Hey meiden!!
Rimke, wat lief van je! Krijg er helemaal tranen van in de ogen...vind het ook allemaal zo spannend. Lief dat je aan me denkt! Alles goed met Maudy???
Heb even het verhaaltje gekopieerd, anders moet ik alles zo vaak typen!!
Ha lieverds...
Hier ben ik weer. We zijn in de pauze van Evita vertrokken. We vonden er geen donder aan, haha! Er werd alleen maar gezongen, niet eens gepraat! Je werd er tureluurs van! Wat was ik blij toen ik in de parkeergarage was, wat een stilte om me heen! Heerlijk.
Had van tevoren een tampon in gedaan, want je weet nooit. Ging ik na de wc in de pauze, werd ik me daar een potje duizelig!!!! Stond echt te tollen en volgens mijn moeder trok ik wit weg. Tampon eruit, zat ietsjes roze slijm aan en een kloddertje bruin slijm, leek wel oud bloed. Dus ik vriendjelief gesmst dat ik dacht dat ik ongesteld werd. Tampon uitgelaten, had een inlegkruisje in, ga naar huis, kom thuis, ga tempen 37.3!!!! Heb ik overdag nooit en helemaal niet als ik ongesteld word!
Dus ik daarna naar de wc, plassen, afvegen....helemaal niks te zien!!!
't wordt nu echt spannend, al ga ik nog steeds van het slechtste uit! Vriendje denkt nog steeds dat ik niet goed zit met tellen, maar ik heb op dag 15 wel getempt om te zien of ik mijn eisprong echt gehad had en toen was hij wel hoger dan normaal...En toen 'mocht' vriendje weer roken, omdat hij dus zeker geweest was!
En ik heb natuurlijk niet voor niks vanaf vrijdagavond al dat roze slijm. Het zet tot nu toe alleen nog niet door.
We zien het wel, de tijd gaat ondanks alles toch best snel! Moet wel veel plassen...hihi! Maar dat zullen ook wel zenuwen zijn!
Ik hou jullie op de hoogte, maar ik probeer mezelf ook zooooo in bescherming te nemen, omdat ik zo bang ben dat het vannacht ineens in alle hevigheid doorzet!
Wat zal ik slecht slapen!
Fijne avond!
Liefs Joepie