Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Vlinder wat ontzettend fijn voor jullie!
Eindelijk een postieve test, al is het streepje dan ook licht
Een STREEP is een STREEP, hihih. Geniet er lekker van meis
Tis jullie echt gegund. Gelukkig kreeg de HA dus gelijk.

Hopelijk slaap je vannacht lekker, maar dat zal vast goed komen met dit heerlijke nieuws. Knuffel maar lekker met je mannetje als hij thuis is. Je bent de eerste zwangere van de maand juni, wie volgd???

Liefs Nathalie

Jaaaa meis heb je al er opgezet hoor!

Dikke knufffff =xXx= Nathalie

Ik ga gewoon lekker deel voor deel reageren. Ik ben ook niet zo helder hoor meiden. Dus als jullie iets vergeten of namen vergeten, dan komt het heus wel een andere keer. En als we dalijk allemaal zwanger mogen zijn, dan worden we nog veelllllllllllllllll vergeetachtiger, hoe willen we dat dan gaan doen, hihih. Ik ga me proberen er niet meer zo druk om te maken. Komt ook omdat ik me er beetje bij beetje bij neer moet leggen vanwege mijn whiplash, dat ik nu helaas vergeetachtiger ben e.d Maar moet zeggen dit is hele goede training voor me hoor, hihih. En ach zo kletsen we de topic ook lekker vol. En meiden nogmaals ego verhaaltjes zijn alleen maar leuk, dan weten we hoe het met jullie gaat en wat er in jullie koppie om gaat. Het hoeft niet altijd overal op aan te sluiten. Nu heb ik ook zo zoveel gelezen. Soms is het hier kei rustig en soms ratelen we wat af met elkaar. En het maakt ook een verschil of je gewoon ff rustig kan zitten typen of ff tussen neus en lippen door moet lezen en dan moet werken of weg moet e.d en dus eigenlijk geen rustig moment hebt om alles bij te lezen en dan ook nog eens op iedereen te gaan reageren. Voor mij maakt het verschil dat ik grotendeels thuis ben, nou ja nu met al die therapien veel minder, maar okay.

Ik ga weer eens ff bij lezen, want zag dat Vlinder ook nog wakker was.

Liefs Nathalie

Was ik weer. Moet natuurlijk ff reageren op onze zwangere Poeh! Wat fijn dat jullie echo goed was en dat je nu beetje bij beetje steeds meer kan genieten. Hoe reageerde je mannetje? Heb je ook echo foto meegekregen?

Ik ga eens ff bedenken hoe we dat met die verloskundige en echo bezoekjes eens ff overzichtelijker kunnen plaatsen. Want zo word het wel heel rommelig. Ik denk er ff over na, iemand een idee?

Dotje  & Elmoo echt grappig, wie weet komen jullei elkaar tegen. Had ik hier al gevraagd over basketbal? Volgens mij heb ik dat vanmiddag gedaan, ach en anders vraag maar ff wat ik bedoel, hihih.

Bedankt voor de lieve woorden dat jullie allemaal zeggen dat het verstandig is om ff te gaan liggen en naar mijn lichaam te luisteren, dat doet me wel ff goed. Tis soms moeilijk om ergens aan toe te geven. Maar denk dat de zwangere dames die erg moe zijn, dat nu ook heel erg hebben of nie. En het maakt verschil of je rustig aan doet omdat er een kindje in je buik groeid of omdat het lichamelijk ff niet zo toppie gaat. Maar goed het heeft me goed gedaan gelukkig. Vele therapie breekt je wel op hoor, maar tis voor goed doel hè.

MamaJM hoe was je party vanavond? Veel verkocht?

Hoe is het met Esseltje? En hou zou het met Antionette zijn? En Mamoetje voor jou is het ook heel spannend op het moment. Vlinder heeft nu gelukkig duidelijkheid. Besef je het al een beetje meis?

En toen wist ik het ook ff niet meer, hihih. Oh ja trouwens MamaJm je staat hier nog niet eens op het lijstje, wel bij de kwebbelmeiden van Maart, dus zal je hier ook maar weer ff opzetten of nie?

Ik ga nog ff lezen hier!

