kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

hoi hoi,

heb de huisarts nof niet gebeld ik wacht het nog even af en anders ga ik vrijdag.
Ik heb nog steeds de hoop dat ik ongi word.
Ja jullie horen het goed hoop datr ik ongi word, omdat ik gewoon weet dat ik niet zwanger ben  en dat is zo frustrerend.
Mijn schoonmoeder die denkt dat ik wel zwanger ben maar ik denk dan testen liegen niet toch
Ben vandaag lekker dagje thuis even ontspannen maar ikben er toch mee bezig.
Kan op dit moment geen kindjes zien want word danzo emo
Ik wil het zo graag heb vanacht gedroomd dat ik met ons kindje lekker ging lopen en wandelen en het aan iedereen trots liet zien.
maar ja dromen zijn bedrog.
gisteren nog even mijn borsten bekeken het zijn puntjes geworden  met wel iets donkerder tepels maar kan natuurlijk ook zo zijn dat ik nu vanalles ga zien

meiden ben zo blij met jullie steun dat doet me goed.

hoor weer van jullie vandaag

hoi hoi meiden

nou geen glitters voor mij
Dacht net doe nog een test en wat denken jullie daar waren de duivels
Nou ik ben heel blij want na 3 negatieve testen en pijn en ongemakken ben ik heel blij dat ik ongi ben geworden vandaag.
hrb nu ook echt buikpijn maar dat vind ik niet erg.
tuurlijk was ik graag zwanger geweest maar nu kunnen we straks op naar de volgende ronde!!!!!!!
Dus meiden voorlopig zit ik nog op dit forum.

nou ik spreek jullie ga even in huis aan de gang.

groetjes mij

Hallo Meiden!!

Zie dat ik hier alweer op het wachtbankje sta!! Het mag van mij snel voorbij gaan. Zit nu niet lekker in mijn vel. Weet niet echt waar ik aan toe ben. Heb niet echt duidelijke kwaaltjes. Dus ik hoop dat ik snel duidelijkheid  mag krijgen!! Wordt nu al gek van mijzelf!! Baal er gewoon van dat ik de komende 2 dagen vrij ben. Kan ik mij lekker lopen opnaaien.... Wat duurt het wachten soms lang...  

Maureen, las dat jij lang op je rd hebt moeten wachten. Wat een frustratie lijkt mij dat!! Zie dat de rd nu gekomen zijn. Jammer!! Maar nu weet je wel waar je aan toe bent. Succes de volgende ronde!!

Heb niet echt ver terug gelezen, Sorry!!
Hoop dat het met iedereen goed mag gaan!!

Liefs Collie.

hoi hoi,

@COLLIE: vervelend meis dat je niet lekker in je vel zit, ik zal voor ju duimen.
Ja het was echt heel erg frustrerend dat waachten werd helemaal gek van mijn eigen lichaam.
Heb heel wat traantjes laten vloeien dat mag je greust weten.
Maar nu vol goede moed op naar de volgende ronde.

Sterkte en succes.

Groetjes maureen

Ahhh verdorie Maureen ik had zo'n goede hoop. En je had alle kwaaltjes
Jeetje gaat lekker hiet Is het Joepie niet dan Maureen we. Meis je was lang overtijd dus wie weet. In elk geval fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Sterkte, we blijven duimen voor een nieuwe ronde meis! Heb je al uitgerekend wanneer je nieuwe nod is?

Nicole rond nod is altijd heel spannend meis. En dan lees en hoor je om je heen dat meiden zwanger zijn en denk je jeetje verdorie ik wil ook. En emoties en hormonen spelen ook een rol. Soms zit dan alles ff tegen. Maar klets lekker van je af en mopper maar een eind weg hoor. Wij mopperen wel terug en steken je een hart onder de riem.

Dikke knufff Nathalie

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Nathalie, 24 jaar              6e ronde -  1e kindje                               25-08-08
Joepie, 25 jaar                 7e ronde -  1e kindje                               08-09-08
Mosa, 25 jaar                     3e ronde - 1e kindje                                  09-09-08
Esseltje,   30 jaar           8e ronde - 1e kindje                                 12-09-08
Miranda26, 28 jaar     4e ronde - 2e kindje                                 12-09-08
Corina                                            7e ronde - 2e kindje                                   ??-??-08
Mamoetje,  19 jaar      9e ronde - 1e kindje                                 ??-09-08
Maureen                                   6e   ronde - 1e kindje                               ??-??-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Collie 24 jaar                     7e ronde- 1e kindje                                    21-08-08
OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Momenteel is er niemand overtijd, kom op meiden!

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi
Mickje
1e echo (12 weken)         11-09

Goeie morgen!!

@ maureen: Thanks!!!

@ nathalie: Een mopper forum is ook niet echt gezellig!! Ik vind het al fijn om het af en toe te delen met anderen die in hetzelfde schuitje zitten. Dat lucht soms heel erg op.

Vandaag ga ik mezelf maar een beetje bezig houden om mij gedachten ergens anders op te zetten. Vanmorgen even een paar boodschapjes en mischien vanmiddag met een goed boek op de bank. Heb geen zin om mij erg druk te maken.
Verder geen nieuws.
Denk niet dat het deze ronde raak is. Heb haast geen kwaaltjes. Maar weet ook dat dat niet altijd hoeft.

Fijne dag vandaag!!

Liefs Collie.

Terug
Bovenaan