Hallo meiden!
Was ik ook weer een keer!
Esseltje, hoorde dat je toch ongesteld bent geworden, balen zeg! Ik hoop dat het nu snel een keer raak mag zijn! En dat geldt natuurlijk voor alle meiden, maar er zijn toch nog wat kluskippies van de oude garde en wij zijn wel een keer aan de beurt vinden jullie niet??
Nathalie, Esseltje, Miranda, Maureen, Mamoetje, (euh, denk denk...help??) jullie zijn er al heel lang, samen met mij...heb vanmiddag ons eerste topic nieuw en zwanger willen worden weer even doorgelezen...erg leuk! Toen typte ik nog dat ik benieuwd was hoe het over een half jaar was, wie er dan al zwanger was en wie niet...(en dat was in maart!!!)...had eigenlijk wel een beetje verwacht (gehoopt) dat ik nu wel zwanger zou zijn, maar helaas...en dat geldt voor meer meiden hier!
Hebben wel afgesproken om er minder mee bezig te zijn en dat gaat tot nu toe best goed...we hadden soms echt zo'n gevoel van, we moeten...meer zo van, ga maar vast liggen, ik kom zo! hihi...maar dat werkt natuurlijk niet altijd! Ben van m'n ongesteldheid af en vanavond weer geklust (ook al ben ik nog niet op mn vruchtbaarst) maar het was gewoon echt genieten...een keer niet gepland (niet dat we dat altijd hebben) maar gewoon heerlijk spontaan en!...op de bank nog wel!
Hoe houden we het spannend! hihi, zo dus!
Maar zo is het gewoon veel leuker en fijner, misschien dat dat helpt! Ga nog wel weer tempen, maar wil gewoon verleid worden, of mijn ventje verleiden en niet meer dat geplande!
Dames, ik hoop snel weer op goed nieuws! Ben wel een beetje zat van die rode duivels!
Ben ook inmiddels weer volop aan het werk, de eerste week zit er alweer op, nog 9 weken tot de herfstvakantie, hihi, grapje hoor!
Fijn weekend!
Liefs Joepie
Nod lijstje Kluskippies ~
Collie 24 jaar 7e ronde- 1e kindje 21-08-08
Nathalie, 24 jaar 6e ronde - 1e kindje 25-08-08
Joepie, 25 jaar 7e ronde - 1e kindje 08-09-08
Mosa, 25 jaar 3e ronde - 1e kindje 09-09-08
Esseltje, 30 jaar 8e ronde - 1e kindje 12-09-08
Corina 7e ronde - 2e kindje ??-??-08
Mamoetje, 19 jaar 9e ronde - 1e kindje ??-09-08
DE WACHTBANK : Meiden we duimen voor jullie!!!!!!
Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor!
OVER TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!
Maureen 5e ronde - 1e kindje 06-08-08
Miranda26, 28 jaar 3e ronde - 2e kindje 11-08-08
De ZWANGERE onder ons: *********************************** *** GLITTERS!!! !!!
Februari:
R ozemarijke 3e ronde 1e kindje uitgeteld op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar 1e ronde 1e kindje uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo 1e ronde 1e kindje uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje 2e ronde 1e kindje uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh 2e ronde 1e kindje uitgeteld op 8 januari 2009
Gerdien, 24 jaar 5e ronde 1e kindje uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette 3e ronde 1 kindje uitgeteld op 19 januari 2009
Juni:
Jolie, 28 jaar 3e ronde 2e kindje uitgeteld op 10 februari 2009