Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Goedemorgen lieve kluskippies.. ben ik vroeg genoeg Nathalie.....hihi...
Komt ie hoor.... spannend he....
Ik heb ten eerste vannacht HEERLIJK geslapen! gewoon tot vanmorgen half 8. en toen moest ik heel nodig plassen..pff ik met mn slaperige hoofd naar de wc.. ohnee eerst manlief. die moest ook, hihi ...toen ik met mn testje... ik zei: zal niet kijken mag jij hier in bed doen zo....
Dus ik enorm plassen...hihi gauw dopje erop en op de kop weg gelegd.. kwam ik onze slaapkamer in, legde de test op zn nachtkastje... en zeg nou kijken jij, want ik vind het spannend!! hihi
Hij kijken natuurlijk... wat moet er staan zegt ie? ik zeg ja hallo...hihi spanning he..Wat staat er zei ik? papiertje met uitleg erbij..... en ja hoor!

2streepjes!! dus positief getest!!! mn vermoeden dus even bevestigd!!!

Het mooiste moederdagcadeau van ons leven!!!

Meiden, nu denken jullie misschien.. oh ze reageert helemaal niet zo blij...
Nou dat komt omdat mn schoonzusje afgelopen januari een miskraam heeft gehad met 11weken nog. toen ze voor de echo naar de verloskundige ging bleek het hartje niet meer te kloppen. dat is echt gruwelijk lijkt me. daarom wil ik er proberen nog wat nuchter onder te blijven met in mn achterhoofd dat t altijd nog mis kan gaan. al hopen we daar natuurlijk niet op ...
Manlief zei na die test....oh dat wordt dan dus hard werken....hihi willen mooi kamertje voor zoonlief op zolder maken, ben ik al stiekum steeds wat aan het behangtrekken geweest enzo, maar nu moet ik over paar maandjes toch echt aan de gang daar!!! leuk leuk!! en manlief wil voor hem een bed in elkaar gaan timmeren...dus we blijven klussen hier....hihi alleen nu echt klussen dus...hihi

Heej lieve dames die nu voor een kindje aan het klussen zijn....
Ik ga even heeeel royaal met glitters gooien en hoop dat jullie allemaal gaan zwanger raken deze maand!! zou geweldig, gezellig zijn!!!!
Zet m op lieverds! Bedankt dat jullie allemaal zo hebben geduimd!!!!!

GLITTERS!!!!!!!!

Zo, hopelijk zijn dat genoeg glittertjes voor nog meer positieve testen deze maand!!!
Nathalie trouwens erg mooi plaatje zeg!!! past nu beetje bij mij....hihi dankje..
Allemaal fijne dag. ik ga nu snel zoonlief uit bed halen en gaan we snel ontbijten...totlaterssssxxxxxxxx

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....MamaJM...van Harte gefeliciteerd!!!!
Super zeg, dat is echt een heel mooi moederdagcadeau!!!

Lag al de hele ochtend na te denken over je, maar ben blij dat ik het nog even vol hebt kunnen houden, want ik zag er al heel wat te vroeg...hihi...nieuwsgierig zijn we he???

Kan me voorstellen dat jullie nog wat voorzichtig zijn,maar iedere zwangerschap is weer anders, dus ik zou me niet te druk maken, want er hoeft niks te gebeuren!! Geniet ervan meid!

Fijne moederdag (maar dat zal wel lukken!) ook voor de andere moeders
onder ons!

Liefs Joepie

Ps, wanneer ben je uitgerekend???

NOD lijstje:

Miranda                                  4e ronde

1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                             20-05-08
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                              25-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     02-06-08
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                              03-06-08      (34 dgn)
LoempiaMonster     2e ronde 1e kindje                             03-06-08    
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                              25-06-08      (56 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08    

Spannend!!!

Spring                                        5e ronde 1e kindje                         27-04-08      Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!!

!!!

Februari:
R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 1 december 2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009

Mei: MamaJM                        2e ronde   2e kindje          uitgeteld op

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Nog even m'n bannertje en dan kruip ik weer lekker naast m'n vriendje...nog even een half uurtje dommelen als de hond het toelaat....

Dikke knuffel Joepie

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gefeliciteerd!!! Wat goed zeg! Geniet ervan, echt hardstikke fijn voor je!

