Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik neem aan dat je in de buurt woont van je pa. Dan boft hij maar fijn met zo'n dochter. Had je je kleine kabouter meegenomen?
Ik had vandaag even zo'n dag waarin bijna alles tegen zat, helaas.
ja ik woon nog geen 10 minuten fietsen bij mijn vader vandaa, en mijn zoontje was mee, die ligt daar dan 's middags op bed, dus dat gaat dan allemaal wel zijn gangetje.
Dat is rottig als je zo'n dat hebt, en die begint dan altijd al met dat je je bed uitstapt, en die dag duurt dan wel lang, Ik hoop voor je dat het morgen wat beter gaat, en anders is het bijna weekend haha
Ja verdorie zeg. Mijn verbinding ging plots veel trager en het leek er even op dat ik geen internet meer had Dus het gaat gewoon verder. Dat zijn inderdaad van die dagen dat je het liefst in bed blijft, maar inderdaad nog even en dan hebben we weekend.
Hé, dat is wel fijn dan, zo kun je toch een oogje in het zeil houden bij je pa. Ook leuk voor je zoontje dat opa zo dichtbij woont.
ik ga stoppen ik ga lekker naast me mannetje in de bank liggen, en naar house kijken, morgenochtend voor ik naar mijn werk ga lees ik nog even bij
Fijne avond en natuurlijk fijne avond voor iedereen
Dat is zeker lekker dat we dicht bij elkaar wonen, en lekker makkelijk
Ik had trouwens vandaag ook al problemen met mijn internet, ik heb een stekkertje eruit getrokken en er weer in gedaan, en toen had ik weer verbinding,
en mijn vader had ook alproblemen, heel raaar