Kluskippies wannabe/gonnabe moms nr. 5!!!!!!!!!!!!

Hey eindelijk onze meest fanatieke kluskippie (met forummen dan hihi) is bevallen. Ik las het op hun site Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat ze lekker gaan genieten. Ik zie dat Collie weer zwanger is, gefeliciteerd meid en heel veel succes gewenst! Joepie hoe is het met jou? Nu in de molen, hoe verloopt dat? Is het erg stressvol? Ik hoop dat het geluk jullie snel mag toelachen!

Liefs Lilian

ps: kijk ook eens op www.babyperlee.kindjeopkomst.nl wachtwoord: noahperlee
Dan kun je Seth bewonderen. Hij is inmiddels 10 weken oud en een droppie!

Hey Jolie,

Fijn dat het allemaal zo goed gaat...Geniet ervan meis!

Hier gaat het z'n gangetje, heb goede dagen, maar ook hele slechte! Dan kan ik echt alleen maar huilen.
Ben nu met de pil beginnen om mijn eierstokken rust te geven en om te zorgen dat er geen cystes komen.
4 mei mag ik beginnen met spuiten van decapeptyl, die neemt mijn cyclus over. Op 12 mei heb ik een uitgangsecho en dan gaan ze kijken of alles goed is en of ik kan beginnen met de puregon...die zorgen ervoor dat er meerdere eitjes gaan groeien...

Het is heftig allemaal, maar de tijd gaat toch wel heel snel. Ik hoop gewoon dat het bij ons snel gaat lukken. Kon ik maar even om een deurtje kijken om te zien waar we over een jaar staan! Mocht ik dan zwanger zijn, of misschien al een kindje hebben, dan doe ik gauw het deurtje weer dicht en wacht ik rustig af!
Maar goed, zo is het helaas niet.
Mocht er echt nieuws zijn en dan vooral goed nieuws, dan horen jullie het!

Liefs Joepie

Hallo lieve meiden,

Jolie wat lief van je dat je het grote nieuws van ons dochtertje Gwen hier bekend hebt gemaakt. De bevalling is me heel erg meegevallen. Ik was erg bang voor mijn heup, maar is gelukkig niet verdraaid e.d. Om 16.00 uur begonnen de weeën en om 7.52 uur is ons mooie dochtertje Gwen geboren. Ze woog 3225 & 49 cm. Ze viel uiteindelijk 10% van haar geboorte gewicht af naar 2940. We waren net 1 dag thuis en moesten toen alweer naar het ziekenhuis om bloed te prikken, maar dat was gelukkig allemaal goed. 3 mei ging kraamhulp weg en woog ze 3170 en gisteren mocht ik haar laten wegen op cb en woog ze al 3530 dus gaat echt de goede kant op. Met bv gaat helaas niet zo goed, maar dat vertel ik wel ander keertje. Ben nu erg moe.

Joepie ik weet van je dat de echo goed was en je mag beginnen met dat andere medicijn/injectie. Ik wens jullie veel succes 23 mei met de folikelmeting.

Jolie ik heb helaas nog steeds niet op jullie site kunnen lezen, maar ga ik zeker binnenkort een keertje proberen te doen. Anders hyven we wel weer ff een keertje.

Hoe gaat het met de andere meiden? Ben erg benieuwd!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan