Ha meiden!!!
Wat gezellig alweer!!! haha!!
Bolle, wat fijn dat je baby zo lekker druk is!!!Dan weet je zeker dat alles goed is he? (voor zover je dat zeker kan weten!) Ik ben ook benieuwd naar het eerste kluskippiebaby!!! Zullen we even een poultje maken over wanneer het komt en wat het wordt?!?! Lijkt me wel leuk!
Nathalie, lekkere pannekoeken gehad? lekker makkelijk he? Groot gelijk! Lasagne is ook erg lekker...
Ik vind alles lekker op dit moment, sinds ik met m'n dieet bezig ben!
Hier weten ze dat nog niet, maar ik ben dus aan het afvallen...ben wat stevig en voel me er niet prettig meer bij. Doe het BIO-hcgdieet (alle frequenties van het zwangerschapshormoon, maar het hormoon zelf niet, dus dat heeft hier niks mee te maken) Heb met die vrouw afgesproken dat als ik zwanger ben ik het gelijk aan geef en dan wordt mijn dieet aangepast zodat het kindje wel alles binnen krijgt!
Ben nu 5.9 kilo afgevallen in 2,5 week! Is heel veel, maar het afvallen is het probleem niet, mijn probleem is dat het eraf blijft en daarom mag ik elke 2/3 weken er weer wat bij eten (eerst brood, liefst roggebrood, daarna melkproducten, alle soorten fruit enz) en omdat je lichaam dan de kans krijgt om te wennen aan de producten komt het er niet zo snel meer bij op!
Nicole, wat fijn dat je weer lekker komt kletsen, want we zijn natuurlijk hartstikke benieuwd hoe het met iedereen gaat! Ook al spreek ik jou op de nm wel!!
Hier nog 2 dagen voor mijn NOD...soms schrik ik er echt even van dat het al bijna is! Ook al ga ik nergens van uit! Heb nog steeds geen goed gevoel...heb af en toe steken in mijn buik en verder soms in mijn schaamstreek. Maar ik heb al zo vaak wat gevoeld, dat ik het allemaal niet meer weet! We moeten eerst zondag maar overleven zonder rode duiveltjes en als dat gelukt is mogen we wat hoop hebben!
Ik hou jullie op de hoogte!
Morgenavond lekker naar mijn ouders...mijn vader belde net dat hij kaartjes had voor Heracles- Roda JC en of mijn vriendje mee wilde...Die wilde natuurlijk wel!
Ga ik lekker bij m'n mams en m'n zus op visite! En zondagmiddag gaan m'n moeder, zus en ik naar Evita!!! Eindelijk...Hoop alleen dat de hoofdrolspeelster er is...want dat tref ik nooit...en heb niet voor niks naar op zoek naar Evita gekeken!
Meiden, tot snel!
Liefs Joepie