kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Collie 24 jaar                     7e ronde- 1e kindje                                    21-08-08
Nathalie, 24 jaar              6e ronde -  1e kindje                               25-08-08
Mosa, 25 jaar                     3e ronde - 1e kindje                                  09-09-08
Esseltje,   30 jaar           8e ronde - 1e kindje                                 12-09-08
Joepie, 25 jaar                 7e ronde -  1e kindje                               ??-09-08
Corina                                            7e ronde - 2e kindje                               ??-??-08
Mamoetje,  19 jaar      9e ronde - 1e kindje                                 ??-09-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor!

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Maureen                                   5e   ronde - 1e kindje                               06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 11-08-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi
Mickje
1e echo (12 weken)         11-09

Hier nog ff een nieuw bannertje voor een nieuwe ronde..

Liefs en knuffsss aan alle kipkes, en ik toast op een hele vruchtbare maand!!!!

Hallo meiden!

Was ik ook weer een keer!
Esseltje, hoorde dat je toch ongesteld bent geworden, balen zeg! Ik hoop dat het nu snel een keer raak mag zijn! En dat geldt natuurlijk voor alle meiden, maar er zijn toch nog wat kluskippies van de oude garde en wij zijn wel een keer aan de beurt vinden jullie niet??

Nathalie, Esseltje, Miranda, Maureen, Mamoetje, (euh, denk denk...help??) jullie zijn er al heel lang, samen met mij...heb vanmiddag ons eerste topic nieuw en zwanger willen worden weer even doorgelezen...erg leuk! Toen typte ik nog dat ik benieuwd was hoe het over een half jaar was, wie er dan al zwanger was en wie niet...(en dat was in maart!!!)...had eigenlijk wel een beetje verwacht (gehoopt) dat ik nu wel zwanger zou zijn, maar helaas...en dat geldt voor meer meiden hier!

Hebben wel afgesproken om er minder mee bezig te zijn en dat gaat tot nu toe best goed...we hadden soms echt zo'n gevoel van, we moeten...meer zo van, ga maar vast liggen, ik kom zo! hihi...maar dat werkt natuurlijk niet altijd! Ben van m'n ongesteldheid af en vanavond weer geklust (ook al ben ik nog niet op mn vruchtbaarst) maar het was gewoon echt genieten...een keer niet gepland (niet dat we dat altijd hebben) maar gewoon heerlijk spontaan en!...op de bank nog wel!
Hoe houden we het spannend! hihi, zo dus!
Maar zo is het gewoon veel leuker en fijner, misschien dat dat helpt! Ga nog wel weer tempen, maar wil gewoon verleid worden, of mijn ventje verleiden en niet meer dat geplande!

Dames, ik hoop snel weer op goed nieuws! Ben wel een beetje zat van die rode duivels!
Ben ook inmiddels weer volop aan het werk, de eerste week zit er alweer op, nog 9 weken tot de herfstvakantie, hihi, grapje hoor!

Fijn weekend!

Liefs Joepie

Collie 24 jaar                     7e ronde- 1e kindje                                    21-08-08
Nathalie, 24 jaar              6e ronde -  1e kindje                               25-08-08
Joepie, 25 jaar                 7e ronde -  1e kindje                               08-09-08
Mosa, 25 jaar                     3e ronde - 1e kindje                                  09-09-08
Esseltje,   30 jaar           8e ronde - 1e kindje                                 12-09-08
Corina                                            7e ronde - 2e kindje                               ??-??-08
Mamoetje,  19 jaar      9e ronde - 1e kindje                                 ??-09-08

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor!

Maureen                                   5e   ronde - 1e kindje                               06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 11-08-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Mickje

hoi hoi meiden,

Ik kan jullie helaas nog niks vertellen
Word er zelf ook wel beetje gek van.
Heb nu 3keer getest NEGATIEF alle drie  ben er nu niet meer mee bezig en nog niet ongi echt te erg.
Morgen maar de dokter bellenwant dit schiet niet op.
Mijn vorige cyclussen waren namelijk wel op tijd.

Nou meiden ik laat jullie weten.

veel liefs maureen

Joepie, 25 jaar                 7e ronde -  1e kindje                               08-09-08
Miranda26, 28 jaar     4e ronde - 2e kindje                                 12-09-08

Februari:
Maart:
Mei :

Juni:          

Juli:

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Mickje

Ohhhh ik wou net vragen Maureen hoe gaat het meis.
Jeetje wat een onzekerheid. Je bent nu al iets van 10 dagen overtijd of nie?
Misschiend at ha een bloedtestje kan doen ofzo. Spannendddd
Meis ik denk aan je!

Hahhaahah wat heerlijk dat je weer terug bent Joepie.
Dit mis ik nou zo hè. Er word helemaal niet meer zo fanatiek gekletst
Iedereen dut een beetje in. Keer op keer die teleurstelling, en allemaal nieuwe fases
Nee dit hadden we zeker niet verwacht dat we hier nog zouden zitten
Nou ja misschien wel een beetje verwacht maar zeker niet gehoopt
Al hoewel, je gaat van een jaar uit, maar denk toch van nee gaat wel eerder
We hadden al niet ingezet op ronde 1, maar worden nog steeds niet beloond.
Tijd dat hier verandering in komt vinden jullie ook niet meiden?

Joepie en natuurlij alle Kluskippies. Doe onze naam eer aan. Geniet!
Klusssennnnn maarrrrr! Zwanger of niet zwanger gewoon klussen, hahaha

Liefs Nathalie

hoi hoi,

ja idd een bloedtest is mischien wel wat ja.
oel me ook steeds naarder woorden.
Vanavond bij me schoonouders gegeten op een gegeven moment naar huis gegaan had zo een buikpijn.
Niet van ongipijn maar opgeblazen en misselijk.
Mijn borsten zijn net twee bommen die op ontploffen staan.
Morgen de huisarts bellen want ben nu bijna 2 wekwn overtijd terwijl het voorheen op tijd kwam.

Nou meiden jullie horen weer van me.

Groetjes knufs maureen

Ohhh Maureen, dit is wel heel raar meis. Kan toch bijna niet anders? Maar ja dat vrouwen lichaam van ons, ik snap er soms niks van hoor. Hoop echt zoooo dat de ha je kan en wil helpen morgen. Laat je het weten als je gebeld en geweest bent?

*duimduimduimduim*

Liefs nathalie

Ohhh Maureen, dit is wel heel raar meis. Kan toch bijna niet anders? Maar ja dat vrouwen lichaam van ons, ik snap er soms niks van hoor. Hoop echt zoooo dat de ha je kan en wil helpen morgen. Laat je het weten als je gebeld en geweest bent?

*duimduimduimduim*

Liefs nathalie

Terug
Bovenaan