Klusbabes '4'

Hey meiden,

Even een korte reactie, want ik ga dalijk lekker in bed tv kijken met mijn mannetje en wie weet....
Bieb, ben echt blij voor je dat de waardes zo zijn gezakt. Nu zal het toch wel bijna over zijn!? Ik zit trouwens niet op hyves.
Happy, jammer dat je toch ongi bent geworden, maar je weet nu waar je aan toe bent.
Bambi, ik heb dat ook hoor met dat slijm, dacht nooit dat ik dat zou gaan bekijken, maar ben het nu toch beetje in de gaten aan het houden. Maar ik denk dat mijn ei nog lang laat wachten als ik het zo zie. Maar voor de cylcus van 33 dagen heb ik volgens mij nog 5 dagen.
Kruimels, balen dat je negatief hebt getest.
De rest die nog zit te wachten, sterkte.

Groetjes, Linda

Hoi meiden,

Ben ik weer ff. Net naar de gouden kooi gekeken. Kijk er eigenlijk nooit naar maar hoorde er op mn werk zoveel over dat ik ook maar eens heb gekeken. Heb nu 2 afleveringen gezien maar het gaat werkelijk nergens over zeg !!!! Ga nu ff lekker douchen, heb heel erge hoofdpijn dus ga lekker vroeg naar bed met een slaappil ! Hopen dat het dan morgen over is. Tot straks .....

kus happy

Hey meiden

Bieb : ik ben blij voor je dat de waarde van je bloed is gedaald, en nu maar hopen dat het vloeien dan ook snel stopt, en gelukkig hoef je niet te worden schoongemaakt,
je vroeg ook of er iemand op hyves zit, ik zit ook op hyves, erg leuk vind ik

Linda: jajaja tv kijken, ik zou zeggen veel klusplezier vanavond

Hey roos dat is lang geleden, spannend meid, ik hoop het voor je dat het maandag een positieve test wordt

xxx linda

Hoi linda 2

Gezellige avond met je mannetje meid, maak er wat van whaha. Ben idd ook wel blij dat ik nu duidelijkheid heb hoor. Slaap lekker voor straks ...

liefs happy

Hey happy

de gouden kooi, dat is toch echt zomaar wat haha,
hopelijk wordt je niet ziek meid, het heerst namelijk wel, sterkte

xxx linda

he meiden!

Zo, er word lekker gekletst!
Bambi, vervelend van je rug!
Bieb, yep, ik heb hyves!
zo.. Weekend!!!!! heerlijk! morgen lekker poetsen in huis en boodschapjes doen! en natuurlijk uitslapen!!!

Hey lin,

Hoop ook dat ik niet ziek ga worden hoor! Op mn werk ook een aantal klanten die griep hebben, hoop dus niet dat ze me aangestoken hebben. Ik heb tijdens mn ongie wel altijd last van hoofdpijn hoor dus misschien is het daar gewoon van !!!!

liefs happy

Terug
Bovenaan