Klusbabes '4'

he happy,

ik zal aan je denken als ik me  nog een keer omdraai! hahaha
meiden.. ik kan niet wachten tot ik mijn ei heb!! (duurt nog een week) ik heb er een goed gevoel over namelijk! weet ook niet waarom!

Liefs Jacqy

He meiden!!
Wat een geklets hier weer zeg! Nog 15 berichtjes en dan naar nr. 5!!!! Jemig!
Ik ga zo mijn laatste nachtdienst draaien, blij toe want ik ben kapot! Vannacht helemaal niet lekker geweest, zere tieten, zere buik, wordt er niet goed van. Kijk, als ik weet dat ik zwanger ben, ga ik het op de koop toenemen natuurlijk, maar nu ik nog niets weet.........terwijl ik dit zit te typen begint mijn linkertiet weer te krampen, AU!!!!! Het doet echt zeer en wordt er een beetje misselijk van. Ben wel lekker aan het zeiken de laatste dagen he?!
Wat balen van die negatieve tests zeg! Ik wil toch meer zwangeren zien hoor! En twee weken wachten op een testje vind ik helemaal niet acceptabel...........whihihi!!!

En yep ik heb hyves, gewoon onder mijn eigen naam, rimke dus en ik ben dertig en woon in Velp dus dan kunnen jullie kijken als jullie zin hebben, zveel bijzonders is het niet maar toch............en bij the weg: mijn haar is dus niet blond meer..........

Fijne avond,
Dikke kus Rimke
O en Happy, helaas voor jou ben ik het weekend ook vrij, het ziet er naar uit dat je echt de enige bent............bleh!!!

dat zijn goede gevoelens, en nu maar duimen als het ei er is

xxx linda

oja.. hyves wel handig hoe je mij kunt vinden...
jacqueline, 23 jaar, voorburg.
Zie t wel!

Jacqy

spannend hoor rimke!
wel jammer dat je nog zo lang moet wachten! kun je t nog volhouden??

Jacqy

Hey rimke

ik heb even gekeken op je hyves, en ik hoop dat ik de goede had, sta je met je man op de foto, met wintersport, wel leuk trouwens want dan heb je ene gezicht bij de naam haha

ik ga nu even jacqy haar hyves bekijken

xxx linda

Jeetje rimke ..... jij houdt de boel hier wel in spanning zeg .... pffff al die klachten, ik blijf trouw duimen meid. Moet nog steed douchen, mn moeder belde dus zat weer te kletsen!! Meiden zullen jullie een beetje aan me denken zaterdag als enigste werkende klusbabe  We gaan bijna naar nummerrrrrrrrrrrrrr 5 !!!!!!!!!!

kus happy

hey jacqy wat is je achternaam, of wil je dat niet zeggen, ik weet niet of ik de goeie heb,
bij mijn  hyves  moet je zoeken  linda  ik ben 29 en ik woon in volendam

xxx linda

Terug
Bovenaan