Ik ga gewoon lekker deel voor deel reageren. Ik ben ook niet zo helder hoor meiden. Dus als jullie iets vergeten of namen vergeten, dan komt het heus wel een andere keer. En als we dalijk allemaal zwanger mogen zijn, dan worden we nog veelllllllllllllllll vergeetachtiger, hoe willen we dat dan gaan doen, hihih. Ik ga me proberen er niet meer zo druk om te maken. Komt ook omdat ik me er beetje bij beetje bij neer moet leggen vanwege mijn whiplash, dat ik nu helaas vergeetachtiger ben e.d Maar moet zeggen dit is hele goede training voor me hoor, hihih. En ach zo kletsen we de topic ook lekker vol. En meiden nogmaals ego verhaaltjes zijn alleen maar leuk, dan weten we hoe het met jullie gaat en wat er in jullie koppie om gaat. Het hoeft niet altijd overal op aan te sluiten. Nu heb ik ook zo zoveel gelezen. Soms is het hier kei rustig en soms ratelen we wat af met elkaar. En het maakt ook een verschil of je gewoon ff rustig kan zitten typen of ff tussen neus en lippen door moet lezen en dan moet werken of weg moet e.d en dus eigenlijk geen rustig moment hebt om alles bij te lezen en dan ook nog eens op iedereen te gaan reageren. Voor mij maakt het verschil dat ik grotendeels thuis ben, nou ja nu met al die therapien veel minder, maar okay.
Ik ga weer eens ff bij lezen, want zag dat Vlinder ook nog wakker was.
Liefs Nathalie