Kluskippies wannabe/gonnabe moms nr. 5!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest

Hallo lieve meiden!!!

NR. 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop toch dat dit topic voor de meiden die nog niet zwanger zijn, HET topic wordt!!!! Dat wij in dit topic kunnen melden dat we zwanger zijn!!! Wat dat is ons wel gegund!

Verder willen we in dit topic heeeeeeeeeeeeeeel veel mooie verhalen horen over alle kindjes die aan het groeien zijn en lekker trappen in mama's buik enz.!!!

Natuurlijk kunnen verdrietige momenten ook gedeelt worden hier, maar we hopen dat dat ons bespaard blijft!

Als laatste wil ik zeggen dat ik hoop dat dit een gezellig topic blijft en ook al zijn er meiden bij een ander forum (net als ikzelf) voor de anderen is het ook leuk dat hier de verhalen worden verteld...Ik ga proberen in ieder geval om hier vaker te komen!!
Als ik het niet te druk heb, haha!

Meiden!!! Laten we ook deze topic lekker volkletsen!!

Liefs Joepie

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Miranda26, 28 jaar        5e ronde - 2e kindje                                07-10-08

Mosa, 26 jaar                       4e ronde - 1e kindje                                  10-10-08

Esseltje,   30 jaar               9e ronde - 1e kindje                                10-10-08
Corina                                             9e ronde - 2e kindje                                16-10-08
Mamoetje,  19 jaar        11e ronde - 1e kindje                                26-10-08 (37 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Joepie, 25 jaar                   8e ronde -  1e kindje                               05-10-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Helaas niemand overtijd.

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:

R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008

Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Verloskundige bezoek :

Nathalie

28 okt            controle om 16.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Nathalie
8 okt                1e echo om 8.40 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Mamoetje  
31 okt 2e afspraak gyn. 08.45
uitslagen van bloed, sperma en krijg een inwendig onderzoek

Hallo Joepie!!

Dat heb je goed gedaan topic 4 volgekletst!!
Ik weet wel dat ik mag blijven!! Maar had er gewoon even de buik van vol.
Het is hier niet zoals het geweest is.
Je hoort idd bij NM hoe het met je gaat!!
Als anderen graag willen dat ik iets van me laat horen dan doe ik dat!!

Liefs Collie

Yippieee eindelijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk Kluskippies nr 5! Op naar volgende meiden. Hopelijk mag dit topic vol gekletst worden met allemaal zwanger meiden. Dat we nr 6 ingegaan als ze zwangere kluskippies, hihih. Maar ja dan horen we hier natuurlijk niet echt meer. Al blijf ik hier komen, gek hè, hihih.

Hier deze week heel druk gehad met regel dingen. Pff heb er mijn buik van vol. Ohhh nee daar is nu geen ruimte meer voor, moet natuurlijk ons kleine aapje in groeien *knipoog* Maar gelukkig wel dingen kunnen regelen en vanavond eindelijk kunnen posten, dus geeft me weer klein beetje een stukje rust. Morgen belangrijk gesprek over al die regel dingen. En hopelijk kan ik beetje hulp krijgen. Daarna nog fysio en dan lekker weekend. Wij gaan naar mijn schoonouders. Daar logeren we omdat we het weekend naar A1 GP auto race gaan in Zandvoort. Mijn vriend is daar geboren dus wel leuk voor hem om weer ff terug te zijn. Hebben er erg veel zin in. Kan lekker bij mijn schoonouders in bad en weer ff wat meer tijd voor mezelf. Dus kan ik hier ook weer ff wat meer komen kletsen.

Ik ga nu lekker naar bedje. Hoe gaat het met de rest van de kippies?  

Liefs Nathalie  

Hoi kluskippies!

Ik hoop inderdaad dat nummer 5 voor alle nog niet zwangere kluskippies het topic wordt waarin iedereen zwanger wordt!
Had even helemaal geen zin meer om nog te reageren bij topic 4, maar nu met dit nieuwe topic vergeten we alles maar en gaan we er gewoon een gezellig topic van maken!
Collie uiteraard hoor ik ook graag hoe het met je gaat en dat geld ook voor alle andere kluskippies!
Nathalie lekker hoor in bad gaan en lekker uitwaaien aan de kust! Neem je stormkleding maar mee hoor, want het is hier nogal onstuimig weer!!
Ik ga denk ook van het weekend eens lekker bij mijn ouders badderen, mis dat nu wel een lekker warm bad, onze douche voldoet dan toch niet helemaal.
Verder gaat het met mij wel goed hoor, ook al slaap ik steeds slechter en word ik momenteel helemaal beurs geschopt van binnen. Ook mijn rug en liezen gaan helaas steeds meer pijn doen, dus ben bang voor bekkeninstabiliteit. Maandag moet ik weer naar de vk, dus zal even overleggen over hoe of wat! Maar tot nu toe heb ik niet mogen klagen, dus nog twee maandjes pijn heb ik er wel voor over.
Over twee maanden wordt dan als het goed is de eerste kluskippiebaby geboren! hihi ben zo benieuwd. Rozemarijke staat nog wel eerder op de lijst, maar volgens mij hebben we van haar al heel lang niets gehoord of wel? Dus ik hoop dat ze wel nog laat weten wanneer ze bevallen is! En of alles goed is gegaan!

Meiden hou het hier lekker gezellig en uiteraard mag iedereen ook op andere topics reageren, ik zit nu ook veel bij het zwangerenforum. Iedereen is vrij te doen wat ie wil!

Ohhh wat super over twee maandjes eerst kluskippie baby, ik ben zooooo benieuwd
Hopelijk gaat alles goed bij vk meis. Laatste loodjes hè. Wat zegd je voorgevoel over wat het word of weten jullie dat al? (sorry ff vergeten)

Hhaha nu weet ik helemaal niet meer wat ik wil zeggen
Dus hou het maar op heel fijn weekend en kom wel ander keertje weer ff langer beppen. Ben nu erg moe van gesprek bij Mee Drenthe en daarna nog fysio.

Nu heerlijkkk weekend. Ohhh ja onze douchekop was stuk dus kon hier niet douchen. Maar heb gisteren bij zwemmen gedoucht en kan vanavond idd heerlijk in bad bij mijn schoonouders. Nu zit er weer douchekop aan gelukkig, dus als we na het weekend thuis zijn kan ik hier ook weer fijn douchen. Ik zal zo eens ff kijken wat voor een douchekop het is, ben nog niet boven geweest, hihih.

Oma belde net, ze gaat pannenkoeken bakken of wij ook wat wouden hebben. Eerst zei ik ohh we eten lasagne oma dus hoeft niet, maar toen dacht ik: nouuu daar heb ik eigenlijk ook wel zin in, hihih. Dus ze gaat nu bakken en als er wat over is komt ze ff brengen, lief hè.

Ik ga onze tas voor het weekend ff pakken en uitrusten want ben echt onwijs moe.

Tot snel en heelll fijn weekend allemaal. Liefs Nahtalie

Ha meiden!!!

Wat gezellig alweer!!! haha!!

Bolle, wat fijn dat je baby zo lekker druk is!!!Dan weet je zeker dat alles goed is he? (voor zover je dat zeker kan weten!) Ik ben ook benieuwd naar het eerste kluskippiebaby!!! Zullen we even een poultje maken over wanneer het komt en wat het wordt?!?! Lijkt me wel leuk!

Nathalie, lekkere pannekoeken gehad? lekker makkelijk he? Groot gelijk! Lasagne is ook erg lekker...
Ik vind alles lekker op dit moment, sinds ik met m'n dieet bezig ben!
Hier weten ze dat nog niet, maar ik ben dus aan het afvallen...ben wat stevig en voel me er niet prettig meer bij. Doe het BIO-hcgdieet (alle frequenties van het zwangerschapshormoon, maar het hormoon zelf niet, dus dat heeft hier niks mee te maken) Heb met die vrouw afgesproken dat als ik zwanger ben ik het gelijk aan geef en dan wordt mijn dieet aangepast zodat het kindje wel alles binnen krijgt!
Ben nu 5.9 kilo afgevallen in 2,5 week! Is heel veel, maar het afvallen is het probleem niet, mijn probleem is dat het eraf blijft en daarom mag ik elke 2/3 weken er weer wat bij eten (eerst brood, liefst roggebrood, daarna melkproducten, alle soorten fruit enz) en omdat je lichaam dan de kans krijgt om te wennen aan de producten komt het er niet zo snel meer bij op!

Nicole, wat fijn dat je weer lekker komt kletsen, want we zijn natuurlijk hartstikke benieuwd hoe het met iedereen gaat! Ook al spreek ik jou op de nm wel!!

Hier nog 2 dagen voor mijn NOD...soms schrik ik er echt even van dat het al bijna is! Ook al ga ik nergens van uit! Heb nog steeds geen goed gevoel...heb af en toe steken in mijn buik en verder soms in mijn schaamstreek. Maar ik heb al zo vaak wat gevoeld, dat ik het allemaal niet meer weet! We moeten eerst zondag maar overleven zonder rode duiveltjes en als dat gelukt is mogen we wat hoop hebben!
Ik hou jullie op de hoogte!

Morgenavond lekker naar mijn ouders...mijn vader belde net dat hij kaartjes had voor Heracles- Roda JC en of mijn vriendje mee wilde...Die wilde natuurlijk wel!
Ga ik lekker bij m'n mams en m'n zus op visite! En zondagmiddag gaan m'n moeder, zus en ik naar Evita!!! Eindelijk...Hoop alleen dat de hoofdrolspeelster er is...want dat tref ik nooit...en heb niet voor niks naar op zoek naar Evita gekeken!

Meiden, tot snel!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan