Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Hoi,

@ kimmie, eindelijk pffff als je dan toch niet zw. bent
dan maar de rdtjes pfff dat wachten word je ook meer dan beu, ik weet
er allees van.

Phoe, elmoo, dotje en jippe, zullie lopen allemaal ongeveer gelijk he??? spannend!!

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar.. ja ik heb altijd een normale cycles, van 28/30 dgn. dit heb ik dAN OOK nog nooit eerder mee gemaakt, heel erg raar want ik zit nu dus op dag 39.
Ook ben ik al 2,5 jaar van de pil af, dus dat kan het ook niet zijn. en..... ik ben 29 jaar hahaha dat werd tussen door ook nog gevraagd. nou als dat niet veel informatie is dan weet ik het ook niet meer ihihih

vandaag gaat het trouwens verder redelijk goed, ik heb vandaag ook niet veel last van ontwenningsverschijnselen gehad   ( van het stoppen met roken) vandaag ben ik al een week gestopt wouwwwww, daar ben ik best heel erg trots op!!!!

as donderdag heb ik een onderzoek in   het ziekenhuis in amsterdam, heel spannend maar ben er wel blij mee ( ivm de cvs/me)

nou meiden, ik lees alles en barst van de vragen en als ik hier zit om te reageren dan vergeet ik de helft weer, mijn excuses hier voor.

tot snel dikke knuff en thnx voor alle lieve woorden

NOD lijstje:

Miranda                                  5e ronde 1e kindje                              14-06-08    
Joepie    (25)                        4e ronde 1e kindje                             14-06-08
Mosa                                         1e ronde 1e kindje                               17-06-08
Mickje                                      4e ronde 1e kindje                               18-06-08
Esseltje                                  5e ronde 1e kindje                                18-06-08
Collie                                        5e ronde 1e kindje                                19-06-08
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                               25-06-08      (56 dgn)
Nathalie                                4e ronde 1e kindje                               26-06-08
Maureen                               4e ronde 1e kindje                              29-06-08
Kimmie                                 2e ronde 1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                 2e ronde 1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)  
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     05-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!
Vlinder                                   10e ronde 2e kindje                          25-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari: R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Mei: Gerdien                            5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Elmoo                          1e bezoek                             09-06-08
Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Dotje                              1e bezoek                              16-06-08     11.20 uur
Gerdien                      1e bezoek                              19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Elmoo                1e echo              19-05-08         2e echo        06-06-08
Dotje                    1e echo              16-06-08       11.00 uur
Poeh                    2e  echo              23-06-08       18.00 uur

NOD lijstje:

Miranda                                  5e ronde 1e kindje                              14-06-08    
Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             14-06-08
Mosa                                         1e ronde 1e kindje                               17-06-08
Mickje                                      4e ronde 1e kindje                               18-06-08
Esseltje                                  5e ronde 1e kindje                                18-06-08
Collie                                        5e ronde 1e kindje                                19-06-08
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                               25-06-08      (56 dgn)
Nathalie                                4e ronde 1e kindje                               26-06-08
Maureen                               4e ronde 1e kindje                              29-06-08
Kimmie                                 2e ronde 1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                 2e ronde 1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)  

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Vlinder                                   10e ronde 2e kindje                          25-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari: R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Mei: Gerdien                            5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                    1e bezoek        02-06-08        2e bezoek          23-06-08: 18.00 uur
Elmoo                1e bezoek        09-06-08
Bolle                    2e bezoek       10-06-08
Dotje                    1e bezoek        16-06-08: 11.20 uur
Gerdien            1e bezoek        19-06-08

Bolle                    1e echo              14-05-08
Elmoo                1e echo              19-05-08         2e echo        06-06-08
Dotje                    1e echo              16-06-08       11.00 uur

NOD lijstje:

Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             14-06-08

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

Verloskundige bezoek :

Poeh                    1e bezoek        02-06-08        
Elmoo                1e bezoek        09-06-08
Bolle                    2e bezoek       10-06-08
Dotje                    1e bezoek        16-06-08: 11.20 uur
Gerdien            1e bezoek        19-06-08

Bolle                    1e echo              14-05-08
Elmoo                1e echo              19-05-08                      2e echo        06-06-08
Dotje                    1e echo              16-06-08: 11.00 uur
Poeh                    1e echo              02-06-08                      2e echo        23-06-08: 18.00 uur

Hahah tegelijk tijd het nod lijstje naar boven halen, had het alleen ff fout gedaan. Maar mams zit op de bank GTST te kijken en die begint volgens mij nieuwsgierig te worden wat ik aan doen ben, hihih.