-xXx- Nathalie

Ik loop steeds naar de keuken op het aanrecht ligt de test, en als ik iets twijfel dan ga ik weer kijken naar mn twee streepjes WAAAAAAAAAAAA ZO RAAR DIT weet je, ik voelde me al zo vreemd, misselijk, spuugen op school geen ongi en maar steeds een neg. test, ik had echt zoiets van hoe kan dit, want mn lichaam geeft duidelijk aan dat ik zwanger ben.\vreemd dat het dan zolang kan duuren.
Ik had het nog niet gezecht hier, maar ik had ook druppeltjes vocht uit mn tepels, dat overtuigde de arts helemaal. vandaar dat hij zo zeker was. alleen had ik dat nog niet hier gezecht ik wilde eerst zeker zijn. en had zoiets straks is er niks en dan is dit weer iets vaags hihih nou ja genoeg.
leuk dAT HET LIJSTJE IS BIJ GEWERKT!!! alleen het is dus 30 jan. ihihih

NOD lijstje:

Miranda                               5e ronde  -  1e kindje                              14-06-08    
Joepie (25)                       4e ronde -  1e kindje                             14-06-08
MamaJM (23)                3e ronde -  2e kindje                                16-06-08
Mosa (25)                            1e ronde - 1e kindje                               17-06-08
Mickje                                      4e ronde - 1e kindje                               18-06-08
Esseltje                                  5e ronde - 1e kindje                                18-06-08
Collie                                        5e ronde -  1e kindje                                19-06-08
Mamoetje                           6e ronde -  1e kindje                               25-06-08      (56 dgn)
Nathalie  (24)                    4e ronde -  1e kindje                               26-06-08
Maureen                               4e ronde -  1e kindje                              29-06-08
Kimmie                                 2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                 2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)  
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     05-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien                          5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:
Vlinder    (29)              10e ronde 2e kindje            uitgeteld op 20 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                    
1e bezoek        02-06-08        
Elmoo                
1e bezoek        09-06-08
Bolle                    
2e bezoek       10-06-08
1e bezoek        ??-??-??
Dotje                    
1e bezoek        16-06-08 om 11.20 uur
Gerdien            
1e bezoek        19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??    
1e echo        14-05-08
Elmoo                
2e echo        06-06-08
1e echo        19-05-08                      
Dotje                  
1e echo          16-06-08 om 11.00 uur
Poeh        
 2e echo        23-06-08 om 18.00 uur            
1e echo          02-06-08                      

NOD lijstje:

Miranda                               5e ronde  -  1e kindje                              14-06-08    
Joepie (25)                       4e ronde -  1e kindje                             14-06-08
MamaJM (23)                3e ronde -  2e kindje                                16-06-08
Mosa (25)                            1e ronde - 1e kindje                               17-06-08
Mickje                                      4e ronde - 1e kindje                               18-06-08
Esseltje                                  5e ronde - 1e kindje                                18-06-08
Collie                                        5e ronde -  1e kindje                                19-06-08
Mamoetje                           6e ronde -  1e kindje                               25-06-08      (56 dgn)
Nathalie  (24)                    4e ronde -  1e kindje                               26-06-08
Maureen                               4e ronde -  1e kindje                              29-06-08
Kimmie                                 2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                 2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)  
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     05-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien                          5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:
Vlinder    (29)              10e ronde 2e kindje            uitgeteld op 30 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                    
1e bezoek        02-06-08        
Elmoo                
1e bezoek        09-06-08
Bolle                    
2e bezoek       10-06-08
1e bezoek        ??-??-??
Dotje                    
1e bezoek        16-06-08 om 11.20 uur
Gerdien            
1e bezoek        19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??    
1e echo        14-05-08
Elmoo                
2e echo        06-06-08
1e echo        19-05-08                      
Dotje                  
1e echo          16-06-08 om 11.00 uur
Poeh        
 2e echo        23-06-08 om 18.00 uur            
1e echo          02-06-08      

Zo krijg ik ons topic wel vol met al mijn typfouten, hiihhi
Ik dacht echt dat ik 30 had ingetoets. Komt dat die 2 ernaast zit
En ik hyper ben omdat jij zwanger bent, hihih. Welke test had je gedaan?
Van welk merk? Blijft het zichtbaar? Kun je er geen foto van maken?
Hoelaat is je mannetje thuis? Jeetje wat veel vragen, hihih

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan