Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

MamaJm ik heb al bijna geen duimen meer over van al dat duimen voor je, maar ik ga door hoor! Ik zal morgen ochtend hier extra vroeg proberen te komen om te horen hoe het met je gaat. En hopelijk ben jij de eerste kluskippie die hier glitters kan gaan strooien!

Weltrusten meis en als je niet kan slapen, kom dan hier nog maar ff kletsen, hihih

Liefs Nathalie

Ik ben nog ff met een zwangere vriendin op msn. We hebben samen in revalidatiecentrum gelegen. Ik vind het zooooooo moeilijk niks tegen haar te zeggen. Mijn vriend zei laatst, de verrassing is veel groter als we kunnen vertellen dat je zwanger bent en dat is ook zo. Maar vind het ooohhhh zo moeilijk. Dus dacht dan maar ff kletsen met meiden die het wel weten en mogen weten hihih

Liefs Nathalie

Mir zei werd 8maanden niet ongi. en had 10 tabletjes gehad (kweet niet welk soort) en toen zwanger meis! Dus er is hoop!

Ohhh ik heb het zo moeilijk om het niet tege haar te zeggen, hihih

*mond op slot, sleuteltje weg*

Liefs Nathalie

Pfff ze is offline! Yippie ons geheimpje is nog ons geheimpje. Tis maar goed dat we elkaar niet al te veel spreken op het moment, hihih.

Ze zijn 1,5 jaar bezig geweest. Maar dat komt omdat haar moeder en schoonmoeder er ook lang over deden, dus dat is dan niet zo heel vreemd. Nu ben ik wel erg benieuwd hoelang mijn apap en mama erover deden voordat ze zwanger raakte van mij, maar dat kan ik natuurlijk niet vragen, anders val ik door de mand, hihih.

Ik ga nu maar snel naar bedje, want moet morgen weer vroeg op om te kijken hoe het met MamaJM is. Wel vroeg komen hè meis, want we zijn zooooo nieuwsgierig. Ik ga heel hard voor je duimen, ook in mijn slaap!

Liefs Nathalie

heyyyyyyyyy een nieuw topic wat leukkkkkkkkkkkk!!!!! dat er maar heel veel gekletst mag worden en dat iedereen maar snle zwanger mag worden!!!!!!!!!

maMaJm ik duim voor je meid,ik denk dat jij een heel mooi moederdagcadeau gaat krijgen en ik zal morgenvroeg gelijk kijken wat de uitslag is van het testen ik duim voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

joepie meid je hebt wer goed je best gedaan voor een nieuw topic!!! hoe voel je je? wanneer is je nod meid heb ff niet goed gekeken net in het lijstjeik wacht zelf nog ff een weekje af en als ik dan nog niet ongi ben waar ik wel vanuit hoop te gaan dan begin ik met de provera......... ik gun dit niemand zo'n lange cyclus en ik hoop echt dat ik binnenkort ook in jullie nod lijstje kan!!!!!!!!!!!

nathalie heeft die vriendin van je ook 8 maanden geen ongi gehad? dus ook erg onregelmatig..... en toen kreeg ze tabletten en toen was ze gelijk zwanger!!!!! wie weet meid heb ik dat geluk ook wel!!! ik hou jullie hier allemaal wel op de hoogte. ik ga zometeen lekker slapen want morgen zal wel weer een drukke dag gaan worden   en ik kom morgenvroeg ff stiekem kijken wat de uitslag is bij maMaJm zo spannend maar ik denk echt dat ze zwanger is!!!

slaap lekker allemaal lieve kippies en tot morgen............
liefs mir

Goedemorgennnnn, ohhh ik ben te vroeg, hihih
Onze kat moest net spugen, bahbah. We hebben alleen tapijt op de overloop en trap en waar spuug dat beest, voor de slaapkamer deur. Ook goedemorgen, mijn maag draait er nog van om. Dus ikke opruimen en schoonmaken. Ik dacht eerst ff hier kijken, geen idee hoelaat het was. Blijkt het nog maar 7.00 uur te zijn, hihih. Dus ik ff opzoek naar heel speciaal plaatje voor ons allemaal op deze toch wel speciale dag, nu een beetje en zeker in de toekomst!

Lieve meiden tot strakkies!

Goedemorgen!

Zo, jij bent vroeg Nathalie! Ik dacht dat ik meestal zo'n beetje de eerste was 's ochtends.
Ik ben ook heel benieuwd naar MaMaJM haar uitslag.

Is diaree ook een zwangerschapsverschijnsel?

Pfffff man, da's echt geen pretje, heb het zelden, maar gistermiddag begon het. En ik had ook nog een BBQ bij mijn ouders waar ik me best op verheugd had. Maar ik heb de helft van de tijd op de plee gezeten.

En ik heb helemaal niets raars gegeten. Van het vlees van de BBQ kon het niet liggen, dat had ik toen nog niet gegeten. Zal wel door de warmte komen.

Ik neem even een  en dan ga ik mijn huis opruimen.
Nog plannen voor vandaag dames? Gaat iedereen naar moeders?

goedemorgen allemaal,voor alle mama's en aanstaande mama's een hele fijne en mooie moederdag!!!!!!!!!!!!! ik heb vanmorgen mooie gouden oorbellen gekregen van mijn zoontje lief he!!!!! en net dacht ik ff kijken of maMaJm al hier was geweest hihihihi nog niet dus ben benieuwd hoor!!!! mijn temp vanmorgen was weer hoger dan gisteren vanmorgen was die 37.04 dat is voor mij hoog,zo hoog heb ik hem nog niet gehad want gisteren was die 36.78 dus meiden ik houd moed!!!!!! ik wacht zeker nog een weekje voordat ik ga testen want kan natuurlijk nog alle kanten op...........

gerdien ik weet niet meer of diaree een zwangerschapsverschijnsel is,ik heb er toen nooit last van gehad ik had eerder verstopping! maar meid bij iedere vrouw is het weer anders. ik voelde in het begin toen ik zwanger was van milan ook eigenlijk niks alleen een ander humeur hihihihi...... en nu we voor een tweede wondertje bezig zijn denk ik ook van alles te voelen maar mijn lichaam houd me voor de gek geloof ik!!!!! succes meid......

naat wat vervelend van je kat,is ook niks voor mij hoor als de hond spuugt dat sta ik ernaast te kokhalzen hihihihi dus ik begrijp wat je bedoelt!!!!! en jij was er vanmorgen al heel vroeg bij he hihihihi wat dacht je ff vlug kijken of er al nieuws is lief van je maar helaas he moeten nog ff geduld hebben!!!!
tot straks lieve meiden...............
liefs mir

Terug
Bovenaan