Spreek jullie later! Liefs Nathalie

Hoi,

Nou nou, wat is er veel getypt vandaag! Even reageren:

Vlinder: Wat ontzettend spannend! Het lijkt mij dat de huisarts zoiets alleen maar zegt als hij het zeker weet, maar je situatie lijkt me heel eng. Je hoopt natuurlijk heel erg dat de arts gelijk heeft, maar het blijft afwachten. Ik duim voor je!

Joepie: wat vervelend dat je niet precies weet of je eisprong geweest is. Zo lastig dat je niet precies weet wanneer het gebeurt he? En wie weet was het wel vandaag en stijgt zoals Nathalie zegt je temperatuur morgen wel.Volgens mij heb ik dat ook ergens gelezen, dat het pas na de eisprong stijgt.

Elmoo: Wat eng zeg, wat zul je bang geweest zijn! Gelukkig voel je je nu al weer wat beter en rustiger. Ik hoop voor je dat het snel vrijdag is zodat je zekerheid hebt! En voorlopig maar geen burrito's meer eten!!

Jolie: wat ontzettend spannend zeg voor jou de komende dagen! Wat goed dat je het nu iets meer hebt losgelaten, en wie weet is het voor jou wel bijna zover. Ik duim voor je!

maMaJM: Gewoon doen wat je gevoel zegt! Iedereen kan wel advies voor je hebben maar uiteindelijk gaat het om jou en je moet het gewoon doen hoe jij het wil!! Leuk dat je volgende week op kraamvisite gaat, geniet er maar lekker van!

Nathalie: Wat goed dat je vanochtend weer lekker in bed gekropen bent. Soms is het toch goed om naar je lichaam te luisteren alhoewel ik me goed kan voorstellen hoe moeilijk dat soms moet zijn. En je hebt het er maar druk mee, al die therapieen!

Poeh: Vervelend dat je je niet zo lekker voelt, misschien zijn het de hormonen? En wat fijn dat je de eerste echo hebt gehad en dat alles goed is. Toch een opluchting lijkt me! Wat leuk dat jullie het al verteld hebben aan jullie familie, waren ze verrast of wisten ze het stiekem al?

Collie: ik sluit me als nieuweling helemaal aan bij jouw woorden. Als jullie liever hebben dat we een ander forum zoeken zodat het voor jullie overzichtelijker blijft dan kunnen jullie dat gewoon aangeven.

Ik weet niet meer wie de leeftijden in het lijstje wilde zetten, maar ik ben 25 jaar. Verder is bij mij alles rustig. Als ik een 28 dagen cyclus aanhou, dan zou ik vandaag mijn eisprong hebben. Ik heb echter niets gevoeld, en afgelopen vrijdag wel pijn links onderin mijn buik. Dus ik heb het idee dat het toen geweest is. Maar gisteren voor de zekerheid toch maar geklust! Verder lees ik bij jullie geregeld over afscheiding. Ik heb dat eigenlijk helemaal niet. Zowel toen ik de pil slikte als nu niet. Ik weet niet of dit wat zegt, of dat er meer meiden zijn die het niet hebben.
Verder heb ik al lekker weekend. Ik werk normaal maandag tot en met donderdag maar heb morgen een bruiloft en donderdag lekker vrij genomen! Heerlijk gevoel hoor. Het is alleen te hopen dat het morgen mooi weer wordt, maar anders nemen we een paraplu mee. Is alleen niet zo leuk voor de foto's!

Fijne avond nog allemaal!

Liefs Mosa

Hoi, ben ik weer even, ik heb namelijk nieuws......
ik heb vanavond weer getest, voor de zoveelste keer en......EEN STREEPJE!!!!!!! niet heeeeeeel duidelijk, maar duidelijk wel zichtbaar!!!
Zo rol je van het een in het ander, ik ben helemaal anthousiast, ik heb al in mn bed gelegen mar kan niet slapen en ik loop maar te ijsberen van opwinding.
Mijn man is ook nog eens werken, dus dat is ook zo van..... ihhiih maar.... ik ben zo blij, ik dacht, ik moet het komen vertellen!!!!!
Als alles goed mag gaan dan ben ik dus 30 jan. uitgerekend. pfff ik ben zo blij

Vlinder, van harte gefeliciteerd!!  Wat een goed nieuws zeg!

Wat ontzettend fijn voor je! En dan is ook nog je man aan het werk! Ik ben heel erg blij voor je, het is je gegund!! Veel plezier met het vertellen straks!

Liefs Mosa

Terug
Bovenaan