Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
A

Anoniem

Guest

YOEHOE!!!!

Weer een nieuwe topic...gaat lekker met ons...heb er wannabe/gonnabe van gemaakt omdat er dus al wat kippies bij zijn die moeder gaan worden!!!!

PROOST en ik hoop dat er heel veel leuke, ontroerende, gezellige verhalen bij komen!!!Op naar nummertje 3!!!

En zwangere dames, veel met glitters gooien he!!!

Liefs Joepie

ff ons lijstje erbij!!!

NOD lijstje:

Miranda                                  4e ronde
1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                             20-05-08
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                              25-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     02-06-08
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                              03-06-08      (34 dgn)
LoempiaMonster     2e ronde 1e kindje                             03-06-08    
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                              25-06-08      (56 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08    

Spannend!!!

Spring                                        5e ronde 1e kindje                         27-04-08      Spannend!!!

MamaJM                                2e ronde 2 kindje                              05-05-08      Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!!

!!!

Februari:
R

ozemarijke  
 3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                       1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

En m'n bannertje...En die van de rest van de dames...voor zover ik zag...

En die van Mickje

En die van Jolie

Van Gerdien...

De mooiste...van Poeh, die willen we allemaal...

Van Dotje, die mag er ook zijn, die willen we ook!!

En natuurlijk van ons trouwste kippie...

Dames,

als het goed is kunnen jullie nou gewoon uit mijn tekstje kopieren...hoeven jullie dat niet meer te doen...Lief he???Nu maar hopen dat het ook werkt!

Liefs Joepie

Is ikke dan! Ff mijn bannertje proberen hoor

Jaaa tis gelukt, dank je lieve Joepie. Dacht ik laat ik niet het forum vol kletsen en nog geen nieuwe topic maken, maar onze Joepie wel weer hoor!
Nou snel kletsen maar weer. Ik wil nummer 3 openen, hihih!

Lieve Kluskippies alcohol vrij op onze nieuwe topic! Dat we hier maar met veel plezier en gezelligheid mogen kletsen.

Motto:    IN MEI LEGGEN ALLE KLUSKIPPIES EEN EI!!!!!

Liefs Nathalie

Hihihi...sorry Naat, jij mag nummer 3 openen...veel blijven typen, dan zijn we er zo...

Liefs Joepie

Hhahah ikke en niet blijven typen. Ik typ wat af!
Lig nu lekker op de bank. Dacht eens ff kijken hoe het hier is. En ja hoor nieuwe topic was gecreerd. Maar geeft niks hoor meis. We typen gewoon zoveel dat ik nummer 3 mag openen over een tijdje, hihih.

Hopelijk geeft dit topic veel zwangere kluskippies. Je vorige heeft er maar liefst 3 bijgebracht, dus als dat weer zo is, dan mag je ook de volgende openen, hihih (nou ja daar denk ik nog ff overna )

Liefs Nathalie

Heeej lieve kluskippies!!! wat goed zeg..hihi alweer nieuwe topic!! en idd zoals Nathalie zegt: in mei leggen alle vogels een ei!!!
Oh meiden ik hoop zo dat er heeeel veel zwangeren bij mogen komen! gewoon omdat ik het jullie allemaal zo van HARTE gun!! echt!!!! het is zo mooi!!
Maar dan ikku...hihi nogsteeds geen enkel teken van rd'tjes hoor. ik zou het soort sneu voor diegene vinden die al langer met 1e kindje bezig zijn, al meer ronde's zeg maar en dan ikku misschien wel meteen al nu in ronde 2 raak voor ons 2de wondertje!
Wie weet....morgenvroeg, op moederdag gaan we testen..misschien slaap ik vannacht wel amper.....hihi  

Meiden duim please, dat t hier niet tegen gaat vallen....
Truste allemaal, het beste met alles en jullie horen morgen van me!!!
knuf ikku....

Terug
Bovenaan