heeej dankjullie wel! we zijn er ook echtwel super blij mee hoor!
En Joepie, het is echt niet zo dat ik nu heel onzeker ben ofzo. vorige keer ging ook gewoon goed. en ik ga er ook echt wel van genieten...
Hihi het nadeel is alleen een beetje dat ik over een kleine 2weekjes jarig ben..pff   hoop niet dat ik dan erg misselijk ben ofzo zodat familie of vrienden iets gaan vermoeden...hihi spannend! we proberen t/m juni onze mondjes te houden en dan willen we het gaan vertellen , bij mij thuis als mn pa jarig is. dat is half juni en bij man lief thuis moeten we nog wat op bedenken.....wil ook shirtje voor zoonlief gaan bestellen met leuke tekst erop ofzo.... al hele plannen he.. hihi
Volgens mijn berekeningen ben ik denk ik  half januari uitgerekend. precies weet ik niet. dat hoor ik tzt wel bij de verloskundige hoor.. die rekenen volgens mij vanaf je eerste dag van je laatste menstruatie. nou dat was 5april. dus als je daar vanuit ga is het half januari.
Ook wil ik dit keer mee gaan doen aan Moeders voor Moeders. lijkt me het minst wat je kunt doen om anderen te helpen zwanger te raken... of het echt werkt weet ik niet. maar heb ik mn best gedaan! ga me van de week denk ik opgeven.
Kga nu ff lekker met ons gezinnetje genieten van de zon. straks ff lekker op de fiets.
Fijne dag allemaal.... knuf mij

Toen ik me net aanmelde bij Moeders voor Moeders gaf die berekening aan dat ik 10 januari 2009 ben uitgerekend..dus maar meteen ff bannertje gemaakt! Leuk leuk!!

Heeej, van harte gefeliciteerd maMaJM!!!
Dat is inderdaad een bijzonder moederdagcadeau! Succes met je mondje dicht houden (lijkt me echt moeilijk, haha) en ik hoop dat jullie er toch zoveel mogelijk van kunnen genieten (met het verhaal van je schoonzusje in je achterhoofd is dat misschien wel wat lastiger).
De 4e zwangere is mei! Het gaat goed!! Had ik toch een beetje gelijk he, alle kluskippies hebben een ei.... nouja, tot nu toe in ieder geval al 4, hahaha! Maar er kunnen er nog wat komen hoor!! Ik duim voor iedereen!  (voor mezelf wel het hardst natuurlijk, hahaha, alhoewel... ik voel weer helemaal niks hoor. Ik heb -als het goed is- mij ei allang gehad en over  9 dagen is mijn NOD, maar ik voel me niks anders dan voor mij ei... helaas)

Maf is dat he Joepie, van die dromen. Soms vermoeiend... word ik wakker en dan ben ik gewoon moe van mijn droom! Hahaha, schiet me nu ineens te binnen....  ons mam heeft een keer gedroomd dat ons pap vreemd was gegaan en toen ze wakker werd was ze KWAAD op hem!!! Heeft echt een paar minuten geduurd voordat ze besefte dat ze gedroomd was. Hahah, ons pap helemaal verbaasd!
Jaja, dus ze zegt wel dat dat rare dromen van mn oma af komt.... maar dat droom-gen zit dus ook een beetje bij haar

Gerdien, volgens mij kan je ook diarree krijgen van het warme weer hoor. Als het erg warm is heb je de neiging om veel (ijs)koude drankjes te gaan drinken, en dat schijnt niet zo best te zijn voor je darmen. Heb ik ooit eens gehoord......

Nathalie, het gaat al een stuk beter met vriendje hoor. Zijn vingers genezen goed, we zijn vrijdag bij de huisarts geweest om de hechtingen eruit te laten halen (ikke niet kijken natuurlijk... iieeekkks!! ) en zij was er tevreden over. MAAR... wel nog een week of 3 rust houden, want anders kon die pees afscheuren en dan istie verder van huis (en ik ook, hahah). Aangezien het nogal een vreselijk eigenwijs typetje is hoop ik dat ie het dus nog ff vol houdt om die spalk te dragen.... *zucht*
Het probleem is ook wel dat ie bijna geen pijn meer heeft, en de HA zei; dat is fijn voor jou, maar niet voor het genezingsproces omdat je dan veel te snel weer dingen gaat doen!
Ik moet ook wel zeggen dat ie ene hele hoge pijngrens heeft hoor, echt een bikkel!!! (behalve als ie een beetje verkouden is, dan is het *snif* *snotter* *ik ben zielig*... hahahah!!!!)

Nou meiden, fijne moederdag allemaal. Wij gaan zo eerst even naar mn schoonouders en dan naar mijn eigen ouders. Zijn dus gisteren terug gekomen van vakantie, maar wij zouden op visite gaan bij vrienden en toen dacht ik; dan bel ik wel effe als we terug zijn..... maar we zijn een beetje langer blijven hangen dan de bedoeling was.... hahahah. Niet meer gebeld dus! Dus hoor vandaag alle verhalen wel!

Groetjes, Mickje

Hoi maMaJM

Lees net je berichtje dus heb ons NOD-lijstje even aangepast!! Nogmaals van harte meid!

Groetjes, Mickje

NOD lijstje:

Miranda                                  4e ronde

1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                             20-05-08
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                             20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                              21-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                              25-05-08
Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     02-06-08
Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                              03-06-08      (34 dgn)
LoempiaMonster     2e ronde 1e kindje                             03-06-08    
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                              25-06-08      (56 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08    

Spannend!!!

Spring                                        5e ronde 1e kindje                         27-04-08      Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 1 december 2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009

Mei: MamaJM                        2e ronde   2e kindje          uitgeteld op 10 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Terug
Bovenaan