteerd zeg een posi test en op het goede moment geklust. Gun het je echt als het raak zou zijn, duim voor je meisje. Eindelijk ook voor jou iets positiefs. Renee, je houdt ons wel in spanning he..... succes. Linda, wat vervelend van je vader zeg!!!!! Hij boft maar met zo n lieve dochter. Bambi, beetje laat maar toch .... fijne avond. Degene die ik vergeet sorry, maar normaal maak ik aanktekeningen omdat ik het anders echt niet meer weet en nu kan dat niet door de visite ....... tot straks meiden

liefs happy

positief blijven happy en een fijne avond meid, ik ga nu echt stoppen   weltrusten meiden

xxx linda

ja, whihihihi, heb het gehoord van dat verlof!! Volgens mij is het een geintje!?

Ik hou het kort, ik kom morgen buurten, is vrij druk hier!!!

hee Klusbabes...

Pfff heb me sufgelust afgelopen dagen! Dat moet dan toch iets opleveren he...Ja, voor nu moeheid!

Jeetje Bieb..wat een verhaal zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je gewoon verder wilt en niet al dit gedoe..Ik ga heel hard voor je duimen dat het snel voorbij is en dat je weer verder kunt!

Hier vandaag ook geen topdagje. mijn zoontje is ziek! Wel 40 graden koorts! Arm mannetje..verder wel redelijk vrolijk! Maar snel moe, en eten en drinken gaat wat moeilijker! Maar gelukkig wel nog goede plasluiers (ivm uitdroging..) Weet alleen niet of hij echt ziek is of dat het wellcht van tandjes is..Die mogen er wel komen! Hij is al 10 maanden en nog tandloos!

Succes allemaal...
Roos

Meiden, heb nog visite dus wordt hem niet meer. Morgen ben ik er waarschijnlijk niet, dus zal zaterdag avond worden !!! Probeer tussendoor nog wel even te melden hoe het met de rd s staat

liefs happy

Hier nog even snel een berichtje van zeur Bieb (zo voel ik me echt soms, een zeur klus babe).
Happy, hoop voor je dat de rd-tjes niet komen, maar dat er weer eens sterretjes uitgedeeld mogen worden.

Na mijn inzinking vanavond gaat t wel weer beter. Af en toe moet t er even uit.Ik zeg altijd maar; alles komt goed. En daar ga ik nu ook maar van uit, al denk je af en toe van niet.

Ga even alles klaarzetten voor morgen. Eigenlijk heb ik morgen roostervrij maar had maandag 1/2 dag vrij, en heb niet zo veel dagen meer, dus haal die morgen maar in. Ach, mag om 12.15 uur weer naar huis, dus zo om

Doeiii babes. Trusten en tot morgen

Hoi linda,

We willen inderdaad de badkamer ook een beetje in dezelfde sfeer als de rest van het huis, maar hoeft niet persee koloniaal te zijn hoor.
We hebben nou definitief besloten voor een warmere kleur te gaan, deze week ga ik de tegels denk ik nog bestellen, wel spannend hoor.
Het stucadoren is nu net klaar en morgen komt de vloerverwarming erin, mmmmheerlijk warm aan de voetjes, haha.
Hoe is het verders met je?
groetjes kruimels

quote: Linda_84_1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-09-2007 19:21:40'));

Hey Rimke, Geweldig dat je nu bijna je ei hebt. Eindelijk het idee dat je ergens komt. Ga je het randje fietsen nog proberen?
Kruimels, wij hebben een hele saaie kleine badkamer, maar waar net genoeg in staat. We hebben nog net een douche (wel een lekkere brede), een wc en een wastafel. Zeg maar een grote inloopkast. De tegeltjes zijn wit, maar dan dof. Zou dat wel veranderd willen zien, maar das een hoop werk. We hebben er nu drie spiegels ingehangen zodat de badkamer wat groter lijkt, en is gelijk weer wat speels. Leuke lampjes erbij en het is nog een beetje gezellig dan.
De tegeltjes die jij beschreef die je eerst wilde kopen is volgens mij precies wat wij in de keuken hebben. Van dat witte glanzende met zo'n vale zwarte strepen erover.
Maar is wel mooi idd als je alles dezelfde stijl houdt. Maar is de badkamer ook warm en koloniaal ingericht?
Pip, ik heb geen flauw idee hoe dat met die draden zit. Zou het zelf ook allemaal wel willen weten, maar kijk bij mezelf eerst een cyclus aan en misschien dat ik er bij mij ook wel wat uit kan vinden.
Volgens mij wordt de roze wolk nog door behoorlijk veel mensen ingevuld die geen zin hebben om mee te kletsen. Misschien die andere wolk weer naar boven halen?
Sorry voor het lange verhaal, maar er is ook al weer 2 uur niks gepost, dus hebben jullie straks tenminste iets te lezen. En ik moet alvast inhalen voor de komende 3 dagen.

Liefs, Linda

Terug
Bovenaan