A
Anoniem
Guest
Goedemorgen lieve kluskippies.. ben ik vroeg genoeg Nathalie.....hihi...
Komt ie hoor.... spannend he....
Ik heb ten eerste vannacht HEERLIJK geslapen! gewoon tot vanmorgen half 8. en toen moest ik heel nodig plassen..pff ik met mn slaperige hoofd naar de wc.. ohnee eerst manlief. die moest ook, hihi ...toen ik met mn testje... ik zei: zal niet kijken mag jij hier in bed doen zo....
Dus ik enorm plassen...hihi gauw dopje erop en op de kop weg gelegd.. kwam ik onze slaapkamer in, legde de test op zn nachtkastje... en zeg nou kijken jij, want ik vind het spannend!! hihi
Hij kijken natuurlijk... wat moet er staan zegt ie? ik zeg ja hallo...hihi spanning he..Wat staat er zei ik? papiertje met uitleg erbij..... en ja hoor!
2streepjes!! dus positief getest!!! mn vermoeden dus even bevestigd!!!
Het mooiste moederdagcadeau van ons leven!!!
Meiden, nu denken jullie misschien.. oh ze reageert helemaal niet zo blij...
Nou dat komt omdat mn schoonzusje afgelopen januari een miskraam heeft gehad met 11weken nog. toen ze voor de echo naar de verloskundige ging bleek het hartje niet meer te kloppen. dat is echt gruwelijk lijkt me. daarom wil ik er proberen nog wat nuchter onder te blijven met in mn achterhoofd dat t altijd nog mis kan gaan. al hopen we daar natuurlijk niet op ...
Manlief zei na die test....oh dat wordt dan dus hard werken....hihi willen mooi kamertje voor zoonlief op zolder maken, ben ik al stiekum steeds wat aan het behangtrekken geweest enzo, maar nu moet ik over paar maandjes toch echt aan de gang daar!!! leuk leuk!! en manlief wil voor hem een bed in elkaar gaan timmeren...dus we blijven klussen hier....hihi alleen nu echt klussen dus...hihi
Heej lieve dames die nu voor een kindje aan het klussen zijn....
Ik ga even heeeel royaal met glitters gooien en hoop dat jullie allemaal gaan zwanger raken deze maand!! zou geweldig, gezellig zijn!!!!
Zet m op lieverds! Bedankt dat jullie allemaal zo hebben geduimd!!!!!
GLITTERS!!!!!!!!
Zo, hopelijk zijn dat genoeg glittertjes voor nog meer positieve testen deze maand!!!
Nathalie trouwens erg mooi plaatje zeg!!! past nu beetje bij mij....hihi dankje..
Allemaal fijne dag. ik ga nu snel zoonlief uit bed halen en gaan we snel ontbijten...totlaterssssxxxxxxxx